Skocz do zawartości

mariusz250wr

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana mariusz250wr w dniu 14 Września

Użytkownicy przyznają mariusz250wr punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 318i
    było
    E46 320ci
    E90 320d
    F20 118d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mariusz250wr

  1. Sprawcą zamieszania okazał się lewy łącznik stabilizatora. Po przeglądzie całego zawieszenia, reszta wygląda i działa jak nowa. Pozdrawiam
  2. Nie ma za co Panowie, możecie na mnie liczyć tak jak ja na Was:)
  3. Problem rozwiazany. Dzięki!
  4. Witam! temat dotyczy eksploatacji i pierwszych objawów zużycia zawieszenia. Przy przebiegu 80tkm., w głównej mierze przebytych po drogach ekspresowych, pojawiły się u mnie pierwsze objawy zużycia elementów przedniego zawieszenia. To jeszcze nie jest stukanie ale przy wolnych prędkościach, po mocno nierównej nawierzchni np. na "kocich łbach", dochodzą do wnętrza auta niepokojące, delikatne, odgłosy dobiegające z przodu auta. W związku z tym zwracam się z prośbą o informację po jakim przebiegu były u Was wymieniane elementy zawieszenia, które i jakie były tego objawy/koszty? Ja wstępnie obstawiam łącznik stabilizatora i niebawem zgłoszę się z problemem do ASO. Nadmienię, że w moim przypadku problem dotyczy standardowego zawieszenia Mpakiet (bez adaptacyjnych amortyzatorów). Pozdrawiam
  5. Hej, czy ktoś ma wiedzę albo korzysta z maila w aucie? Na koncie bmw.pl mam dopisanego maila a w aucie cisza… pozdr
  6. Witam, jaki obecnie interface do podstawowego kodowania, sprawdzania błędów i serwisu auta(np wymiana klockow tyl) zarowno id 7 jak i id8. Czego uzywacie i co polecacie? pozdrawiam
  7. 60tkm, przy ok 40mialem adaptacje bo zaczalem dostrzegac problem-na chwile pomoglo pozniej problem zaczal wracac
  8. Witam, jestem po wymianie przekladni w ramach gwarancji. Problem poki co zostal rozwiazany. Auto prowadzi sie jak po szynach i nie ma efektu luzu na kierownicy.
  9. Niekoniecznie. Mpakiet to w przewazajacej ilosci podstawowe fotele alcantara/sensatec. Nieliczna grupa posiadaczy bmw ma skore naturalna, wiec z checia poznam opinie kolegow, ktorzy dokladaja wszelkich staran zeby utrzymac tapicerke w nienagannym stanie. Ja uzywam sciereczek pronto, ktore nie pozostawiaja „farfocli”, a jednoczesnie czyszcza i odswiezaja wnetrze. Mocno jestem zainteresowany co polozyc po wyczyszczeniu zeby nawilzyc i jednoczesnie utrzymac tapicerke w dobrym stanie na wiele lat. Pozdr
  10. U mnie dzieje sie tak samo. Przy ok 30tkm zglosilem sie z tym problemem do ASO i zrobili adaptacje ukladu kierowniczego, dzieki ktorej na jakis czas pomoglo. Problem wrocil po ok roku/20tkm po adaptacji. Najbardziej mnie te “przeskakiwanie”irytuje w momencie jazdy po luku. Trzymajac “opor” na kierownicy jadac w zakrecie wystepuje nagle “przelamanie oporu” i auto zaczyna tanczyc po drodze. Jakies pomysly?
  11. Tak, wystarczy wydruk. Pozdrawiam
  12. Witam, czy ktoś ma wiedzę czy przerzucenie konta na bmw.de może mieć wpływ na update OTA? Nadal OTA twierdzi, że moja wersja jest aktualna, a wiem że są już nowsze wersje :mad2:
  13. wątek skrzypienia był już poruszany m.in. tutaj https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=392923 w moim przypadku problem potwierdzono ale nie zdiagnozowano więc odpuściłem. Nie mniej jednak nadal mnie to irytuje. Przy najbliższej wizycie w ASO może pokaże im palcem. Dzięki za info. Pozdrawiam
  14. Witam wszystkich, w tym wątku chciałbym poznać Wasze sugestie i doświadczenie życiowe na co należy zwrócić uwagę przed końcem standardowej gwarancji. Jakie mieliście problemy z autem, co naprawili w ramach gwarancji a czego nie. W styczniu kończy mi się standardowa dwuletnia gwarancja na moje g20 318i. Mam jeszcze rozszerzoną gwarancję o kolejne lata ale to inna bajka. Obecny przebieg 50tkm i bez większych problemów z autem poza skrzypieniem przedniego zawieszenia.Poruszałem temat na forum ale nie spotkałem się z odzewem. Byłem z tym już w dwóch różnych ASO i jednym udało się odtworzyć skrzypienie ale poza rozebraniem zawieszenia nie zdiagnozowali przyczyny, a w drugim nie udało się wywołać skrzypienia(występuje tylko czasem). Chciałbym też poznać Waszą opinię czy warto jechać na niezależny serwis sprawdzic czy nie ma jakiegos wycieku, zapocenia? G20 chciałbym zostawić na długie lata. Pozdrawiam
  15. Czy u Was działa blokada kierownicy? W poprzednich seriach,e i f po wyjeciu klucza charakterystycznie ryglowało kierownice. W serii G do dzisiaj nie uslyszalem ani nie zauwazylem zeby zaryglowalo kolumne. Sprawdzalem nawet w ten sposob ze uchylilem okno, zamknalem auto i oddalilem sie z kluczem. Blokady nadal brak. Mozecie sprawdzic jak jest u Was? Czy moze seria G nie ma blokady kierownicy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.