Skocz do zawartości

mg123

Zarejestrowani
  • Postów

    959
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mg123

  • Urodziny 18.06.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i M/T '05
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mg123

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wszelkie informacje w internecie wskazują nie na problem z rozrządem a na problem z ciśnieniem oleju zasilającym koło vanosa. Jeżeli sprawdziłeś tyle rzeczy i zamieniałeś miejscami elektrozawory, to należałoby się przyjrzeć temu czy wałek nie jest wytarty i nie gubi cisnienia oleju dopływającego do vanosa.
  2. Liquy Molly Synthoil nie jest lepszy od Ravenoli? Szukam czegoś do mocno obciążonego 335i.
  3. Ciekawe rzeczy opowiadacie. Gałka M jest na pewno krótsza. Ale jak tak patrzę na katalog to faktycznie te dźwignie mają różne numery, ale głównie w zależności od silnika i nie znalazłem żadnej wersji w której na schemacie były różne dźwignie do wyboru z dopiskiem że któraś z nich jest m-pakietowa... Performance faktycznie ma oddzielną dźwignię. W 330i wymieniałem samą gałkę i bardzo polecam taką zmianę. Niby nie jest dużo krótsza, ale biegi się zmienia dużo przyjemniej i szybciej.
  4. Nie ma czegoś takiego jak mpakiet'owy drążek, jest gałka i jest ona po prostu krótsza. Ten gość na fejsie sprzedaje świetnie obszyte gałki za 200-250. Nie da się odróżnić od fabrycznie nowej. Mnie logic 7 trochę zawiodło. Niby dźwięk jest dobrej jakości, ale jakiś taki bezduszny i bez głębi. Aluminiowe tweetery są dla mnie też męczące dość szybko prsy głośniejszym słuchaniu, no i bardzo ciężko jest ustawić equalizer. Polecam ustawienia z e90post, troszkę je u siebie zmieniłem z biegiem czasu, ale były to jedyne ustawienia przy których wokal nie bywał wycofany w praktycznie żadnych kawałkach. Przy montażu polecam podłączać po jednym głośniku i sprawdzać;) Aktualnie w nowym aucie też mam logica ale w garażu już czeka na montaż individual... Pewnie też będzie mi w nim coś niepasiło:)
  5. Mi były potrzebne końcówki ze szczotką drucianą do wkrętarki, papier ścierny żeby wyczyścić zakamarki. Wyczyściłem kilkukrotnie benzyną ekstrakcyjną i dałem trzy warstwy k2 do zacisków srebrny. Kolor jest wyraźnie inny niż w nowych tarczach ale wygląda okej.
  6. Wymieniłem też wszystkie przednie wahacze i łączniki stabilizatora. Wahacze górne TRW z M3, dolne zwykłe z E90 od Lemfordera bo nie mogłem się przekonać do zbyt dużego przedniego camberu. Łączniki kupiłem tanie i sprawdzone polskie JGR. Jedyny minus względem ori, to żeby pamiętać o mniejszym momencie dokręcenia 30-35 Nm o którym piszą gdzieś głęboko w uwagach do aukcji, przez co jeden łącznik uszkodziłem i musiałem 3 godziny piłować śrubę no i zamawiać nowy. Ogólnie cała robota poszła lżej niż myślałem, ujawniła się jedna z nielicznych zalet aut z USA, śruby nie były skorodowane i bardzo łatwo się odkręcały. Ori górne ws m3: Zmontowane zawieszenie: Dokręcanie do 165 Nm, poszło łatwiej niż myślałem, da się fizycznie zaprzeć o tarczę zacisk, tak aby cały ten moment nie oparł się o drążki kierownicze i maglownicę. Na koniec smaczek, jakby ktoś twierdził że transportowanie samochodów ze stanów widlakami nie przypomina transportu złomu na wysypisku, tak wyglądają dolne wahacze po takowym profesjonalnym transporcie. Jak widać są mocno porysowane i wyraźnie wygięte i prawdę powiedziawszy, mając na uwadze że to delikatne aluminium, to bałbym się na takim gównie jeździć:
  7. Pomalowałem dzwony tarcz hamulcowych, jako że na aucie są praktycznie nowe tarcze OEM, bez wyczuwalnego bicia, ale niestety z powodu pół rocznego postoju w stanach zardzewiały i wyglądały nieestetycznie. Przed: W trakcie: Po:
  8. Ja tutaj kupowałem gałkę i była naprawdę ładnie zrobiona: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100000723498922/?ref=permalink
  9. Wertowałem aukcje przez kilka miesięcy i były praktycznie same mocno uszkodzone albo słabo wyposażone auta niestety. Była jeszcze mała szkoda w 2013 roku. Nigdy żadna poduszka nie została wystrzelona. Ale wszystkie naprawy które były robione w stanach i ta blacharska i te mechaniczne strasznie słabo wykonane.
  10. Ty Karol jesteś? Chyba coś tam na fejsie gadaliśmy:) Czy fajnie działam to nie wiem, póki co grzebię się w kupię i próbuje ogarnąć całe podwozie. Potem będą mody.
  11. Co do halogenów, czy w kablu zasilającym halogeny da się wypiąć piny ze starej wtyczki i wpiąć do nowej, pasującej do mpakietowych halogenów, czy może piny się różnią i nie da rady?
  12. Nie mam jeszcze przeglądu. Ostatnio jeździłem jaguarem xf 3.0d 275 Km i 600 Nm, który ma sekundę więcej do setki i tutaj wydaje się szybciej pomimo mniejszego momentu, ale raz tylko przycisnąłem do odcinki i od razu check engine.
  13. zielony90, montujesz nowe drzwi i tyle, nic na żadnych zawiasach nie regulujesz i wszystko wygląda jak z fabryki.
  14. Bram mam kilka różnych, dlatego też wolałbym zmodyfikować elektronikę w lusterku a nie w bramie.
  15. Czy moduł elektroniczny w lusterku, obsługujący piloty do bramy, również obsługuje piloty do samochodu? Pytam bo mam auto z USA z obsługą pilotów i się zastanawiam czy można je np rozmontować i wymienić samą płytkę od pilotów do bramy, pozostając kompatybilnym z amerykańskimi kluczykami do auta na 315Mhz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.