Skocz do zawartości

Piotr328

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530iA

Osiągnięcia Piotr328

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Cena ładnie w dół poszła, w grudniu 2014 r. stała za ok. 28 koła :wink:
  2. Michukca daleko masz do Poznania? jak znajdę wolną chwilę to mogę Ci w weekend ją obejrzeć (o ile jesteś poważnie nią zainteresowany).
  3. Zenek :cool2: Za 8 tys. to by była okazja ?? a 11 tys. zł za e39 po lift to jest normalna cena ?? :duh: :duh: Po zakupie e39 w tym przedziale cenowym wyrób sobie u swojego mechanika kartę stałego klienta :mrgreen:
  4. Zgadza się. Ostatnio przejeżdżałem przez Gniezno i zrobiłem takie :shock: :shock: :shock: jak zobaczyłem ile tam jest komisów. Ostatnio w TVN Uwaga był temat o samochodzie z komisu z Gniezna :D Gniezno omijać szerokim łukiem...no chyba, że się tam wybieracie http://www.dziekanka.net/ :mrgreen:
  5. A w czym problem poprosić ludzi z forum, którzy ściągają zadbane i pewne auta z DE, żeby dla Ciebie poszukali ? Składasz zamówienie na jaką chcesz i tyle. Pewnie trochę potrwa znalezienie zadbanego egzemplarza ale chyba warto poczekać :wink:
  6. Spokojnie jakiś jeleń albo osoba nieświadoma się trafi :? szkoda tylko, że takie rzeczy się u nas robi...bo to jest jawne oszustwo !! :evil:
  7. Tu masz wątki o adaptacji akumulatora: viewtopic.php?f=15&t=138242 viewtopic.php?f=48&t=114603 1. Varta albo Bosch (choć różnią się tylko naklejką - środek taki sam - to podobno varty szybciej trafiają do sklepów więc są "świeższe". 2. W modelach po 2004 trzeba - w ww. wątkach masz opisane. 3. Po moich doświadczeniach, ASO omijam szerokim łukiem :nienie: Znajdź speca od BMW w twojej okolicy z dobrym sprzętem. 4. Nie wiem - tyle co pewnie podpięcie pod kompa 50 - 100 zł
  8. Z tylnym napędem bez kontroli trakcji w deszczu, a tym bardziej na śniegu nie ma żartów. Za mocno nadusisz i miota nim jak szatan :twisted: Trzeba uważać.
  9. Czyli temat Szwajcaria się potwierdza. Może niektórzy w końcu uwierzą, że cudów nie ma :mrgreen:
  10. Tę naklejkę z tyłu przemilczę :roll: Ja bym nie traktował wymiany tylko jednego zderzaka na + Zadaj sobie pytanie dlaczego tylko jeden jest z m-pakietu ? Albo bum w przód albo nie miał kasy na tył. Jak nie miał kasy na drugi zderzak to ciekawe czy miał kasę na utrzymanie jej w godnym stanie ? A trochę to kosztuje. Nie ma co gdybać, jeśli jesteś nią zainteresowany musisz jechać obejrzeć i sam ocenić.
  11. Od kiedy 4.4 ma 320 koni ?? :wink: Edit: sorry, to silnik n62 więc moc ok.
  12. Widzisz Jafet trzeba słuchać starszych kolegów :wink: A tak na serio to szkoda :cry: Mocno dostała ?
  13. Omg :mad2: z tą jazdą próbną to jak dla mnie dziwna sprawa....za co te 50 zł ? na paliwo ? to aż tylu oglądających miał, że tyle kasy na paliwo stracił ? :wink: Zauważ, że z przodu jest zderzak m-pak, tył już normalny. Poza tym z zewnątrz wygląda ładnie. Mechanicznie to wiadomo na miejscu ocenisz. A tak z ciekawości czy e36 miały czujnik deszczu ? bo w VIN nie widzę a w ogłoszeniu jest :wink:
  14. 325 ani 328 nie było w compact...było natomiast 323ti. No chyba, że swap. Spokojnie e36 nadaje się do codziennego użytku. Spalanie pomiędzy 323, 325 i 328 nie powinno być odczuwalne dla kieszeni. No chyba, że będziesz robił naprawdę spore przebiegi. Co do zimy...spokojnie to nie m5 - tam panowanie nad maszyną było ciężkie (315 PS bez kontroli trakcji :wink:) ale tutaj...zaledwie 170 - 193 PS. Zimowe opony + zdrowy rozsądek i ze spokojem dasz radę :) Jeśli chodzi o Twój budżet - obojętnie jaki silnik byś nie wybrał to bierz pod uwagę, że prędzej czy później może być coś do zrobienia więc lepiej mieć odłożone trochę gotówki.
  15. Podpowiem tylko, że to auto Rybika z forum bmw-sport. Najlepiej tam zasięgnąć opinii o jego samochodach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.