Skocz do zawartości

albert1995

Zarejestrowani
  • Postów

    249
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2007 N53
  • Lokalizacja
    Nowy Sącz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia albert1995

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. To co opisuje na bimmerprofs.com
  2. Zrób diru
  3. Cześć, w sierpniu gdy temperatura przekraczała 30st ,klimatyzacja w ogóle nie podawała zimnego powietrza ,a nawet letnie z wszystkich nawiewów, gdy temperatura po kilku dniach spadła do ok 20 stopni, sprawność wróciła, dmuchało bardzo zimnym powietrzem, gdy wróciły upały problem znowu się pojawił, kompresor załącza się, wentylator pracuje ,czynnik jest, co może być przyczyną, czytałem że panel klimy, elektrozawór nagrzewnicy albo zawór rozprężny, tylko nie sztuka wymieniać na chybił trafił, ewentualnie jak w ista mogę sprawdzić czy parametry sa właściwe
  4. Pisz priv jak masz inpa, zrobiłem wiele tych silników
  5. Moja jest z Włoch, nie mam w vin pakietu innowacji ale wszystkie opcje w nim zawarte, czyli kosz wtedy mojej sztuki to ok 60 tys EUR Dzięki za informacje 🙂
  6. Dziękuję za odpowiedź, skąd masz takie info, a może znasz pełna paletę lakierów e60? Edycja sport to to samo co zwykły m pakiet czy na listwach pisało sport Moja 530i lci n53 manual , m pakiet, hud, sporty, asystent świateł, bi xenon skrętny + doswietlanie, pakiet oświetlenia, carbonschwarz, Ile mogło wtedy kosztować?
  7. albert1995

    Ceny salonowe e60

    Cześć, zawsze mnie zastanawiało ile kosztowało nowe e60, zwłaszcza lci, na pewno jest tu ktoś kto w tamtych czasach czyli lata 07 08 kupował e60, a może jest gdzieś konfigurator e60, lub da się sprawdzić cenę wg vin?
  8. Witam, jak w temacie n53b30, pali olej, kopci, olej po wykręcaniu jest na tłoku i na zaworach dolotowych, problem dotyczy tylko 4 cylindra
  9. Wymieniles? Jak odczucia Ile masz przebiegu
  10. Jaki filtr
  11. W ista d jaki kolor mają moduły, sprawdź wszystkie bezpieczniki, pod maską gdzie komp też są
  12. Jakie błędy
  13. Kupujesz sondę Bosch lsu 4.9, i na bodajże stronie fmic wtyk i gniazdo, następnie lutujesz i składasz, ja wszystko ok godziny robiłem, do tego rejestracja sondy w istad, mechanik za robotę pewnie by z 400 skasował
  14. Największą wadą są niestety interwały olejowe i kiepski olej, szukaj b30 i włóż w miejsce b25
  15. Wg bmwstore i twojego vinu jest taki wałek https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7563664-walek-rozrzadu-zaworow-ssacych/vCN07499 Z kolei w internecie wyszło że twój wałek jest kompatybilny z 7563665,7550557,7527760 Najlepiej zadzwoń do bmwstore i oni Ci pomogą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.