Skocz do zawartości

Tancerz

Zarejestrowani
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    428i xDrive, 294 KM / 414 Nm, Eisenmann SPORT
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Wolny

Osiągnięcia Tancerz

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. czekam aż wyjdzie słońce ;)
  2. Dziś odebrałem aut z dyfuzorem M Performance :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: niebawem wrzucę fotki. Wybrałem klasyczna opcję - malowanie częściowo w kolorze nadwozia, częściowo czarny mat
  3. mi w bawarii motors na czerniakowskiej wymienili w zeszłym tygodniu dokładnie to, bez żadnego problemu. zajęło co prawda 4h ale cóż :)
  4. Cześć, Jeszcze nie mierzyłem. Zmienię Intercooler i wtedy zmierzę jak będzie komplet :) Na razie żadna kontrolka się nie wyświetla, jakby problem rozwiązany... zobaczymy.
  5. Jako ciekawostka... Byłem na drugiej hamowni, tym razem w VTG. Box został sprawdzony i kilkukrotnie mierzony na hamowni. Moje ustawienia to obecnie 0-7-9 i na razie nie pojawia się kontrolka check engine. Jakk się wyświetli, zejdę np. na 0-6-9 lub 0-7-8 itd... do skutku.. rekomendowane przez producenta ustawienia to 0-0-5 i tak też auto zmierzyliśmy. Możecie zobaczyć wyniki na wykresie: Seria 0-7-9 0-0-5 https://www.dropbox.com/s/l9uc77zeyubg9p7/VTG.jpg?dl=0 Ustaliliśmy, że programu nie robimy - box daje bardzo dobre wyniki, takie same jakby dawał program więc zostaje box i gwarancja :) Kolejny krok: http://www.wagner-tuningshop.de/#product/bmw/bmw-3er/evo-2-performance-ladeluftkuehler-kit-bmw-f20-f30-200001066.html Pozdrawiam :)
  6. Byłem dziś w BMW, znajomy sprzedawca mówił, że B48 ma ZUPEŁNIE inny przyrost momentu niż N20, przez co mimo małej różnicy koni, frajda z jazdy jest znacznie większa - mniejsza turbo dziura. Ciekawe na ile to prawda... :)
  7. Przy progach potrzeba spinek - grosze. W tylnym zderzaku nie zapominajcie, że seryjny dyfuzor jest osobnym elementem. Zderzaki sprzedawane na allegro itd nie mają dyfuzora. Seryjny kosztuje około 1000 zł, M Performance około 2 500 zł.
  8. AMG ma zakute silniki to prawda jest. Mi wystarczy w 428xi jak będę miał 300KM i jakieś 420NM. Chcę zrobić intercooler Wagnera w lecie. Niestety ale to auto moim zdaniem nie jeździ. W trybie SPORT jak się ciśnie to okej, jest frajda ale na niskich obrotach i małej prędkości, gaz w dechę, a on stoi i się zbiera... turbodziura jest potworna i doprowadza mnie to do szału. O awaryjności silników N20 wypowiadają się sami mechanicy w ASO. Nie słyszałem jeszcze dobrej czy pozytywnej opinii ale u mnie ODPUKAĆ, nic się nie dzieje, chociaż mam ledwie 29k przebiegu. Na M4 mnie nie stać ;) Jak mnie będzie stać, kupię Carrerę 4S albo Turbo S, jeszcze się waham ;) No ewentualnie C63AMG. Ale chyba nie M4. Will see...
  9. Wracając do tematu... dziś rozmawiałem z właścicielem VTG, bardzo fajny gość i oczywiście miejsce warte polecenia - nie ma chyba bardziej doświadczonych w Polsce. Odradzili mi robienie programu w silniku 428xi, podobno są to słabe silniki, które powodują dużo problemów, a dostanie się do komputera to masakra - jest przyklejony do silnika. Trzeba rozcinać itd. Jadę w przyszłym tygodniu do nich na hamownię, sprawdzę mój box, może uda się go wyregulować i osiągnąć podobne efekty jak na programie. Dam Wam znać... Trzeba było kupić 435xi i się nie p@#$%^&*( teraz :))) :roll:
  10. też myślałem, że pójdzie łatwo ale w sumie nie było źle - gość zarysował mnie na parkingu i większość zrobiłem z ubezpieczenia. Od razu mogę Ci powiedzieć ile kosztują pozostałe elementy: Progi - 1 500 zł z lakierowaniem (opłaca się brać nowe, używki są tańsze o jakieś 100 zł) Tylny zderzak - 2000 z klakierowaniem ze standardowym dyfuzorem lub ~ 3 000 z dyfuzorem M PERFORMANCE Koszt zderzaka to około 500 zł, reszta to części...
  11. ja wymieniłem w F32 - sporo kasy i roboty. Wydaje się, że wystarczy kupić zderzak ale to 1/3 roboty. Masa uchwytów i belek jest do wymiany.... wychodzi drogo.
  12. Ja miałem 520d w ubiegłym roku w zimie RWD jako auto zastępcze do mojego 428xi i powiem szczerze, że tył napęd był dla mnie DUZYM problemem. Na śliskim latałem i to mogło być zabawne ale na przykład w górach polskich utknąłem tak, że łańcuchy i lina były niezbędne. Weźmie pod uwagę, że skrzynia automatyczna to mordęga przy zakopaniu się lub złej przyczepności zimą w wersji RWD. Ja jestem przekonany już na zawsze - tylko xdrive czy inne wersje AWD
  13. Ja mam Eisenmanna SPORT i jestem zachwycony. Dopłaciłem za końcówki lakierowane na czaro - bardzo polecam!
  14. montowanie lowcostowych rozwiązań w samochodzie za 250k to lekko szalona wizja :)
  15. jak będą chcieli się doczepić do boxa to też się doczepią. To, że jest zupełnie niewykrywalny nie jest prawdą. Można przeanalizować na czujnikach turbiny inne odczyty niż seria, które występują w sposób ciągły (gdy jest box) i na tej podstawie również uwalić gwarancję. Jak ktoś się oczywiście uprze... Pytanie tylko czy w interesie ASO jest uwalanie gwarancji i utrata klienta, który naprawi wtedy auto w innym warsztacie za 1/3 stawki czy naprawianie na gwarancji i rozliczenie z BMW...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.