Skocz do zawartości

yankees_sko

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0D 136KM 1999r

Osiągnięcia yankees_sko

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie! ODŚWIEŻAM temat. 2 dni temu pod sklepem zamknąłem auto z pilota bez problemów, ale już go później nie otworzyłem. Przez bagażnik (przez schowek na narty) wieszakiem :) otworzyłem okno (na szczęście z tyłu mam korby) i od środka otworzyłem auto. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki normalnie odpalił i jeżdżę, z tym że zamykam centralnym ze środka kabiny a otwieram przez bagażnik. Pilot nie działa ;/ Immo sie nie rozprogramował no bo odpalam i jeżdżę ale za chiny ludowe nie idzie zaprogramować centralnego z instrukcji w pierwszym poście. Pomoże ktoś? Może ktoś miał podobną sytuację? Dodam że poszedłem do chłopa zmienić baterię bo myślałem że pada, okazało się że miała zaledwie 2,2V więc włożył nową 4.6V ale mimo wszystko nie hula. POMÓŻCIE bo nie chce centralnego z dodatkowego pilona przy kluczyku ;/ (za 200zł) ;/
  2. Ja miałem, pisałem o tym wcześniej. U mnie też sie rozwarstwiła i zahaczała jedna o drugą. Szczególnie było to słychać jak miałem auto ja ok 1500obr/min lub więcej podczas jazdy i popuszczałem gaz. Wtedy stuk był głośny. Z tym że u mnie rozwarstwiła się zewnętrzna blacha przy mocowaniu mostu po lewej i mnie pomogły spawy (doraźnie).
  3. u mnie było to pęknięcie, bo od saspawania migomatem mam cisze. Jedna blaszka zahaczała o drugą w tej szczelinie od pęknięcia i dlatego strzelało. Teraz nie cisne auta, jeżdże spokojnie bo spawy by pewnie i tak nie wytrzymały. Jak zrobie łatke to już będzie gitara.
  4. Panowie ja miałem to samo. Przy dodawaniu gazu i ujmowaniu słychać było stuki. Pojechałem na kanał i w miejscu mocowania mostu do nadwozia były pęknięcia (kilka mniejszych i dwa większe z dwóch stron). Póki co są zrobione tymczasowo - nałożone spawy migomatem bo nie było czasu na konkretną robotę. Za jakieś 2tyg będę wszystko ściągał, szlifował i wstawiał sporą łatę, także postaram się to udokumentować i wrzucić.
  5. dzięki, sprawdze go może na oporność. Jak będzie zły odczyt to kupie ori, zobaczymy czy sie poprawi
  6. czyli mimo wszystko sprawdzić na czujniku ori? A może coś z kablami? Bo już nie wiem jak kombinować...
  7. Nie wiem jakiej ale zamiennik na bank bo dałem 3dychy, a ori pewnie z 8dyszek albo lepiej kosztuje. Ale mimo wszystko sam czujnik może i pokazuje źle, ale test komputera 7.1 też by źle pokazywał?
  8. yankees_sko

    Problem z nawiewem

    sprawdź pokrętło między środkowymi kratkami nawiewu. Masz tam regulaję (pokrętło takie pionowe, góra/dół) ciepło/zimno, przekręć do niebieskiego, może pomoże
  9. Rezystor BEHRa wziąłem, zobaczymy jak będzie działał, póki co wszystko ok, i dmuchawy mi już nie włącza po zgaszeniu silnika ani nie szaleje z nadmuchem podczas jazdy. za nówke 160zł dałem u kumpla w sklepie. A co może być z tą temperaturą? Od czego mogą zależeć złe wskazania?
  10. Jeż zmieniony - 47min z zegarkiem w ręku :) Tragedii nie było ale rewelacji też nie heh Co do temp to nic sie nie zmieniło, ani po zmianie jeża ani po resecie DME. Na termometrze i na teście temp pokazuje mi teraz bardzo zbliżoną, różnica ok 0.5'C ale wciąż nie pokazuje prawidłowo. 31.5'C w dzisiejszy dzień to 'troszeczke' za dużo. Nie mam pojęcia co z tym może być nie tak. Ale najważniejsze że nadmuch przestał wariować :D
  11. OBC mam na pewno zmieniony. Przy teście 1.0 powinien pokazac 5ostatnich cyfr z VIN a te również sie nie zgadzają z dowodem tak jak i w przypadku testu rocznika :) Lece walczyć z jeżem, dam znać po robocie ( o ile mi sie uda :) )
  12. Zrobiłem reset DME tak jak pisałeś ale wciąż pokazuje błędne odczyty. Rok prod w sumie mało istotny szczegół - bo to tylko informacyjnie ale wciąż inaczej niż w dowodzie rejestr. Temperaturę podczas tesu pokazuje mi 30'C, a na termometrze 31.5'C także wartości zbliżone do siebie mimo przekłamania, bo chłodno dzisiaj. Przy okazji wyczyściłem sobie EGR bo zawalony nagarem był. Mam już jeża, jutro jeśli pogoda będzie ok to będę zmieniał. Mam nadzieje że nadmuch się uspokoi.
  13. ok, udało mi się zrobić testy i taki mam wynik z OBC na temp zewn: test 7.1 32, a a kompie po przełączeniu na temperaturę pokazuje mi 31.5'C, gdy na zewnątrz jest zimno jak cholera dzisiaj (jakieś 15'C). Błąd ? Poza tym jeśli test 1.4 to data produkcji (tydzien/rok) to wychodzi mi 3400 czyli koło sierpnia 2000, a w dowodzie mam wbite rok prod 1999 Błąd, wałek czy jak to wytłumaczyć ??
  14. Jest problem z tymi testami, albo po prostu tego nie umiem. Po wejściu do pierwszego testu (wg instrukcji chłopaków z forum) przechodze do testu max 1.7, nie przerzuca mnie wyżej. Robię tak: przytrzymuję lewy przycisk, przekręcam kluczyk w 1pozycję, wchodzę w test 1, klikając lewym przyciskiem przełączam się między testami 1.1-1.7 i nic dalej nie idzie. Coś robie źle?
  15. A co myślisz o zrobieniu resetu całego OBC? Jest to jako 21 test (chyba), może pomóc? Ide zaraz próbować wejść w ogóle w te testy, bo próbowałem chwilke jakiś czas temu i mi sie nie udało wejść w żaden test. Może coś źle robie (?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.