Skocz do zawartości

mygakzy

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mygakzy

  • Urodziny 21.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 535d
  • Lokalizacja
    Kartuzy

Osiągnięcia mygakzy

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Tak już zrobilem. Błędy skasowałem wczoraj, pojeździłem do dzisiaj i taki jest wynik dzisiejszego skanowania.
  2. Witam Podłączyłem dzisiaj kompa w celu usunięcia błędu związanego z "restraint system failure" ktory nagle, bez większego powodu pojawił się na monitorze (chyba mata pasażera?) Niestety moim oczom ukazała się lista błędów dłuższa niż się spodziewałem. Bardzo prosze o pomoc w diagnozie. Czy na liscie widac cos z "typowych" rzeczy ktore mozna szybko zdiagnozowac / usunac? Wszystkie błędy. Cześć z nich da sie skasować ale po niedługim czasie powracają. Tak wyglada to zaraz po skasowaniu wszystkiego (te bledy pozostaja).
  3. Witam, Muszę zakupić nowe koło pasowe do swojego 535d. Jest spory wybór w przyzwoitych producentów, Corteco, Swag, Febi, Vaico, SNR, Gates... Wie ktoś co idzie na pierwszy montaż? Które z nich warto wybrać? Chodzi mi o takie który wytrzyma tyle co oryginał (najchętniej producent pierwszego montażu)
  4. Podbijam. Nikt tego wcześniej nie robił?
  5. B775669 i 9203082
  6. Tak, oczywiscie. Flash i kodowanie zrobione.
  7. Witam Jakiś czas temu zrobiłem retrofit do LM2. Zauważyłem, że od czasu zmiany wyskakują mi błędy związane z LM. Dodatkowo zauważyłem, że moje światła dość wysoko świecą - jakby faktycznie nie otrzymywały informacji o poprawnym poziomie (Bi-Xenony Dynamic). Pomoże ktoś złapać namiar na możliwą przyczynę? Zastanawiam się czy muszę jeszcze pokodować coś czy szukać fizycznej usterki. http://i64.tinypic.com/xqawhu.jpg
  8. Zamowilem jeszcze raz textara, dokladnie do samo. Te co mam bede reklamowac - zobaczymy co będzie - dam znać.
  9. Patrze na oferty i naprawdę nie mam pomysłu. Textar to była dla mnie zawsze najwyższa półka jeżeli chodzi o klocki ale im więcej szukam tym więcej widzę opinii, że piszczą. Nie wiem tylko czy jest to tylko ten mały odsetek ludzi którzy są nie zadowoleni bo trafili słabą sztukę czy coś innego. Może porostu wziąć jeszcze raz textara i sprawdzić z nową sztuką?
  10. Witam Zakupiłem ostatnio tarcze na przód Zimmermann Sport (150.3481.52) do swojego 535d. W zestawie założyłem z nimi klocki Textara (2379101) - przyzwyczaiłem się, że jest to raczej dobry i bezproblemowy wybór. W swojej poprzedniej e46 330d miałem właśnie taki zestaw na przodzie - tyle że z tarczą gładką i fura hamowała bajecznie i nigdy nawet nie zająknęła. Niestety obecnie zestaw z tarczą nawiercana niezmiernie piszczy. Klocki wysyłam na reklamacje, bo chyba jest to nie możliwe żeby był aż tak twardy z założenia, ale pewności nie mam. Mam aktualnie dylemat jakie klocki wybrać teraz. Jeżeli Textar ma renomę miękkiego klocka a nadal z tą tarczą piszczy to w co teraz uderzyć? Jest tutaj ktoś, kto używał tych tarcz i nie ma problemów z piszczeniem? Pozdrawiam
  11. Żeby znaleźć błąd związany z linią komunikacji będziesz musiał kolejno wyciągać moduły z auta (jeden po drugim) tak długo aż zniknie. Zacznij od tego o którym wspominałes że jest w złym stanie. Następnie sprawdź modol siedzeń. Winowajca może częściowo działać. ----- Sterowniki najczęściej trzeba przeflashowac (zmienić vin) a następnie zakodowac. Trzeba też się upewnić że po takiej operacji nie ma konfliktów softwarowych (bo zmieniając vin podnosisz wersję softu na jednym sterowniku). Dopiero wtedy będzie działać poprawnie. Nie możesz ot tak wrzucać sobie jakichś przeszczepow. To nie polonez. Błąd kata skrętu zniknie dopiero po poprawnym jego zainicjowaniu. Może oddaj to auto do kogoś kto ogarnia bmw bo póki co chwytasz się czego popadnie i wyjdzie na to że tylko zrobisz pod górkę osobie która na koniec będzie miała to ogarnąć.
  12. Skoro wali Ci takie błedy dziwne w komunikacji to obstawialbym ze gdzies Ci sie elektryka pierniczy. Miales jakies problemy z elektryka w tym aucie? Dlugo je masz? Przerabiales moze wode w bagazniku? Powiedziałbym zacznij od fizycznego rozebrania tasmy pod kierownica. Jezeli masz kluczyk na grot to upewnij sie ze jest dobry kontakt pomiedzy tasma a miejscem po ktorym chodza te druciki kontaktowe. Przy kalibracja ISTA zaczynaj od obrotu kierownica w lewo (tam gdzie prosi o wychyl +/- 10stopni)
  13. Mozliwe ze aktywacja tej kamery może odbyć się przez odpalenie ista/p i podaniu kodu nfc w momencie gdy o niego poprosi. Takowy kod o ile nie uda Ci się go zdobyć innymi metodami, najprawdopodobniej będziesz w stanie zakupić w serwisie. Pewnie nie będzie tanio ale powinno być zdecydowanie taniej niż "ładne auto" ;)
  14. Nie, w nic takiego sie nie bawiłem. Zdecydowanie preferuje fabryczne rozwiązania.
  15. W przypadku wtyku 4 pin: Gniazdo Aux/USB - Zlacze mulfa 1 - 23 2 - 22 3 - 5 4 - 4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.