Skocz do zawartości

crm1234

Zarejestrowani
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F01 N57

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia crm1234

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. crm1234

    Kierownica F11

    Witam. Możesz przybliżyć temat tych rezystorów jakie należy wlutować? założyłem do f01 2009 rok kierownicę M z f10 LCI 2015. Kodowanie zrobione ale łopatki nie działają. Reszta działa jak należy. Dzięki za info 🙂
  2. Tak. To seryjny rozmiar. Mam takie na styling 128
  3. Witam. Również mam problem z 745d. Kręci i nie pali. Ustalilłem ze nie ma wysokiego ciśnienia paliwa. Zadane jest 300bar a rzeczywiste 8 bar. Pompa w zbiorniku chodzi. Przelutowalem zapobiegawczo SBSR. Podmieniłem czujnik na listwie wtryskowej i bez zmian. Podmieniona pompa CR na inną sprawna i bez zmian - nadal brak wysokiego ciśnienia. Na plaka odpala bez problemu :8) Gdzie szukać problemu bo brakuje mi pomysłów??? Błędów w Ista od układu paliwowego brak Pozdrawiam
  4. Niby dlaczego? Też je omijasz?
  5. Witam. Problem z nie usypiającym się Bmw e65 745d na dwóch sterownikach silnika. Kupiłem już tak auto a poprzedni właściciel poinformował mnie ze problem zaczął się kiedy wywalił dpfy fizycznie i z DDE u jakiegoś magika. Od tego czasu auto kradnie prąd i jest problem… Może ktoś pomóc? Naprawa sterownika? Wgranie seryjnego softu? Ktoś mi mówił ze w 745d nie można robić chiptuningu i dpf off bo potem auto się nie usypia… nie wiem czy to prawda czy bajki…
  6. Jak macie problem ze skasowaniem serwisu oleju jak opisywano to mogę wam to ogarnąć za symboliczne grosze. Wiem co i jak żeby się pozbyć tego błędu… Trzeba kompa :idea: Pozdro
  7. Zalany dwukrotnie Liquy Molly i korekcję poprawiły się. Korekta na 5 cylindrze jest około 0.60. Po przegazowaniu nie ma już efektu że korekta idzie na 2.5 i spada. Jest w normie 0.50-0.70. Ciekawe na jak długo... :)
  8. To wiadomo ze trzeba zakodować bo zmieniliśmy Tcu na inny. Chodzi mi o kodowanie modułu którego nie wymienialiśmy tylko aktualizowalismy do nowszej wersji. W innym temacie piszą ze to konieczne ale nie piszą w jakim celu, domyślam się ze pustym plikiem kodują zaktualizowany moduł…
  9. Ja mmi nie aktualizowałem bo wszystko działa jak należy po zmianie tylko TCUM. W TCUM zmieniłem Vin ale w sumie nie wiem po co skoro wcześniej kiedy był Vin inny również działało… Czy te zmiany są konieczne? Ogólnie z aktualizacją sterowników trzeba uważać na zwykłym kablu kline decan jest niestabilnie i można uwalić sterowniki… Czy po zmianie nr Vin w TCUM oraz aktualizacji kodowales go dodatkowo ncsem? Czytałem ze jest to konieczne przy każdym aktualizowaniu sterownika…. Ale nie napisali czym kodujemy i w jakim celu….
  10. z pierwszego postu spoko ale nic nie wspomniał o kodowaniu NCSem po zmianie Vin i aktualizacji sterownika. Din76 coś wspominał że trzeba przekodować moduł który aktualizowaliśmy ale nie napisał czym i w jakim celu to robimy. Ktoś może rozjaśnić temat?
  11. Długo aktualizował Ci się ten moduł? U mnie z 40 min
  12. Tak to właśnie mój film. Postanowiłem nagrać skoro nigdzie w internetach tego nie znalazłem... może komuś sie przyda :P
  13. zalałem Liqui Moly 0,5 Litra na 20 litrów ropy... Ale dziwny temat z tym wtryskiem że po przegazowaniu korekta idzie na wysoki + a potem spada.... :shock: No nic wyciągam wszystkie wytryski idą na maszynę, przy okazji wymienię podkładki pod wtryskami :D
  14. Witam. Pierwszy raz pojawił się u mnie problem z zakodowaniem Aux w Bmw e65. Problem jest w tym ze po kodowaniu nie pojawia się w ogóle ikonka Aux w monitorze nawigacji. Kodowanie przebiegło pomyślnie bo w pliku MAN zapisało się „Aux aktive” - jednak nie ma na ekranie navi tej opcji… w czym może być problem?
  15. do wymiany samego regulatora trzeba wyjąć cały alternator? :roll: w M57n2 wymiana w 5 minut bez konieczności wyjmowania alternatora.... Od góry to raczej nie da rady gdyż głowica V8 jest bardzo blisko ścianki/ podłużnicy.... no cóż coś wymyślę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.