Skocz do zawartości

adi 1685049843

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 323Ci

Osiągnięcia adi 1685049843

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, jak ustalić plusy i minusy na kabelkach doprowadzających sygnał audio do głośników w tylnej półce. Widziałem na jakimś filmiku ale from USA, że jest brązowy i jasnobrązowy, na samych głośnikach chyba nie ma oznaczeń, bo jeszcze nie demontowałem głośników. Myślałem żeby jakiś stary głośnik podłączyć jako próbnik, ale że nie znalazłem nawet starego klamota to kombinuję jak koń ... :) Chcę się dobrze przygotować przed podłączeniem konwertera sygnału audio 2xRCA. Może ma ktoś pomysł lub zna oznaczenia kabelków?
  2. jak to padła? nówka Bosch'a po tak krótkim czasie? fabrikfeler albo producent z Chin :shock:
  3. tak tak ;) niejasno się wyraziłem, chodzi o wyrównanie ciśnienia w komorze silnika, pod tłokami. Z powodu gromadzenia się wilgoci w przewodach jak i samej odmie, która miesza się z olejem i osadza w odpowietrzeniu warto sprawdzić ten fragment układu, szczególnie w zimie na niedogrzanym silniku, na krótkich dystansach. Tak skojarzyłem, że to może być powód jego problemu, ale po głębszym zastanowieniu chyba nie o to chodzi, prędzej poszyłyby uszczelniacze
  4. tak jak pisałem ci wcześniej, odma do sprawdzenia obowiązkowo, ew. czyszczenia, przy krótkich dystansach odkłada się szlam olejowy na wężach jak i samej odmie, to powoduje nieprawidłową cyrkulację oleju powodując taką właśnie reakcję przydławiania silnika, także nie stawiam na Tolka Banana a na odmę ;)
  5. ten zamek naprawiałeś zestawem naprawczym czy miałeś jakiś zamiennik?
  6. kluczyk powinien być rozbieralny, zobacz z tyłu, pod minimaskowniczką są 2 małe wkręty na krzyżak, BMW przewidziało akumulatorki na 10 lat, ładujące się po włożeniu kluczyka do stacyjki, wymiana powinna pomóc, jeśli nie to moduł lub przekaźniki ( choć serwis twierdzi że absolutnie nie ), także kombinuj, u mnie po wymianie baterii dalej jest tak samo ... ale w zimie, latem bolce odskakują za 1-ym razem, zatem chyba moduł choć sam nie wiem może sam siłowniczek już słaby, ale trzeba wtedy chyba cały zamek wymienić i nie wiem czy czasem nie wiąże się to z kodowaniem
  7. no teraz to jestem zły i zazdrosny :8) lepiej wygląda niż moja niunia
  8. nie podniecaj się tak bo sam jajko zniesiesz, rozchodzi się o dokładne wskazanie śruby wg instrukcji którą nie każdy posiada, wiedza dla potrzebujących a nie pseudoomnibusów, nie chcesz pomóc to opuść ten temat, zawracaj gitarę gdzie indziej ps. jeśli ktoś ma instrukcje w pdf z coupe przed liftem to pewnie załatwi wiele spraw dla innych
  9. czyli jedna z 3 śrub mocujących kielich, tak?
  10. Super, dzięki za uspokojenie, a wiesz gdzie jest minusowy biegun rzekomo przygotowany do ładowania? Ja podpiąłem masę pod śrubę mocowania kielicha.
  11. po 5h ładuje prądem około 2,5 A, jak sądzicie, aku jest w dobrej kondycji czy juz na wykończeniu?
  12. teraz podłączyłem, z 7A spadło do 6A w ciągu 10 min., teraz ładuje 5A, czyli aku nieco rozładowany, zobaczymy po 5h ;)
  13. tylko ja mam przeciętnej jakości prostownik, nie jest to high-end maszyna ze zworą i zabezpieczeniami, nic się nie stanie?
  14. ale rozchodzi się o to żeby właśnie nie odłączać klem i ładować spod maski bez ryzyka uszkodzenia czegokolwiek
  15. Witam, czy są poważne przeciwwskazania przed ładowaniem aku bez wyciągania z bagażnika spod maski? Jest tam + przeznaczony do odpalania przez kable np. podczas mrozów. Czas jakieś 5 czy 6 h małym prądem. W instrukcji nie znalazłem lecz wielu użytkowników tak robi. Mam spore obawy z powodu delikatnej elektroniki. Może lepiej wyciągnąć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.