Skocz do zawartości

con

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    KrK

Osiągnięcia con

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Udało ci się to ogarnąć automatycznie? Każdorazowo ręczne zamykanie jest uciążliwe.
  2. Cześć Proszę o pomoc bo zmagam się z nietypowa usterka w seria 1 f20 2.0d xdrive i już nie wiem gdzie szukać pomocy lub rozwiązania. 1.Problem - podczas przyspieszania na biegach 1 do 4 przy około 2800rpm odczuwalne jest "szarpnięcie" albo inaczej obrazujac uslizg, czyli dwa jakby szarpnięcia. Dzieje się tak na 17" felgi. Na 15 calowych problemu nie ma! Coś podobnego do uszkodzonej dwumasy. 2. Diagnostyka - komputer podłączony informuje błędem tylko o chłodnicy egr. Rozpiecie skrzynki vtg (reduktor xdrive) Problem znika. 3.Wstepne wnioski - reduktor xdrive, częsta awaria tego typu. 4. Akcja - regeneracja xdrive. Problem częściowo ustępuje. Objawy początkowo mniej wyczuwalne. Wcześniejszym dodatkowym objawem było szarpnięcie przy wysprzegleniu podczas jazdy w korku lub redukowanie biegu (manualna skrzynia) przy dojeżdżanie do świateł. 5. Akcja - reklamacja, zupelnie inna regenerowana skrzynka xdrive. Problem dalej występuje. 6. Diagnoza - luz na pół osiach. Wymienione obie przednie na częściach OEM. 7. Dalej szarpie (zawsze 3 razy) przy przyspieszaniu i dodatkowo po pkt. 6 karoseria zaczęła miec boczne wibracje( tego nie było wcześniej ) 8.Wizyta w ASO - odpieli Skrzynie vtg (xdrive). Problem ustal. Według nich xdrive do naprawy. 9. Wnioski. Nie chce wierzyć, że regenerowany xdrive, a następnie na reklamacji wymieniony na inną sztukę, dalej jest (tak twierdzi ASO) problemem? 10. Co dalej? Odpięty reduktor, auto przyspiesza płynnie. Mniejsze Alu felgi z zapięta skrzynka xdrive szarpania nie ma. Gdzie szukać problemu? Albo u kogo? Mam dwie teorie które chciałbym jakoś zweryfikowac: A) Chłodnica spalin EGR to powoduje. B) Sprzęgło dwumasa do wymiany bo przy xdrive z jakiegoś powodu nie domaga Pozdrawiam
  3. Panowie. Co może być przyczyną kopcenia na czarno gdy ruszam ostro z jedynki, dwójki i trójki? Mówię o sytuacji but do dechy na drugim i trzecim biegu? Wcześniej tego nie było. Normalnie zadymi, aż zwalniają za mną inni kierowcy. :duh: 1. Turbina nowa (ok. 2 lata) - po wymianie tak nie było. Obserwuje to od ok. pół roku. Na nowej turbawie zrobiłem ok. 20 tyś. 2. Zmieniony olej (miesiąc temu) - wcześniej już tak było. 3. Na wolnych obrotach nie dymi 4. Dystans na którym jeżdżę do pracy to ok. 7km po mieście - od pół roku. Przejechałem 20km po autostradzie minęło ale tylko na chwilę. 6. Filtry zmienione (oleju, powietrza) 7. Nowy filtr odmy (przy turbinie dany) 8. Na kompie żadnych błędów (oprócz świecy nr. dwa) Jakieś sugestie Panowie?
  4. A ja z innej beczki. U mnie na kompie też pokazuje się błąd czujnika położenia wału. Kabel to ELEM. Auto nie traci mocy, nic sie nie dzieje. Po podłączeniu do BOSCHA takiego błędu nie ma. Ja obstawiam, że to problem chińskiego kabla.
  5. Dzieki :) Nie ma opcji otworzenia samego bagażnika?
  6. Witam, Jak w temacie. Wyjąłem akku zamknąłem klapę bagażnika i... jak ją teraz otworzyć bez centralnego? :duh: Proszę o pomoc.
  7. Szkoda, że w czerwcu nie wiedziałem :? Przyda się innym forumowiczom :)
  8. tomaszf: Jeleni to łupi chyba bardziej ASO. Tam to dopiero chcieli kosmiczną kwotę.
  9. Nigdzie go nie znalazłem, nawet nie jestem pewien czy producent ma wersję dla M-Pakietu
  10. Super "szumią" przy mocnym hamowaniu przy dużej prędkości. Uwielbiam ten dzwięk :D
  11. con

    Wszystko o bluetooth

    niby jest ikona sparowanego urzadzenia a korzysta z mikrofonu w telefonie :duh: A jak wyczyscic historie parowanych urzadzen?
  12. Tarcze też musiałem wymienić. ATE POWER DISK :cool2:
  13. W końcu zamówiłem amory Sachsa tylko szkoda, że nie wiedziałem o odpowiednich gumach do nich :oops:
  14. Pewnie te do passatów 1.9 :mrgreen:
  15. Przy droższych autach też polecam zapytać o sumę gwarancyjną. Jak chciałem w takich "internetowych" ubezpieczyć bete to mało ze stołka nie spadłem jak mi powiedzieli wartość pojazdu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.