A zauważyłeś, iż ten tekścik jest sprzeczny z instrukcjami do F30, że producent wkleja ten tekścik od X lat pod wszystkimi modelami, jeszcze przed powstaniem N55 nie mówiąc o N20? W dodatku także pod dieslami? Natomiast na samym samochodzie nakleja co innego, to samo w instrukcji. Naprawdę tak ciężko pojąć, że silnik o stopniu sprężania 1:10 (328i) będzie lepiej pracował na 95 niż 98 okt? Fizyki naprawdę nie oszukasz. Jeżeli twierdzisz, że dane faktycznie dotyczą 98 okt. to gdzie tam jest napisane, że dla 95 będą gorsze? Teoretycznie mogą być nawet lepsze (dla 328i). Prawdopodobnie ten sprzeczny lapsus z oktanami wynika z jakiś norm pomiarowych np. DIN które twierdzą, że dane należy podawać dla 98 okt. a nie, że BMW tak skonstruowało silnik. Naprawdę sądzisz, że wszystkie silniki BMW są projektowane dla 98 a ktoś przez pomyłkę nakleił na klapce wlewu paliwa : "zalecane 95 okt." i mniejszymi literkami " dopuszczone 91 - 98"? To, że N20 (wersja 245 KM) czy N55 są b. nowoczesnymi silnikami, nigdzie nie znaczy, że muszą również używać i lepiej działać na "super paliwach"! Zapewne całe to zamieszanie może również wynikać z prozaicznego faktu, iż ktoś nie zaktualizował drobnego tekstu na stronie internetowej.