Skocz do zawartości

mattam

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Compact 318 tds 1997
    320i xDrive 2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mattam

  1. Przy wykupie ubezpieczenia deklarujesz, że masz taki gadżet i są ubezpieczyciele, którzy dają za to zniżkę. kwestia podejścia danej firmy.
  2. Może nie do końca w temacie, ale polecam videorejestrator, czyli kamerkę. wziąłem tę od BMW, ma jedną wadę (żeby przejrzeć czy zgrać filmy, trzeba rozłączyć tel.z samochodem – bzdura jakaś i upierdliwa), ale sporo zalet, instalacja w salonie. wiem, że są tacy co to zrobią sami, ale aso ładnie to ogarnął. oprócz niezłej jakości i nagrywania na parkingu, to jeszcze jedna zaleta – zniżka na ubezpieczenie. co do act.prot. to ja mam chyba tylko zwykłe dohamowywanie, ale ze dwa razy na autostradzie mi pomogło. w mieście nie jest nadwrażliwe.
  3. zgadza się. sprawdzę przy okazji na tabliczce, ale przy 19" chyba dopuszczają tylko mieszane. i chyba powyżej 19" nie można stosować tradycyjnych łańcuchów – ale piszę z pamięci, może mi się pomyliło.
  4. czyli nie tylko ja mam dysleksję? 😉 u mnie jest tak: rocznik 2019 wartość ok. 140k AC 6600pln (mniej więcej) ze wszystkimi opcjami, włącznie z szybą i ochroną zniżek.
  5. Mam mieszane rozmiary na zimę i lato. Zgodnie ze specką BMW. Różnica jakaś musi być, bo tył jest szerszy. Z zamówieniem też nie ma problemu, roibłem to przez oponeo w jednym zamówieniu. Cały komplet przyjechał razem. Możesz brać. M.
  6. Za nowe? 6k to będzie chyba dobra, ale nierealni niska oferta. Ciekawostka – w nowym roku (2024) zapłaciłem mniej, niż rok wcześniej. I to przy tej samej wycenie samochodu (pomimo starszego rocznika i wiekszej ilości przejechanych km). Polecam brokerów z salonu – wyszła lepsza oferta niż rankomacie i bez załatwienia zezwolenia dla leasingodawcy. M.
  7. Robię porządek w garażu, więc sprzedaję: nieuszkodzony kompletny zestaw hamulcowy do nowej Trójki. W paru pudłach są: - Tarcze przód (przebieg ok. 1 000 km tylko! ) - Tarcze tył (przebieg ok. 15 000 km) - Zaciski oraz klocki x4 - Serwo - Osłony tarcz hamulcowych x4 Demontaż wykonany przez ASO BMW. Wszystkie części oryginalne BMW. Wszystko super działające, nieuszkodzone (zdjęte z powodu wymiany całego układu ham. – na M performance;) ) Cena: nie znam się, nie zajmuję się handlem. Nie wiem ile to jest warte. Mogę puścić za 1 800 pln?
  8. Cześć, sytuacja jakich wiele, ale dla mnie – pierwszy raz. Ktoś walnął na parkingu i oczywiście uciekł. Szkoda – dwoje drzwi, próg i listwa :roll: Policja szuka sprawcy. Moja 3 jest jeszcze na gwarancji, więc serwisuję w ASO. Jakie macie doświadczenia z usuwaniem szkody, ubezpieczeniem, itp.? Na co zwrócić uwagę? Oczywiście poza zgłoszeniem do BMW Financial Service. Dzięki, Mat.
  9. Tylko czarne :8)
  10. Tak, jak weźmiesz 100% masz wtedy auto do użytku wyłącznie służbowego. Prowadzisz kilometrówkę i jeśli jesteś IT pracującym w domu, to Urząd Skarbowy może zapytać, jak wyrabiasz 5k miesięcznie po Polsce :mrgreen: Nie wiem jak jest wtedy ze współdzieleniem samochodu – dajesz żonie, żona ma stłuczkę, ubezpieczyciel pyta(?) dlaczego Twój firmowy samochód prowadzi osoba spoza firmy... dla spokoju każdy bierze 50/50...
  11. Robie w marketingu od 20 lat, to się wypowiem :mrgreen: Auta na inwestycje, typu klasyki, young timery, itp to oddzielny rozdział w tym zagadnieniu, bo to troche jak z rynkiem dzieł sztuki – wybucha moda na artystę i cena leci w górę, bez w sumie racjonalnych, przewidywalnych przesłanek. Np rozgla∂ałem się parę lat temu za włoszkami, czyli Alfą i Fiatem, gdy przed pandemią był na nie totalny boom i to co u nas sprzedawało się za 12Keuro, we włoszech stało na ulicach przysypane liścmi – przesadzam, ale serio można było zarobić przewożąc samochód lawetą, kilka k. Co do regularnej produkcji, to BMW jest po prostu dużo. Serio, w masie, na ulicach, codziennie mijamy ich klkadziesiąt sztuk lekko. Oczywiście różengo pochodzenia, roczników, itp. Ale ze wzgledu na tę ilość, i dostępność na rynku wtórnym, to tylko wyjątkowe egz. w super konfiguracjach będą lepiej trzymać cenę, o ile oczywiście znajdzie sie zapaleniec, który będzie chciał kupić coś super i nieoczywistego – i tu wskazówka dla kupujących nowe samochody i je konfigurujący – może warto wybrać lepsze dodatki, super tapicerkę, itp. żeby wyróżnić samochód i potem być "jedyny taki na allegro" Pozdr. Mat.
  12. Nie jestem nowy, ale się przywitam po raz drugi, bo po E36 i paru latach przerwy, wróciłem do BMW i wracam tutaj :8) Szerokości Panie i Panowie. Mat.
  13. Wykopię temat, bo mam podobne zagadnienie: G20 w leasingu BMW FS – które, ma trochę warunków do spełnienia, min zgodę leasingodawcy na ubezpieczenie bez pośrednictwa bmw. Ktoś to przeraibał, tzn. ubezpieczenie od innego ubezpieczyciela? Jest różnica w składce między ubezp. dealerskim a "z miasta", warte zachodu? Pozdrawiam, Mat.
  14. A propos gwiazdek – bmw premium select sprzedało mi auto z zupełnie nie gwiazdkowymi oponami, więc nie ma to znaczenia. A instrukcja "zaleca" a nie zmusza. Nie ma więc podstaw do nieuznania gwarancji, itp.
  15. 320i xDrive Bytom-Warszawa opony Pirelli PZero 6.7L/100 prędkość – maksymalna, dozwolona ale Sopot-Warszawa (autostradą) przy dużym ruchu i częstym przyspieszaniu już ok. 9.5 :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.