Skocz do zawartości

kepa416

Zarejestrowani
  • Postów

    436
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kepa416

  • Urodziny 19.07.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d 12'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kepa416

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Panowie, Czeka mnie wymian kompletu P+T. Sądzę że tarcze mam od nowości OE ale klocki już w zamienniku. Widzę że cena tarcz OE jest podobna np. do ATE. Więc tutaj raczej zostanę przy OE tarczy. Klocki jeśli chodzi o cenę jest spora różnica. Więc nie wiem czy pójdę w OE zestaw klocków. Czy ktoś ma doświadczenie jak wypadają klocki ATE lub Textar przy OE tarczy? Czy może lepiej brać żółte EBC na zwykłą tarczę?
  2. A to nie jest tak że jak temp płynu osiągnie wartość 80 stopni czy tam innej min. wartości to się odblokowuje? W sensie zablokowana oznacza że nie spełniasz aktualnie wymagań do regeneracji. Swoją drogą ile g popiołu kwalifikuje dpf do wymiany czy prania?
  3. Tylko Mpakiet i okrągła poduszka.
  4. Wydaje mi się że 200 l/h powinna utrzymywać. Max to chyba 250 albo 240. 220 u mnie co prawda w N47 trzyma czy na wolnych czy przy bucie. Ostatecznie sprawdź czujnik na przewodzie zasilającym ten od temp i ciśnienia czy jest szczelny może po prostu się zapowietrza. Druga sprawa jak podejrzewasz pompę wstępną zobacz przed odpaleniem w ukrytym menu stan paliwa i L i R komorze. A z czystej ciekawości jak jest pewny że zgaśnie po takim postoju odpowietrz 1x albo nawet 2x przed odpaleniem wtedy wykluczysz usterki elektroniczne a skupisz się nieszczelnościach w układzie.
  5. Hej. Jaka jest różnica między uruchomieniem pompy niskiego ciśnienia paliwa w baku z menu Motor a z menu ekp? U mnie w pierwszej sytuacji mam problem bo wydaje mi się że nie działa wtedy. Tzn. Nie słyszę jej na postoju ani tym bardziej w czasie pracy silnika. Jak uruchomię z EKP to słyszę jak przelewa się paliwo. Czy to normalne że w czasie odpowietrzania pojawia się błąd 26cf00? Bo u mnie jednak jest on cały czas w historii. Usuwa się ale za 200-300 km znów go widzę.
  6. Sprawdź miejsce gdzie masz akumulator tam pływa pewnie woda. Drzwi uszczelniasz masą z pistoletu albo sznurek oderwać całość, wyczyścić i przyklejasz od nowa. Zrób sobie od razu drugie drzwi bo problem powszechny w BMW. Co do bagażnika. Sprawdź uszczelkę czy po zimie nie przymarzła i nie wysunęła się z rantu. Jeśli nie to masz kolejne miejsce uszczelnienie w koło wlewu baku. A najbardziej prawdopodobne są elementy osłony lamp. Rynienkami w koło klapy płynie woda i przepływa pod osłoną. Tam jest biała spinka z uszczelką. Jak jest za dużo wody to się wlewa i kapie do środka. No albo przytkane odpływy od szyberdachu jak masz.
  7. Akurat w F10 jest dostęp spoko bo od strony maski. Z wentylatorami są problemy, ale nie są tragicznie drogie. Zajrzałbym spod maski jak tam wygląda może się rozpadła pianka i wpadła albo łożysko się zaciera.
  8. Jak zrobi się ciepło mam plan wyciągnąć z bagażnika osłony i lać wodę po dachu a samemu siedzieć w środku. Jedyne co mnie zastanawia to na metalowej płycie podłogowe bagażnika między oparciem kanapy a akumulatorem widzę w przetłoczeniach ślady jakby po wodzie albo po prostu syf. Druga sprawa widziałem że lampa w klapie lewa strona jest zaparowana. Tylko na bmw store do nich nie widzę żadnej uszczelki a te zewnętrzne mają w sumie tylko małe pianki
  9. Hej. Czy ktoś ma informację jak wygalda przelewanie paliwa z lewej do prawej komory? Seria E miała 2 pompki. W F serii siedzi jedna. Pytanie czy druga jest w lewej komorze i nie ma dostępu czy jest on jakoś inaczej realizowany? Czy jest dostęp do niej albo możliwość wymiany?
  10. On jest pod kolektorem ssący. Prawa ręka stojąc przed maska jesteś w stanie go wymacać.
  11. Hej. Zrobiłem porządek z osłona i drzwi. Dalej miałem zaparowana tylna szybę. Rozbierając boki w bagażniku do wymiany amortyzatorów klapy zobaczyłem pod akumulatorem male ilości wody w komorze gdzie powinno być koło zapasowe. Znalazłem na forum kilka informacji. Sprawdziłem uszczelkę wlewu paliwa. Potem 2x spinki osłony lampy. Polałem woda patrzyłem sucha od środka. Profilaktycznie wymienione. Odpływy szyberdachu są drożne bo woda leci pod auto. Uszczelka samej klapy sprawdziłem była wilgotna pod spodem i miała trochę błota na wysokości lampy. Wyczyszczona i założona. Woda dalej się pojawia. Ktoś ma pomysły?
  12. Hej. Sprawdzić w ukrytym menu poziom paliwa. Jak w prawej komorze jest 2-3 l A w lewej więcej to macie odpowiedź.
  13. Hej. U mnie co prawda w n47 było podobnie. Spróbuj odpowietrzyć całość procedurą. Jeśli nie ma zmiany możliwe że pompa. W PB jest chyba inna ale podobnie działa. Ja zmieniłem na taką z działającego auta które stało chwilę. Moje podobnie przed zakupem stało dość długo. Dopiero nowy Pierburg dał ciszę czyli 3x pompa. Tylko u mnie został problem z przelewaniem paliwa z L do R komory.
  14. Hej. Od kwietnia jestem właścicielem BMW f10 520d 2012r. Przyszła jesień i zobaczyłem że szyba po stronie pasażera paruje. Szybkie oględziny i okazało się że powyżej 21-22 stopni na panelu nie grzeje prawa strona. Co dziwne dzieje się tylko tak po rozgrzaniu auta i jak myślę otwarciu termostatu. Wymieniłem zawór sterujący który jest na kielichu na zamiennik Febi. Niestety nie przyniósł on rezultatu. Poza tym że oba przewody za zaworem są ciepłe czyli sądzę że się otwiera i zamyka. Próbowałem na panelu różnych ustawień czy auto czy manual i nie ma różnicy. Wydaje mi się że na stronę kierowcy podaje bardzo ciepłe powietrze szyba nogi. Na tułw jest chłodniejsze i działa regulacja. Strona pasażera to chłodne powietrze różnice czuć tylko w zakresie 16-21 stopni potem już jest tak samo zimne bez względu na ustawienie na panelu.
  15. Hej. Od roku mam problem z głośna praca pompy w baku. Mialem wymieniona stara na używkę, teraz mam nowa i ciągle ten sam problem. Po odpaleniu słychać głośna pracę buczenie lub dźwięk pisku. Dochodzi z prawej komory, słychać pod autem i w środku. Układ odpowietrzony kilka razy, do tego czy na rezerwie czy na pełnym baku jest to samo. Udało się złapać taki błąd jak w załączniku? Czy ktoś widział w serii F ze poza pompa niskiego ciśnienia jest jeszcze jedna w baku w lewej komorze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.