Skocz do zawartości

GRACUS7

Zarejestrowani
  • Postów

    747
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320 touring 2005
  • Lokalizacja
    żary

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GRACUS7

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. WBA1C31010 E896904 Vin juz rozkodowywali mi chłopaki tu na forum
  2. Tak , sprawdzałem w telefonie i nie widać auta. Dzisiaj zajrzałem do bagażnika w tym aucie i okazuje się, że nie ma tam modułu tego metalowego. Auto w wyposażeniu po vin ma navigację business i zestaw głośnomówiący ze złączem USB. Już zdurniałem. podłączyłem telefon po kablu usb i w multimediach widać telefon ale nie idzie odtworzyć żadnej muzyki . Czytam instrukcję obsługi ale tam nic prawie nie ma na ten temat.
  3. Witam. Auto po zakupie 3 tygodnie temu w menu miało zapisane 4 telefony poprzedniego właściciela z Niemiec. Po usunięciu starych telefonów nie można dodać nowego telefonu. Włączam bluetooth pokazuje się menu dodaj urządzenie ale po wybraniu opcji dodaj urządzenie nic się nie dzieje. pojawia się informacja zapoznaj sie z instrukcją. wersja oprogramowania SW TC-002.007.000-002.007 zastanawiam się czy nie brakuje tam jakiegoś modułu bluetooth ale skoro były zapisane telefony i jest możliwść zaznaczenia ptaszka czyli włączenia bluetooth to raczej sprzętowo jest ok.
  4. Dziękuję za zainteresowanie tematem 🙂. Pytanie czy do każdej wersji silnikowej są takie same ciśnienia. To co pokazałeś jest od silnika 1.8d a on nie ma 184 koni mocy.
  5. Tak czytam ten temat i przypomniałem sobie podobną sytuację wiele lat temu u kolegi w BMW. Wrócił z Francji wieczorem i rano auto już mu nie chciało odpalić. Sprawdzone było wszystko żadnych błędów. I tak jak u Ciebie odpalił na plaku. Jak silnik rozgrzał się na plaku to odpalał na gazie bez problemu, a na benzynie nie chciał. Okazało się że zatankował diesla.
  6. Faktycznie nie zauważyłem zakładek. Jednak coś ubogi ten opis mimo wszystko. Nie ma tam nic o podgrzewaniu lusterek czy innej szczegółowej konfiguracji
  7. To widziałem, jednak te informacje znam. Chodzi mi o szczegółowe wyposażenie tego pojazdu. Chcę wiedzieć czy ma np podgrzewane lusterka.
  8. Witam. Szukałem w necie możliwości rozkodowania wyposażeni po nr VIN ale nic konkretnego nie ma, więc również poproszę kogoś kto ma dostęp do tego. BMW F20 10.2012 WBA1C31010E896904
  9. Widzę, że 42 osoby widziało mój temat i nikt nie potrafi wspomóc zrobieniem zdjęcia naklejki wsiadając do samochodu? Instrukcja obsługi w temacie ciśnienia w oponach odnosi się do naklejki. To już nie te czasy gdzie w instrukcji obsługi E46 były tabelki z ciśnieniami.
  10. Witam, potrzebuję zdjęcie i numer naklejki ciśnienia w oponach dokładnie z bmw F20 silnik N47D20C 184km 5 drzwiowy. Na samochodzie naklejka jest zniszczona i muszę kupić nową ale tymczasem nie wiem jakie ciśnienie ma być w kolach, a w necie są różne dane na ten temat
  11. Sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach? myślę że należy zacząć od tego? koszt żaden a poznasz kondycję techniczną samego silnika
  12. Bo sterownik jest w trybie awaryjnym ;))
  13. A czy silnik N42 B20 ma przepustnicę??? Czy raczej dławik odcinający powietrze do dławienia obrotów dla DSC i tym podobnych systemów? przecież to też valvetronik. Czyli wolne obroty realizowane są za pomocą 3 wałka sterowanego silnikiem elektrycznym. A najczęstszą przyczyną bujania obrotów i blokowania ich jest uszkodzony silnik elektryczny. Wymiana i adaptacja pomaga, koszt silnika- nowego około 500zł, używanego nie poleca się. co innego jeżeli problem jest tylko na gazie to trzeba sprawdzić jak gazownik podłączył się z instalacją bo w tym modelu nie podłącza się do niby przepustnicy a do przepływomierza z którego sterownik gazu pobiera sygnał!.
  14. Dzisiaj sprawdzałem ta instalację. I powiem wam , że gdy odłączyłem podciśnienie od reduktora to silnik już tak nie gaśnie jak wcześniej !!! Co wy na to?
  15. Gościu sam polecał tą instalację jako tańszą alternatywę dla BRC. Mówił że założył już kilka takich instalacji i chodzą bezproblemowo. Muszę chyba sam sprawdzić tą instalację manualnie. Koledze założyli kiedyś BRC i też miał podobne problemy po założeniu u innego instalatora i też nie potrafił on tego ogarnąć. jak się okazało w innym autoryzowanym warsztacie zaczeli szukać problemu wyłaczając poszczególne wtryski gazowe i okazało się że w jednym przewodzie gumowym po wtrysku gazowym utkwił duży wiór metalowy, który robił bałagan :) zajęło im to 15 minut a ten co zakładał instalację 2 tygodnie się męczył. Kazał wymieniać cewki i świece i zwalał winę na silnik :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.