Wykonałem retrofit grzania foteli oraz dołożyłem pompowane lędźwie, auto z USA z pamięcią i elektryką, zamieniłem poszycia z europejskiego auta całe tapicerki razem z piankami. Wymieniłem panel klimy na taki z grzeniem, do fotela pasażera dołożyłem ten sterownik grzania, wiązka fotela kierowcy niezmieniona (poza ledźwiami) wiązka fotela pasażera zamieniona w całości (fotel dawcy był elektryczny). Do fotela pasażera dołożone zasilanie z tylnego fuseboxa oraz linia LIN z jbe z przodu. Elektryka, maty zajętości poduszki działają jak działały. Fotel kierowcy nie wymagał kablowania tj z panelu klimy do ZGW (gateway) do sterownika fotela SM wszystkie kable obecne (can i zasilanie). Wpiąłem tylko maty w sterownik SM. Kodowanie dodane VO 494, wrzucony cafd do ecu(panel był chyba z angli działał tak jakby na odwrót), oraz przekodowane sterowniki JBBE, SM, IHKM i wszsytkie inne oprócz DME,Airbag,EGS etc Efekt - panel działa, grzanie fotela pasażera działa, grzanie kierowcy nie można włączyć w ogóle nie pojawia się led na przycisku wyboru grzania i nie grzeje. lędzwie działają. Sprawdzone okablowanie dwa razy. bezpieczeniki są ok. Gdzie szukać problemu ? w kodowaniu czy może mata nie działa? A może coś z okablowaniem fotela kierowcy? Dziwnym trafem jakby nie działały dwie w jednym fotelu. W sumie nie wpadłem na pomysł żeby przepatrzeć istą co się dzieje zrobię to dziś. Czy mata ma jakiś opór który można zmierzyć w celu sprawdzenia czy działa? jak tak to jaki powinien być. Czy można włączyć poprzez kodowanie grzanie nie potrafię tego znaleźć.