Witam. Postanowiłem napisać na forum gdyz juz zupelnie brakuje mi pomyslu co moze dolegac mojemu BMW. Sprawa wyglada tak iz jest to samochod z silnikiem m47n (2.0d)z chipem na 185km. Usterka wystepuje podczas gwaltownego przyspieszania miedzy 2400-3200 obr/min glownie na 3 biegu. Objawia sie ona wibracjami samochodu z tylu, dosyc mocnymi ktore wyraznie czuc na karosoerii, gdy odpuszcze gaz lub przyspieszam bardzo powoli tego obajwu nie ma. Poza tym ze wystepuje na 3 biegu czasem ale sporadycznie takze zawibruje na 4, z tym ze juz w okolicach 2900-3200obr/min. Co do rzeczy ktore wymienilem: lacznik elestyczny walu, podpore walu, wal zlozony tak jak byl na znaki, zero luzo na krzyzaku. Ostatnio wymienione poduszki silnika i skrzyni, plus tuleja numer 9. Dwumasa ma moze 30tysiecy przebiegu. Tylko ona miala jakies minimalne defekty, reszta wszystkich gum i innych podzespolow bez sladow zuzycia. Brak jakichkolwiek luzow w zawieszeniu, inne tuleje wozka w bardzo dobrym stanie, takze nie widac zupelnie nic niepokojacego. Co do polosi nie maja one zadnego luzu. Bynajmniej nie jest on wyczuwalny. Co warto dodac ten problem zaczal sie spokojnie i narastal, az do tego momentu, teraz jest caly czas bez zmian.Bylem juz u 3 mechanikow specjalistow od bmw, kazdy rozklada rece i mowi ze nie ma sie zupelnie do czego przyczepic. Panowie co dalej robic? w lecie mialem taka przygode ze podczas parkowania wpadlo mi prawe tylne kolo do polowy felgi, taka byla dziura, moze to uszkodzilo jakos polos ale tego nie widac? Predkosc byla znikoma jak to przy parkowaniu...ale juz sam nie wiem czego szukac... zostaje mi chyba tylko dyfer i polosie... Moze ktos z Was spotkal sie z takim przypadkiem?rece mi opadaja i drazni mnie ten temat a kompletnie nie wiem co ropbic...Dodam jezcze ze na podnosniku gdy jade autem nic nie widac, takze dzieje sie to pod pelnym obciazeniem. Dziekuje za wszelskie sugestie i prosze o mozliwa pomoc.