Skocz do zawartości

Markok

Zarejestrowani
  • Postów

    185
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Markok w dniu 10 Lutego 2024

Użytkownicy przyznają Markok punkty reputacji!

O Markok

  • Urodziny 09.07.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 318d 210KM
    G11 750d 400KM
  • Lokalizacja
    Żory
  • Zawód
    Różne

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Markok

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

22

Reputacja

  1. Kolega nie odezwał się na forum od prawie dwóch lat, nie liczyłbym na odpowiedź. @lukaszz111 ?
  2. Gratki że problem tak łatwo zniknął, swoją drogą masakra te nieużywane silniki z hybryd, które pewnego dnia są odpalane przy wyprzedzaniu i wskakują na 7k obrotów po miesiącu/ach śpiączki, suche jak mumie w piramidzie Cheopsa, rzeźnia. Pełny elektryk byłby lepszym wyborem do takiej jazdy moim skromnym zdaniem.
  3. I cała ta heca w komentarzach o nic, mechanik swoją drogą dobry prankster..
  4. @Terapeuta Piękna fura, trzymałbym do końca życia m. in. przez wzgląd że to taki Wasz członek rodziny można powiedzieć, co ostatecznie zrobiłeś?
  5. Z poziomu auta? W życiu. To możesz zrobić jedynie interfejsem OBD, po aktualizacji mi zniknęło trochę opcji kodowania ale to może przez to że mam nieoryginalnego leciwego Bimmera.. Zawsze jak się przy aktualizacjach ludzie pytają czy coś się zmieniło to wszyscy z reguły kręcą głową, jak mi się znowu aktualizacja zablokuje to więcej nie aktualizuję, i tak pewnie tylko najnowszym modelom cokolwiek usprawniają..
  6. Nie mogę już edytować powyższego. Koledzy nie wiecie czy jest jakiś sposób sprawdzenia spalania przed wejściem w posiadanie myBMW, BimmerLink czy coś? Myślałem że w aucie na "wybranym momencie" mogę dowolnie sprawdzać między danymi datami, a to tylko pokazuje od ostatniego kasowania jakby był wciąż 2005 rok.. Na kilkutysięcznej kilometrowo wycieczce do Włoch 750d spaliłem średnio 6,3l całkiem dynamicznie jeżdżąc z aplikacją na fotoradary, ale mam w myBMW tylko część ostatniego dnia powrotu z Austrii, 450km i 6,2l. Od tamtej pory spalanie uśredniło się na 8,4l, bo głównie jazda miejska no i tu jest Polska, hulaj duszo piekła nie ma. 😅
  7. Na gwarancji nie powinna, jak jest jakiś problem ze strony auta to nie mają nic do gadania, ja płaciłem 500 netto po gwarancji. Mimo że miałem wersję 2021 i wgrali najnowszą, to jedyną różnicę jaką odczułem to brak zrywania połączenia z telefonem. 🙄
  8. @s0nar AutoTopNL-owi w 750i hałasował nie do zniesienia dopiero pod 300km/h, to sobie go zakleił taśmą i gitara, także nie jest tak tragicznie. 😁 Przy czarnej podsufitce i przyciemnianych szybach chyba daje sporo światła na tył, także to jego duży plus, bo inaczej jest tam grobowa ciemność u mnie. No i zawsze kolejny bajer w bajerskim aucie. 🤩
  9. Skoro to na dniach zrobiłeś to miałeś porównanie lol, nie mierzyliście głośności żadnym sprzętem przed i po? Jak odczucia?
  10. Chyba między silnikami 2.0 i 3.0 nie ma dużej różnicy ilości płynu chłodniczego, więc 3.0 powinno się szybciej zagrzać. Co do stygnięcia to ostatnio się zdziwiłem jak po jeździe G11 stało sobie zagrzane z dwie-trzy godziny i po tym czasie wskazówka opadła tyle co nic.
  11. Nagłośnienie najlepiej spróbować w salonie powsiadać do różnych wersji, audiofil odróżni każdy szczegół, a głuchy (ja heh) nie usłyszy zbytnio różnicy z przodu, chyba największa jest z tyłu, bo w trójce z podstawą mogłem głośniej słuchać z pasażerami z tyłu, a w siódemce z HK lekko podgłośnię i już są dymy z tyłu.
  12. Wszyscy przeciwni to chociaż jedna osoba go pochwali.. wcale nie jest jakiś sporo większy, ani nawet cięższy, wręcz wydaje się lżejszy. Telefon? Nie wyobrażam sobie być na łasce 5-letniego flagowca, który może mieć swoje odpały w najmniej spodziewanym momencie (jestem eko i będę go trzymał aż całkiem wyzionie ducha heh), wszędzie popylam z displayem i wcale go nie czuję w kieszeni. Ma wystarczająco funkcji, z najważniejszych sprawdzanie czy wszystko zamknięte, webasto, zdalne parkowanie, po co więcej. Mój długo trzyma baterię.
  13. @macste Matrixy masz w byle tańszych VAGach, więc BMW wypada na tym polu bardzo blado, szczególnie że są w Audi już przeszło dekadę. Żartujesz że grzeje Ci przy przyciskach, mi wcale i lepiej ich okolic nie dotykać bo walą ziąbem z rana. Seria 7 i problemy produkcyjne z 2020 roku?.. Wolne żarty.
  14. Większość z nas pewnie zrezygnowałaby z haka, ale to pewnie must-have który będzie użyty kilka razy w ciągu całego okresu posiadania auta. 😅 Adaptacyjne ledy warte każdej ceny, kierownica podgrzewana niezbyt jeśli trzyma się ją tak jak powinno (na trzeciej i dziewiątej), nie grzeje w obrębie przycisków.. @JacekLZ Może masz jakieś grube dłonie albo skręconą moc grzania w opcjach? Mi grzeje ładnie, tylko nie tam gdzie bym chciał.. Ja tam jakiejś wielkiej różnicy nie wyczułem przesiadając się z podstawy do Harmana, a HiFi później można stuningować u audiofili.
  15. W punkt, zakończmy tę rozmowę o niczym, która zaczęła się od niczego i skończy na niczym. Jeśli Ty się czujesz olany to co mają powiedzieć nieszczęśnicy którzy szukali tutaj pomocy i nie dostali ŻADNEJ odpowiedzi? PS. Do literówek już się przyczepiły te buce z klubu - 132.000 tysie to literówka. PS2. Po słownictwie i roszczeniowości można łatwo wywnioskować że możesz być typowym kierowcą BMW ze STOP CHAMa, który robi nam złą opinię na drodze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.