Skocz do zawartości

witek00

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2006r

Osiągnięcia witek00

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wyjąłeś mi to z ust.
  2. Longlife 01 / 04 ?
  3. Byłem i tam i po przeczytaniu wszystkich postów mam normalny mętlik w głowie. BMW 318d E91 122 koni 163 kkm przebiegu BEZ DPF Do zimy na pewno jeszcze będę wymieniał olej, jak nie dwa razy. Bo czasami są takie sytuacje, że 4 kkm nabije wciągu 5 dni. Tutaj w Belgii temperatura na dworzu dochodzi nawet +30 stopni na słońcu jak dobry dzień nastanie. A tak zazwyczaj 20 / 25 stopni. Autko czasami jak odpalę to jest gaszone po 20 godzinach cały czas jadąc na autostradzie przy 180 km/h. Chcę zalać olej Motul ale nie wiem dokładnie jaki, czy 0w30 , 0w40 , 5w30 , 5w40 nie wiem czym te pieprzone nazwy się różnią. Chcę po prostu dobry olej do mojego silnika i nie zamierzam oszczędzać na tym. Prosiłbym Was o prostą i logiczną odpowiedź dla prostego człowieka. JAKI OLEJ ZALAĆ. Z góry naprawdę dziękuje za normalną odpowiedź ( nie typu, szukaj tam informacji, tylko normalną odpowiedź ).
  4. Jeden mi poleca Castrola, drugi odradza, poleca Motul. Nie wiem który, eh... a chciałbym jak najlepiej dla silnika.
  5. Zgłupiałem już. Od rana siedzę na tych wszystkich forach internetowych i szukam informacji ciekawych, który olej najlepiej zalać do BMW 318d E91 122km 2006 rok przebieg 163 tysiące km Zalecany EDGE 0W-40 Dobry EDGE 5W-30 Strona Castrol zaleca jak i uznaje dobry olej ( jak powyżej ). Czym w ogóle różni się 0w 5w ? -40 / -30 ? I który wkońcu wlać olej, bo to jest normalnie jakaś parodia jeden chwali taki olej zaś już drugi uznaje ten olej za gówno i chwali inny a zaś ktoś inny tamten olej uznaje za dobry i takie wielkie koło się tworzy.
  6. Spróbuje zasłonić i będę cały czas na bieżąco monitorował temperaturę. Dzięki bardzo za pomoc! :) Wymiana termostatów nie jest droga Egru to koszt ok 190 zł robocizna swoja nie przesadzajcie już Nikt tu nie przesadza, tylko ktoś ma delikatny problem z czytaniem ze zrozumieniem. Chciałem zasłonić tylko na czas podróży do Polski. Ogólnie dojechałem, kupiłem termostat, wymienili mi i ładnie trzyma 88 stopni / 89 stopni elegancko :)
  7. Aaacha, to nawet nie wiedziałem. W takim bądź razie to ja mam E91 ;-) http://iv.pl/images/65718257344578362243.jpg
  8. No właśnie czytałem to również wcześniej na forum, że jeśli zgięta w dół to nie ma. A mam zgiętą w dół. Czyli wychodzi na to, że nie powinienem mieć tego szajsu. Zastanawia mnie jedna rzecz. W papierach piszę E90 a jak ' rozkodowałem ' vin to mi pokazuje E91 ;d
  9. S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S2BHA BMW LM Rad Doppelspeiche 156 BMW alloy wheel, double spoke 156 S302A Alarmanlage Alarm system S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S386A Dachreling Roof railing S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S507A Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S563A Lichtpaket Light package S663A Radio BMW Professional Radio BMW Professional P7RPA Paket Advantage Advantage package P7RSA Paket Comfort Package Comfort S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation S886A Bordliteratur holländisch On-board vehicle literature Dutch S8S3A Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatic locking when driving off S8SPA Steuerung COP Control unit COP S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection dpf raczej nie ma, nie widzę tutaj nic. Motor M47 mi pokazuje, E91.
  10. Spróbuje zasłonić i będę cały czas na bieżąco monitorował temperaturę. Dzięki bardzo za pomoc! :)
  11. W tym sęk, że nie wiem czy mam te ścierwo DPF, czy nie. A też właśnie myślałem, żeby chociaż kawałek zasłonić, nie całe nerki ale kawałek.
  12. Jak spokojnie jeżdżę tutaj po autostradzie, tempomacik na 130 km/h temperatura na dworzu 17.5 stopnia to mi pokazuje temperaturę silnika 70, spadnie do 68 i znów 70.
  13. Ok, super. Dzięki bardzo za pomoc :) Już się umówiłem ze znajomym mechanikiem w Polsce na sobotę, także nie miejscu mi to wymieni. Tylko teraz, hmmm. Ja mam tam dwa termostaty ? I w sumie rozglądam się za termostatem i nie wiem który kupić, najlepiej by było podać nr vin, tak ?
  14. To w sumie dla mnie nie problem, żeby to wymienić. Ale tutaj akurat gdzie jestem to wołają 160 euro za wymianę + termostat. W piątek jadę do Polski na weekend i nie wiem czy nie zrobić tego w Polsce, na pewno mnie to taniej wyjdzie. Ale teraz pytanie, czy nic się nie stanie jak będę tak jeździł. Dziennie robię ok. 80 kilometrów a do Polski mam 1380 km. Stanie się coś, czy nie ? Oprócz tego, że będzie ciut więcej palił.
  15. Ja to właśnie wiem, że jeśli auto nie trzyma 90 stopni to jest walnięty termostat bo cały czas ma otwarty duży obieg. Ale widzisz, dzisiaj pojechałem do garażu z którego brałem auto ( rok gwarancji ) no i tłumaczę mu, że jest na bank walnięty termostat a on dalej swoje, że nie. Termostat jest dobry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.