Skocz do zawartości

kamerdyner

Zarejestrowani
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamerdyner

  • Urodziny 23.04.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 60 530d M57
    Automat rok 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamerdyner

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nadal dymi przy nagłym przyspieszaniu na całej drodze przyspieszania aż osiągnie jednostajną prędkość. 1. Wymieniony intercoller i całe okablowanie,węże, itp 2. Przepływomierz, EGR 3. Turbina i wtryski po pełnej regeneracji 4. Zespół naprawczy turbiny nowy 5. Silnik po remoncie-gora i dół. 6. A przy przyspieszaniu mam czarno za sobą. Panowie pomocy bo mnie CH..... Strzela
  2. ja ostatnio ,przy upałach do 35 st w cieniu, przejechałem się ot tak około 150 km z prędkością około 120-130 km/h Temp w ukrytym menu wskazywała między 99, a 103 st C. Po powrocie kupiłem nowe termostaty :główny i EGR. temperatura na trasie ekspresowej przy około 140 to 98 do max 100. Nigdy nie wyszło ponad 100 st C. W warszawie w korkach niemal 100 non stop. Wentylatora nie słyszałem. Mechanik orzekł, że 98-100 dla automatu to norma i żebym nie sr@ł po nogach. W zasadzie mam non stop 98-100 st C. no chyba,że na trasie jest "górka" i zjeżdżam niejako "na luzie" wtedy temp potrafi spaść do 94-95 st C ale to ewenement. jakieś sugestie?
  3. Czujnik temp zasysanego powietrza osadzone stabilnie na gwincie z dobrą uszczelką. SPrawne. Próba dymu pokazała pełną szczelność-ani grama dymu nie wyszedł. ZOstała turbina i wtryski. egr nowy-sprawny. problem nadal nie został rozwiązany.......
  4. Oba sprawdzone. Szczelne. Jedynie w aluminiowym łączniku obu gumowych rur jest obspaeane gniazdo czujnika. Ale wygląda solidnie. Jedyne co znalazłem to walnięta spinkę wchodząca na EGR i ona ma lekki luz z lewej strony. Teraz jadąc że stała prędkością jest stabilnie. Dodając "gazu"wypuści chmurkę czarnego dymu i spokój. Tak jakby puścił bąka 😁 Kiedyś miałem E39 touring. Jeździł na krótkich odcinkach. Nieraz trzeba go było przegnać po trasie żeby się wypierdzial i był spokój ale bywało za nim czarno.
  5. Czy to ten? Od ich do EGR?
  6. Czy możesz pokazać na schemacie,o której rurze mówisz? Lub live spód maski
  7. a nie będzie winowajcą EGR? nie twierdzę-pytam
  8. zmieniłem wadliwy przepływomierz i szarpanie mocy ustało.
  9. Cześć wszystkim. W tym roku, podczas porwotu z wakacji, na trasie depnąłem aby wyprzedzić i...czarno!!!!! nie siwo, a czarno! Podczas wolnej jazdy lekki dymek ale w miarę wzrostu obrotów i mocniejszego przydepnięcia pedału aż obciach. Dodam, że samochód nie kuleje z mocą, nie szarpie ani na wysokich ani na jałowych obrotach, równomiernie przyspiesza z wyczuwalną ładną mocą, nie zwiększyło się zużycie paliwa, na jałowych nie dymi..... Gdy robię przygazówkę na postoju, na doróżnych obrotach-nie dymi. Do tej pory: 1. wymieniłem filtry powietrza i paliwa 2. wymieniłem tzw odmę 3.wymieniłem intercooler-znalazłem pęknięcie. 4. umyłem EGR Straciłem pomysły, a dymi, że szok. czy macie jakieś logiczne sugestie?
  10. Dpf nie mam. Gdy pojeżdżę z prędkością 50 km/h po mieście i wyjadę potem na trasę pierwsze przyciśnięcie gazu generuje czarny dym. Potem, gdy sie przedmucha lub gdy jadę np po ekspresowej, mogę do woli zmieniac położenie pedału gazu i gram dypu nie wyleci.
  11. Witam Od niedawna zauważyłem pewną przypadłość. Gdy powoli rozpędzam pojazd wszystko wygląda ok. Gdy chcę wyprzedzić, a wiążę się to z nagłym wciśnięciu pedału "w podłogę" pojawia się objaw jakby na zmianę ktoś przyczepiał mi ze 2 tony do zderzaka i odpinał. To znaczy ma moc, nagle wyczuwalny spadek mocy i znowu przyspieszenie jakbym dostał z 50 km więcej i tak do czasu aż zwolnię pedał gazu.Dodam, że podczas przyspieszania nie zmieniam położenia(siły nacisku)pedału gazu. Delphi nie pokazuje błędów skrzyni. pokazuje komunikat o przepływomierzu ale problem pojawia się przy nagłym,gwałtownym przyspieszaniu.
  12. okazało się, że kupiłem z dwóch różnych miejsc, z ZAPEWNIENIEM O SPRAWNOŚCI,a faktycznie były zwalone obie. A w zasadzie 3. dopiero ostatnia,którą kupiłem rozwiązała problem.
  13. Robiłem wszystko. Testy też nie włączały św mijania. Mam nową przetwornicę. Pożyczyłem. Zaraz sprawdzę
  14. ...zgasła żarówka-xenon. Pierwszym krokiem była wymiana. Bez efektu. Kolejnym krokiem zmiana stronami zaplonnika-bez efektu. Kolejnym etapem była zmiana przetwornicy stronami. I teraz....zadziałało w sensie, że tu gdzie nie swiecilo-swieci po przełożeniu przetwornicy. Kupiłem używkę. Zamontowałem. Nie świeci. Pożyczyłem drugą-nie świeci. Możliwy aż taki zbieg okoliczności? Delphi pokazuje 930B prawe św. Mijania przerwa w obwodzie 9323-dodatkowa kontrolka z lewej strony przerwa wcobwodzie 9324-didatkowa kontrolka z prawej strony przerwacwvobwodzie. Jakie kontrolki? I czy możliwe, że trafiłem na 2 padnięte przetwornice z dwóch różnych źródeł?
  15. Opchnąłem na pniu za słuszną gotówkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.