Skocz do zawartości

Andrzej.s

Zarejestrowani
  • Postów

    252
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 coupe 330Ci 2004 r.
  • Lokalizacja
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Andrzej.s

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. zrobić plan kontroli co do błędu Niestety ISTA poległa :( nie wykryła błędu więc nie było mowy o zrobieniu planu kontroli. Swoją drogą to dziwne bo jak robiłem test oddzielnie dla każdego reflektora to prawy poruszał się góra dół lewo prawo a lewy tylko góra dół w lewo i prawo nawet nie drgnął. Ista nie pokazała żadnego błędu. Wygląda to chyba na uwalonyn silniczek w lampie. Pytanie czy jak wyjmę lampy to będę mógł podpiąć zamiennie stronami, wykluczę wtedy uszkodzenie modułu, tego który wymiemialem? Czym skleic lampę po jej rozłożeniu?
  2. O Ista D wiesz co , nie ? Co nie co wiem mam do niej dostęp. Tylko czego szukać?
  3. OK, a coś więcej czy tylko nabijamy posty?
  4. Witam Od kilku dni walczę z lewym modułem skrętu LSMC w BMW e46 coupe 2004 r. Moduł z uwagi na uszkodzenie został wymieniony na inny o takich samych numerach. Po wymianie modułu soczewka w lampie lewej odchylona jest w lewą stronę wcześniej stała centralnie. Przekodowałem go NCS-em tj. zmieniłem VIN oraz przekodowałem pustym plikiem MAN. Po podłączeniu PA-softa w module AHL pojawia się stały błąd 11 [017] "Motor curve light SMC Left defect". Robiąc test modułów w INPIE tj "Reference startup SMC-freedom of operation" wszystkie wartości są OK, prawa soczewka podczas testu odchyla się lewo prawo lewa stoi nieruchomo. Ponadto jak sprawdzam w IPNIE "Status-Stepper-Motor-Controller" to parametry: Coding voltage w lewym (wymienionym module) Coding voltage - 0 czemu? w prawym module (starym module) Coding voltage - 254 Sensor value w lewym (wymienionym module) Sensor value - 0 czemu? w prawym module (starym module) Sensor value - -1 inne parametry w tym teście w lewym i prawym module są takie same. Dodam jeszcze, że przez chwile po zakodowaniu modułu i wykasowaniu błędów PAsoftem zrobiłem test "Reference startup SMC-freedom of operation" i lewa soczewka wróciła na swoje miejsce tzn przestała być odchylona w lewo ustawiła się centralnie. W teście "Status-Stepper-Motor-Controller" parametry uległy zmianie: Coding voltage nadal w lewym był 0 w lewym (wymienionym module) Coding voltage - 0 w prawym module (starym module) Coding voltage - 254 Sensor value zmienił się w lewym na -1 w lewym (wymienionym module) Sensor value - -1 w prawym module (starym module) Sensor value - -1 jak ponownie zrobiłem ten sam test soczewka ponownie odchyliła się w lewo i już nie chciał wrócić do centrum. Nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu wygląda mi to na uszkodzenie silniczka od ustawiania soczewki w poziomie. Z drugiej strony gdyby silniczek był uszkodzony to czy soczewka ustawiła by się właściwie a wartości Sensor value uległy by zmianie. Nigdzie nie znalazłem podobnego problemu. Może koledzy podpowiedzą co można jeszcze sprawdzić ewentualnie zdiagnozować. pozdrawiam
  5. Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów, świec, uszczelki pod podstawą filtra oleju, odmy wraz z przewodami oraz czyszczenie przepustnicy 6 h roboty bez opier......nia. Tyle mi to zajęło. Silnik M54 330i. W warunkach polowych pod blokiem będzie raczej trudno. Nie ma konieczności wykręcania Disy wręcz nie jest wskazane z uwagi na oring, który jest fabrycznie wprasowany w obudowę. Chyba, że ma się nowy. Wtedy warto sprawdzić stan zaworu. A i na marginesie watro wyposażyć się w magnesik.
  6. Mam chyba takie listwy na zbyciu, muszę sprawdzić. Jak coś to wal na priv.
  7. Tym wpisem potwierdziłeś moją wypowiedź, że WD40 nie nadaje się jako smar. Przydaje się jako preparat na "rozluźnianie połączeń" lub wykręcanie zablokowanych śrub i wkrętów" nawiasem mówiąc do tego są też o wiele lepsze preparaty. Tak na marginesie z innej dziedziny, która jest mi bliska, szczytem braku podstawowej wiedzy o środkach konserwujących jest uparte twierdzenie, że WD40 jest najlepszym środkiem czyszcząco-konserwującym elementy broni palnej.
  8. WD40 nie ma właściwości smarnych on jedynie wypycha wodę z elementów i trochę konserwuje.
  9. ten mniejszy plik jest plikiem systemowym, który umożliwia nagranie obrazu ISO zaznaczasz do nagrania z rozpakowanego folderu tylko ten większy plik
  10. ImgBurn na najniższej możliwej prędkości.
  11. Jak by nie patrzeć to muszę się z tobą zgodzić. :cool2:
  12. Takie hasał to za socjalizmu :norty: teraz mamy wolny rynek, szarą strefę, niewidzialną rękę rynku i tego typu makroekonomiczne pierdoły :D
  13. za free to tera nawet w mordę trudno dostać :norty:
  14. Andrzej.s

    330i - zamula,gaśnie

    Odepnij czujnik i w drogę zrób z kilka km następnie wykasuj błędy podepnij czujnik w znowu zrób kilka km. podepnij kompa i będziesz miał odpowiedź.
  15. Odmę wymienia się co 2 wymianę oleju (zgodnie z zaleceniami BMW). Wymień odmę i będziesz miał spokój. Małe przebiegi sprzyjają tworzeniu się tzw. mazi pod korkiem oleju. Spowodowane to jest brakiem możliwości odparowania wody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.