Skocz do zawartości

benson6

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: X3 F25, X1 E84, X2 F39, X3 G01 25d Jest: X4 G02 M40i, X5 G05 30d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia benson6

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Nic dodać, nic ująć - zgadzam się w 100% Każda kolejna generacja to więcej plastiku, eco badziewia, i postępująca tabletoza, chyba się starzeję ...
  2. Niestety o ile słaby nadmuch może powodować zabrudzony filtr o tyle dmuchanie gorącym powietrzem z jednego z nawiewów podczas gdy zadana temperatura jest niska to już poważniejszy problem. Najczęściej przycina się któraś z klapek mieszacza i czasami pomaga kalibracja. Jednak w większości przypadków problem rozwiązuje dopiero wymiana całej centrali. Generalnie jeżeli auto jest na gwarancji nie obawiałbym się wymiany przez ASO, są gorsze usterki... Co do siły nawiewu to faktycznie też mam podobnie tzn. przód wieje odczuwalnie słabiej. Można próbować kalibracji w ASO albo tak jak ja zrobiłem przymknąć tylne nawiewy o 30% i wtedy wszystko się wyrównuje...
  3. Zdecydowanie powinna świecić cała listwa ledowa pod zaznaczonym panelem. U mnie również jak u przedmówcy świeci się cały czas...
  4. Zarówno w X5 jak i X6 siedzi się wysoko, miałem jedno i drugie. Nie ma co się oszukiwać, ale takiej pozycji jak w serii 7 nie znajdziesz w tych wozach, trzeba się przestawić i przyzwyczaić. Ja również tak jak kolega wyżej pisał, długo się przyzwyczajałem do stołków w X-ach, ale z czasem się udało;-)
  5. benson6

    X5 LCI 2023

    Nie wpływa, chyba, że jedziesz z otwartym bądź uchylonym 😉
  6. U mnie w 30d po przejechaniu 8 tys. km( 70% duże miasto 30% autostrady z prędkościami 160-200) średnie spalanie wychodzi 7,7L/100km Jestem bardzo miło zaskoczony takim wynikiem😊
  7. Może kierę masz za nisko :D Przejedź się X7 po tebletozie to oprócz góry zegarów nie zobaczysz również bocznych wskaźników, obawiam się, że w X5 LCI może być podobnie... BTW Jestem podobnego wzrostu i w swoim X5 widzę cały wyświetlacz łącznie z bokami. Będę bronił komfortów w BMW jak Nejman niepodległości :mrgreen:
  8. Dla mnie fotele komfortowe w BMW to absolutny top. Jeździłem wieloma autami i lepszych nie spotkałem. Wysoko oceniam również fotele w Volvo które są bardzo wygodne i świetnie sprawdzają się na długich trasach. Oprócz samego fotela ważna jest też pozycja za kierownicą która niestety w wielu modelach BMW nie jest już tak ergonomiczna jak kiedyś...W X5 G05 nie mam żadnych zastrzeżeń, ani do fotela ani do pozycji za kierą :cool2:
  9. Rozumiem, że ci się podoba adaptacyjne ale czy miałeś porównanie pneumatycznego z adaptacyjnym? O to pytam kto zna z własnej praktyki. Nie chodzi o sens tylko o subiektywne odczucia Przed X5 miałem Q7 z pneumatyką i nie byłem do końca z tego zawieszenia zadowolony. Dlatego przed zamówieniem pojeździłem obiema wersjami X5 i wybór dla mnie był oczywisty - adaptacyjne M. Auto prowadzi się bardzo stabilnie( mam oś skrętną) i jest jak dla mnie mega komfortowe zarówno przy kołach 20 jak i 21 cali. Brak bujania w trybie komfort i podczas gwałtownych manewrów jak to miało miejsce w aucie z pneumatyką. Jeśli po 2 latach masz wątpliwości jak ja po 3 latach obcowania z Q7 z ponownym wyborem pneumatyki to myślę, że powinieneś rozważyć adaptacyjne M, a najlepiej by było po prostu przejechać się taką sztuką i samemu ocenić... Nie chcę umniejszać pneumatyce w Audi i BMW, ale do Porsche to jej duuuuuużo brakuje.
  10. benson6

    X4 M40i vs M40d

    Jako posiadacz X4 M40i mogę powiedzieć tylko tyle, zdecydowanie benzyna !!! Przyjemność użytkowania tego silnika jest warta paru złotych więcej na stacji benzynowej i lepiej pasuje do charakteru tego auta :mrgreen:
  11. Miałem ten sam dylemat i wybrałem Adaptacyjne M, nie żałuję. Po testach X5 z pneumatyką wykluczyłem ją definitywnie ze względu na zbyt bujającą charakterystykę w trybie komfort. Generalnie największą zaletę pneumatyki czyli samopoziomowanie, wykorzystujesz przy ciągnięciu przyczepy, jeśli tego nie robisz to nie widzę sensu dla samej możliwości obniżania lub podnoszenia auta o takim prześwicie jak X5. Dobieranie opcji z których potem nie korzystam dla mnie jest wyrzucaniem kasy w błoto, ale kto bogatemu zabroni... :wink:
  12. Pochwal się swoją sztuką w odpowiednim wątku ;-) Dla ułatwienia' date=' wątek tutaj -> https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=225 Ja na swoją czekam, przebierając nogami. Status 165, więc jest dobrze :-)[/quote] Znam ten ból :wink: Fotki ogarnę na spokojnie...
  13. Gratulacje! Oby się bezproblemowo kulało :-) Dzięki i wzajemnie :wink:
  14. ja jeżdżę w sport individual, ustawione wszystko na komfort. Po odpaleniu slinika od razu przełączam i po temacie. Dzięki, jutro przetestuję :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.