Skocz do zawartości

jelen027

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 m47 2001r touring

Osiągnięcia jelen027

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie wszystko z blach jest ok. Jedyne co musiałem zrobić to turbo i 2 dni temu zamarzło mi serwo (i ten problem najprawdopodobniej z pompą). To wszystko.
  2. właśnie pali idealnie. Nie ważne czy ciepły czy zimny. Jestem tego zdania, że lepiej kupić taniej i dołożyć bo wtedy wiesz co masz. A nie kupujesz auto z przedziału 10 - 18 tyś za 14 a po 3 miesiącach wkładasz w auto 6tyś albo dowiadujesz się ile tak na prawde ma autko nastukane km. Ja zapłaciłem w Niemcowni za tą bmke 5tyś zł... Wiec różnica chyba jest ?
  3. Właśnie nie mam pojęcia. Szkoda, że tam są czarne węże prowadzące do filtra. Gdyby były przeźroczyste wiedziałbym czy faktycznie pompa się zapowietrzała i dlatego jest to coś wstawione. Auto kupiłem za granica i teraz jak na razie same problemy. Bynajmniej kupione w okazyjnej cenie :D
  4. jelen027

    Twardy pedał hamulca 530D

    dostaje się tam przez pompe podciśnieniową zaznaczona na tym rysunku pod nr 1 ?? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR71&mospid=47551&btnr=11_2109&hg=11&fg=45
  5. nie wiem czy ma to znaczenie ale u brata (w takiej samej m47) ma inaczej to rozwiane.. https://imageshack.com/i/jtp8mtj https://imageshack.com/i/0kdp36j https://imageshack.com/i/2hcli3j Wie ktoś w jakim celu założony ten najprawdopodobniej reduktor ciśnienia???
  6. Jaka cena regeneracji u Ciebie ??
  7. jelen027

    Twardy pedał hamulca 530D

    ok. Proszę objaśnijcie mi czym rożni się serwo o oznaczeniu lsc145 od lsc145t lub lsc145the prócz końcówki?? Przed chwilą patrzyłem czy widać chociaż ślad wody w okolicach servo i nie ma tam ani grama wody ani lodu..
  8. jelen027

    Twardy pedał hamulca 530D

    Czyli muszę wymienić serwo czy można spróbować zalać nowego płynu?
  9. Ktoś pomoże ??
  10. jelen027

    Twardy pedał hamulca 530D

    Podepnę się pod temat. Moje autko to 520d i mam nieco inny problem. Pedał hamulca od 2 dni wręcz stoi w miejscu (nawet 1cm nie chce się ruszyć). Auto stało 2 dni na mrozie -15. Chlupotania nie było słychać. Dzisiaj jest -4 auto stało odpalone ponad pol godziny i nic. Jaka diagnoza?
  11. Nie ma różnicy. Na zimnym i na ciepłym dzieje się to samo. Czy jest możliwość, że mechanik po remoncie silnika mógł źle ustawić pompę?? Wcześniej paliła jak złotko jechała normalnie. Po remoncie silnika mechanik pytał mnie jak auto wcześniej paliło to odp mu, że idealnie a on mi, że teraz musi dłużej kręcić. Ale skończyło się na tym, że coś musiał przestawiać bo teraz pali dobrze, tylko ten błąd i przerwa w doładowaniu... Widziałem na forum sposób na ustawienie pompy ale trochę się boje sam to robić... Gdy bym wiedział, że to na bank złe ustawienie pompy to podjechałbym do jakiegoś specjalisty od pomp to może by mi to ustawił. [edit] Wczoraj (przy minus 15) zauważyłem, że problem dotyczy jednak zagrzanego silnika tzn gdy minie niebieskie pole.. Jeszcze tego nie zdołałem naprawić, już problem z twardym hamulcem...
  12. czujnik ciśnienia powietrza doładowania ( z tyłu za kolektorem ssącym ) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR71&mospid=47551&btnr=11_2107&hg=11&fg=40 na tym obrazku oznaczony nr 17 czym mogę sprawdzić to ciśnienie ? pasoftem nie mogę się podłączyć na live.
  13. Witam. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. To moja pierwsza BAWARKA i od razu problemy. A mianowicie: Wymieniane było turbo. Rzekomo sprzedający miał je po regeneracji. Turbo wymienione a jadać samochodem po jakimś czasie (max 3 min) wpada w tak jakby tryb serwisowy (tzn brak mocy ). :mad2: Po podłączeniu się z komputerem przez cdif 2 wyskakują takie błędy: nastawnik konta wtrysku 72 i kontrola ciśnienia doładowania. Dodam, że auto odpala normalnie i do czasu złapania trybu serwisowego jeździ bardzo żwawo. Gdy wejdzie w tryb serwisowy wyłączam auto, czekam aż ews się dezaktywuje odpalam i auto znowu jeździ przez jakiś czas ( tak jak napisałem wyżej góra 3 min ) normalnie po czym wraca tryb serwisowy. Czujnik podmieniałem od brata (ma taki sam silnik) i dzieje się to samo. Gdzie szukać przyczyny co ewentualnie może być do zrobienia? :cry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.