Skocz do zawartości

kubcio123

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kubcio123

  • Urodziny 10.05.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2002

Osiągnięcia kubcio123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Naklejkę mam MTF-LT1 ale z tego co wyczytałem to one są zgodne wstecz czyli LT2 moze być do LT1. Właśnie ten olej który wlałem spełnia normy MTF-LT2/LT3 i API GL4/GL4+ tylko lepkość jest inna. No cóż najwyżej przy następnym serwisie spróbuje zalać 75W80 w końcu nie jest to nie wiadomo jaki wydatek.
  2. Witam ostatnio postanowiłem zmienić olej w skrzyni i dyfrze. Po wymianie gdy „auto jest zimne” po nocy itp ciężko wchodzą biegi np żeby wbić jedynkę musze całkiem się zatrzymać, a dwójka wchodzi tylko przy około 20km/h. Po przejechaniu 2-3 km już wszystko chodzi gładko i dużo lepiej niż przed wymianą. Olej jaki zalałem do skrzyni to 75W90 Valvoline Gear Oil. Wiecie może dlaczego tak się dzieje?
  3. rzeczywiście, mój błąd już poprawiłem linki
  4. Witam, przegrzebałem już internet ale mimo wielu tematów nie mogę znaleźć konkretnych informacji. A więc tak posiadam sedana z 2002 roku (polifta) i niedawno kupiłem grzane skóry w super stanie z przedlifta (1998 rok wybity na fotelach). Wcześniej nie miałem grzania foteli a teraz idzie zima więc chciałbym to podłączyć jakoś. Nie mam panelu z przełącznikami na środku tylko jeden przycisk ASC i te kratki do wyłamywania. Dlatego wydaje mi się że najprościej byłoby kupić dwa osobne przełączniki i to podłączyć. Z ich podłączeniem nie będę miał problemu bo już znalazłem schematy co i jak. Chciałbym tylko zapytać czy te przyciski będą pasować bo w tej aukcji http://allegro.pl/bmw-e46-przelaczniki-podgrzewania-foteli-wtyczki-i6914964688.html na zdjęciach widać 2 diody czyli 2 stopnie regulacji grzania, a tutaj http://allegro.pl/panel-przelacznik-podgrzewania-foteli-bmw-e46-asc-i6892547731.html jest cały panel na którym widać 3 stopnie regulacji. Orientuje się ktoś może ile poziomów podgrzewania mają te fotele przedliftowe i czy zadziała to z tymi pierwszymi (dwustopniowymi) przyciskami, czy muszę kupić ten panel czy wgl jeszcze inaczej muszę to zrobić...
  5. SKF, FAG, KOYO to jest wszystko górna półka więc w zasadzie bez znaczenia :)
  6. nie ma sprawy, ja jeszcze nie, bo nie mam kanału i czekam aż u znajomego będzie miejsce żeby wieczorem wjechać... a strasznie mnie to już wk*rwia :mad2: mam nadzieje, że przed świętami sie uda to ogarnąć...
  7. takie same, ja też zamawiałem a wcześniej byłem w sklepie i gość sprawdzał jakie mają być ale ceny mieli z kosmosu 51zł/szt z FAGa ja zamówiłem za 60 zł przesyłką dwie sztuki tutaj aukcja z której zamawiałem http://allegro.pl/6006-2rsr-c3-fag-lozysko-kulkowe-30x55x13-niemieck-i6633016357.html
  8. Dokładnie to samo, tylko na początku olałem, myślałem że może przestanie, a teraz jest to już nie do zniesienia :cry: podpory febi, z resztą na forum już kilka przypadków właśnie z tymi podporami widziałem. ja kupiłem łożyska FAG i trzeba to przełożyć jak najszybciej :)
  9. kubcio123

    E46 320d Buczenie

    Mam pytanie jak jest z wymianą samych lożysk w podporach bo mam ten sam problem, bede sie za to zabieral i jestem ciekaw jak bedzie z wyjeciem lozyska z gumy. Wychodzi to w miare latwo?
  10. w jaki sposob wymienialiscie te łożyska? mam ten sam problem i bede sie za to zabierał tylko zastanawiam sie jak wyjac to lozysko z gumy w podporze. Wychodzi to w miare łatwo?
  11. Witam, mój problem wygląda następująco. We wrześniu wymieniłem podpory wału i łącznik elastyczny, bo gumy były już w fatalnym stanie. I po jakimś czasie zawuażyłem, że coś huczy przy prędkościach 40-60km/h. Domyślam się, że ma to związek z obniżeniem temperatur, bo teraz gdy zaczęły się mrozy huczenie jest jeszcze głośniejsze i w większym zakresie prędkości (jakieś 30-70km/h). Najpierw wydawało mi się, że to tylko ta podpora bliżej skrzyni, ale teraz chyba już obie. Jest to już strasznie irytujące a to dopiero początek zimy. Podpory są jeśli dobrze pamiętam firmy FEBI-BILSTEIN. Teraz pytanie czy pomoże tylko wymiana na ori (koszt około 350zł/sztuka) czy są jakieś inne opcje, np. wymiana samego łożyska w podporze na inne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.