Skocz do zawartości

wilk325

Zarejestrowani
  • Postów

    173
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana wilk325 w dniu 21 Listopada

Użytkownicy przyznają wilk325 punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G06 40i
    F95 X5MComp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wilk325

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. Widocznie coś się zmieniło. X6 zamawiałem 5 lat temu z odbiorem 4 lata temu i dociągania boczków nie ma (pełna wersja elektryczna).
  2. Może w wersjach M50i i M60i dali te same fotele, ja pisałem o fotelach w aucie które ma pakiet M, ale jest 4.0i.
  3. Fotel oryginalny w M-ce jest bardziej kubełkowy, jakby minimalnie węższy, inaczej pikowany i ma dociskane boczki górne. Tak bynajmniej jest w moich samochodach.
  4. mam 180cm i 80kg W fotelach M-kowych (x6 i40) super, w fotelach w F95 jeszcze lepiej - fotele M-kowe i fotele w M-kach to nie do końca są te same fotele.
  5. wilk325

    Dywaniki zimowe

    Nie tylko ścianki boczne (jak wynika ze zdjęcia), ale również podwyższenie przy pedale gazu - jak dla mnie to je dyskwalifikuje; no ale może ktoś nie trzyba całej topy na "gazie".
  6. Do mnie (X5MC) wchodzi dokładnie 10.0l i mam stan max; ciekawe co się zmieniło w tych silnikach, że 0,7l wchodzi więcej?
  7. zapomniałeś o takim setup'ie 4 x 21″, 295/35 R21 107V XL (źródło i rzeczywistość: https://bmwsklep.pl/produkt/kolo-zimowe-bmw-x5m-f95-x6m-f96-m-double-spoke-808m-r21-orbitgrey/)
  8. wilk325

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Wystarczy pojechać do Skandynawii, albo Szwajcarii - tam bez przyczepy masz takie osiągi 😉
  9. wilk325

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Osiem w to miejsce i około 4 razy gdzie trasa w jedną stronę to ponad 1000km. 50% tras to jazda z przyczepą. Ludzie, którzy ciągną przyczepy kempingowe też dużo podróżują nie tylko po PL, tak więc to nie jest jednostkowa sprawa i przy wyborze auta warta przemyślenia.
  10. wilk325

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Nikt nie założył, że ktoś może ciągnąć przyczepę. Wtedy 40D jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem od jakiejkolwiek benzyny. Sam jestem takim przykładem. F-15 40D z chipem na 400KM spalał mi ciągnąc przyczepę z prędkością autostradową 90km/h (tempomat ustawiony na 95km/h) około 12l/100km; F-95 z takimi samymi nastawami spala mi około 20l/100km. Jadąc z Bydgoszczy S'ką i A1 do Kartuz (500km w obie strony) nie wrócę do domu na jednym zbiorniku, 40D spokojnie się wyrabiał.
  11. Nie do końca, On za krótko w nich siedział. Chodziło mi o ten fragment "Z tymi fotelami M to według mnie zależy kto jaką ma budowę ciała".
  12. Dokładnie jak piszesz. Też miałem obawy, ale nie miałem wyboru 🙂 i jestem suuuper zadowolony.
  13. Nie mówiąc o bezpieczeństwie (miałem raz taką sytuację w Niemczech, 230km/h i najechałem na coś metalowego - lewa przednia opona przecięta na odcinku 10cm. Powietrza brak ale auto jechało do przodu a nie w barierki.). Niestety do M nie ma RoF.
  14. Nawet na autostradzie masz sytuacje wymuszające zmienne obciążenie silnika - hamowanie przed wolniej jadącymi pojazdami i później przyspieszanie.
  15. Ja po 2 letnim leasingu przedłużyłem na następne 3 lata z podobnego powodu; dłuższy termin bo nie lubię kupować "nowości" i być ich testerem serwisowym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.