Skocz do zawartości

zwirek91

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zwirek91

  • Urodziny 04.10.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 130i N52 2005r.
  • Zawód
    Górnik

Osiągnięcia zwirek91

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Jestem szczęśliwym posiadaczem 130-stki od maja ubiegłego roku, wszystko z samochodem było w porządku, aż do pewnego dnia, kiedy to zapaliła mi się kontrolka CHECK ENGINE (poczułem, że samochód nie wykręca się na obroty tak jak powinien, po przekroczeniu 3tyś. obrotów jest sekundowa dziura a między 4-5 tyś obrotów po dźwięku silnika słychać jakby auto nie szło na wszystkie cylindry, na biegu jałowym delikatne falowanie obrotów), niezwłocznie udałem się do mechanika w celu zdiagnozowania przyczyny, po podpięciu do komputera wyskoczył błąd pochodzący od sondy lambda, jednakże z sondą jest wszystko w porządku, mechanik stwierdził, że może to być wina przepustnicy, przepustnica wyczyszczona, wydawałoby się wszystko ok, samochód znów uzdrowiony, kontrolka zgasła, ale po przejechaniu 100km problem powrócił... Tankuję przeważnie na shellu bądź BP, więc wykluczam że może to być wina paliwa. Samochód ma przebieg niecałe 100tyś., oleje filtry wymieniane na bieżąco, kolejną przyczyną awarii według mojego mechanika może być przepływomierz, czy ktoś z Was miał taki problem, bądź wie co mogłoby być ewentualną przyczyną? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.