Skocz do zawartości

arnold1

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316 ti 2001

Osiągnięcia arnold1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Pasowac w sensie zmieniarki? Bo tak to beda zwyczajnie dzialac i tak i tak? Mam zmieniarke ale mi na niej nie zalezy, glownie zalezy mi na radiu
  2. Witam, Padlo mi radio z BMW E46 316 ti 2001. Bylo to radio z nawigacja model PH7090 ( 11065237 ). Nie uzywam nawigacji a takie radia z nawigacja uzywki kosztuja ~250 zl. Czy moge zamiast tego radia wlozyc radio bez nawigacji za ~80 zl np: http://olx.pl/oferta/radio-bmw-e46-stan-bdb-CID5-IDarWXp.html#10fe358a2e http://olx.pl/oferta/oryginalne-radio-bmw-e46-kod-do-radia-na-czerwonej-karcie-CID5-ID8k3kF.html#10fe358a2e http://olx.pl/oferta/radio-bmw-e-46-business-50zl-CID5-IDaVVPT.html#10fe358a2e http://olx.pl/oferta/sprzedam-orginalne-radio-samochodowe-do-bmw-e46-CID99-IDaVQOT.html#10fe358a2e Czy te wszystkie radia beda pasowac? Moje padniete radio PH7090 wyglada tak: http://www.nod.by/assets/galleries/60/1ph7090.jpg Czy na cos musze uwazac? Czy poprostu zamawiac pierwsze lepsze byle w pelni sprawne?
  3. ok wiec z radiem nikt niewie co do jeza.... napisalem do tego sprzedawcy z jezem ( http://allegro.pl/show_item.php?item=3873802364 ) czy część bedzie pasowac do mojej e46 na wszelki wypadek odpisal: Skad mam miec pewnosc jaki mam dokladnie? Czy da sie upewnic bez rozkrecania samochodu? (dzis probowalem, i zabraklo mi kluczy, sciagnolem juz schowek, zawadzajacy tunel nadmuchu na nogi, ale kluczy nie starczylo odpowiednich, bylem blisko :P) W boshu chcieli 290 zl za rezystor i od 60-100 zl za wymiane. Takze porownujac do ceny allegro 100 zl :P to wole kupic z allegro tylko musze miec pewnosc ze bedzie pasowalo.
  4. Nowy szczegol co do radia, wlasnie sie bawilem bezpiecznikami, wylaczylem nawiew zeby nie rozladowal akumulatora jak nie jezdze. Przy okazji sprawdzilem bezpiecznik radia. Byl wlozony odwrotnie bo wszystkie numerki amperow na bezpiecznikach sa czytane od lewej patrzac od kierowcy, ten byl odwrotnie tylko ten. Do tego jak go wkladalem to zawsze szla iskra. Przy innych ktore wyjmowalem i wkladalem (wielu) nic takiego sie nie zdarzylo. Przy bezpieczniku radiu, wlozeniu i wyjeciu szla iskra z malym trzaskiem. Co to moze znaczyc?
  5. ponawiam pytanie o dziwne zachowania radia
  6. Ok wymienie ta czesc. Dzieki za rade. Co natomiast z dziwnym zachowaniem radia? Jakies pomysly co to moze byc? (od ~2 miesiecy jezdze bez radia a to koszmar na dlugich trasach)
  7. masz na mysli ze jeż moze miec wplyw tez na objawy z 1 postu?
  8. Nawiew tez faluje ale to mi nie przeszkadza. W tym poscie o tym nie wspomnialem celowo zeby nie mieszac tego z tym wiekszym problemem.
  9. Problem Zaczęło się od radia. Podczas jazdy radio się wyłączało z dość głośnym trzaskiem i włączało ponownie samo po 1 sekundzie. Z biegiem czasu radio wyłączało się z trzaskiem na coraz dłuższe okresy czasu, 10 sekund albo kilkukrotne wylaczenie z trzaskiem sie radia i wlaczenie samoczynne w krotkim odstepie czasu. Potem radio wylaczalo sie na godziny (guzik wlaczenia nie odpowiadal). Po kilku miesiacach radio wylaczalo sie na dzien, czasem dwa (czasem po rozruchu sie wlaczylo na chwile zeby z trzaskiem sie wylaczyc) teraz aktualnie nie dziala juz z miesiac pod rzad. Samochod raz byl w serwisie BMW w katowicach (myslowice) co do radia ale po restarcie komputera radio ponownie zaczelo dzialac wiec nic juz dalej niesprawdzali. Problem w tym ze przejechalem kilka kilometrow i radio znowu sie wylaczylo. Mniejszy ale podobny problem jest z nawiewem. Nawiew zazwyczaj dziala. Czasem jednak przestaje dzialac calkowicie, zeby potem znowu sie wlaczyc samemu. Co do nawiewu, czesto nie przestaje dzialac po wylaczeniu samochodu i wyciagnieciu kluczykow. Dzisiaj w koncu zdecydowalem sie tutaj napisac bo pierwszy raz akumulator mi padl (nowy) prawdopodobnie wlasnie przez to ze przez kilka godzin po wyjsciu z auta nawiew sobie nadal dzialal. Problem narastal wydaje mi sie na podstawie radia, wczesniej wylaczalo sie na chwile a potem na coraz dluzsze okresy. Podsumowanie objawow: + wylaczajace sie samo i wlaczajace radio + wylaczajacy sie nawiew i wlaczajacy + nawiew dzialajacy czesto po zgaszeniu silnika i wyciagnieciu kluczykow + przy wyjmowaniu bezpieczenika radia i wkladaniu idzie iskra (przy innych bezpiecznikach tak sie nie dzieje) Co to moze byc? Chcialbym to naprawic na poczekaniu najlepiej, wiec wymienilbym wszystkie tanie czesci ktore to moga powodowac. Jesli to nie pomoze zostawie samochod w warsztacie i wspomne o sprawdzenie tych powazniejszych mozliwych przyczyn podanych tutaj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.