To jest ten sam silnik N54 co w serii e9x więc zwróć uwagę na problem HPFP, bo podobno dość częsty. Nie spotkałem się z padaniem turbin przy 100tyś w tym silniku, acz słyszałem, że pancerne nie są, więc warto sprawdzić, jak było jeżdżone i czy było dbane o turbo. Jak dobrze pamiętam to ten silnik to również usterki pompy wody, ale do potwierdzenia. Luknij na http://www.zpost.com/forums/ pewnie Ci coś więcej doradzą, to nie jest specjalnie popularny model w PL z racji pogody ;) Jeździłeś S2ooo? Ja ostatnio miałem okazję doświadczyć lekko modzonej (wydech itp) i powiem, że takich wrażeń nie dało mi ani 911Carrera ani ponad 500konne SRT8... S2k jest sportowe od początku do końca, 50/50, niezniszczalna 2.0benzyna kręcąca się do 9k (!!!!) i szpera w standardzie. Oczywiście ze wszystkimi ułomnościami auta sportowego czyli mały bagażnik, wnętrze średnie, dach na klipsy... Z4 e89, mimo teoretycznie lepszych osiągów jest bardziej jak cruiser, bo z drobnym dodatkowym wyposażeniem waży już 1600kg, brakuje mu charakteru i dramatyzmu eSki. Ale to zależy czego potrzebujesz :) Powodzenia w zakupach :cool2: