Skocz do zawartości

kross21

Zarejestrowani
  • Postów

    155
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118D

Osiągnięcia kross21

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześc cześć Kolejne kilometry lecą , aktualnie na blacie jest jakieś 432 tysiące. Autko jeździ, od pewnego czasu jest już autkiem do wszystkiego, przywiozło płytki na chatę, klej, pełno jego zastosowań. CO tu dużo mówić, jeździ, hamuje, skręca, co trzeba to na bierząco się już wymienia. Tego nawet nie liczę, gdzieś kiedyś zaprzestałem, może dlatego że nie wiele się psuje. Nie wiem ale się domyślam 😄 Coś tam odpada i coś rdzewieje, mata się z***epsuła żeby nie było za kolorowo. Ostatnio wymieniłęm filtry powietrza i kabinowy, tarcze + klocki, no i w końcu gdzieś przy 420 tysiącach padł DPF, jeżdżąc po 90% w mieście, podjąłem decyzję o wycięciu (niestety). Teraz turbo gwiźdze, ciśnienie upuszcza także kiedyś się wybiorę na korektę mapy (ewidentnie przelewa, dymi, ale naklejka informująca dalej się trzyma żę "Disel musi dymić". Także życzę wam bezawaryujności i żebyście lepiej traktowali swoje bemki 😄
  2. To bardzo wdzięczny lakier, nie widać aż taktego brudu i pyłu. Też woziłem płytki ale u mnie tylko 250kg i już praktycznie szorowałbym. U mnie akurat hamulce działa spoko, tarcze co 60 tysięcy muszę wymieniać, klocki co 30. Teraz w sumie coś mi trze z tyłu ale już dojeżdzę bo muszę wyminić komplet. ALe ręczny to nigdy nie trzyma xd A u mnie koronka abs-u się odzywa raz na rok, poświruje czasem i potem jest luks malina.
  3. Cześć wszystkim, leci już kolejny rok na forum i ciagle tym samym autem. W sumie to już 9 rok użytkowania jesynki. Przez 9 lat zrobiłem nią raptem 185 tysięcy kilometrów czyli około 20 tysięcy km rocznie. Szczerze to już nie pamietam wymienianych części przez ostatni rok, z grubszych to chłodnica, termostat x1, łączniki stabilizatorów, tulejek w zawieszeniu. Największym mankamentem jest luz na kolumnie kierowniczej i zepsute łożysko wentylatora kabinowego. Aktualnie auto jest drugim w rodzinie czyli jest od wszystkiego, pojazdem budowlanym, terenowym, „sportowym” i rodzinnym. To nie jest idealny samochód , mankamentów i rzeczy które wkurwiaja np( brak tempomatu, brak cup holdera, mało miejsca z tylu , twarde plastiki) Ale finalnie sprawie masę frajdy, dzieci zawsze chcą pojeździć bembu także najważniejsze ze im się podoba :D Także aktualnie jedziemy na „koniec świata i jeszcze dalej!”
  4. Widzicie a ja nie miałem az takbarszo a temperatura skakaliśmy od 90 do 101, ze średnia najczęściej 96stopni ;/ Dopiero jutro uda mi się ja odebrać od mechanika wiec trochę ja wypucuje należy się ;D
  5. Czy sezon ? Wymieniałem już 3 lata temu to jednak kupę czasu i dość mało kilometrów :D Dobrze ze nie kupiłem bardziej obniżających bo chyba nie miałbym już zębów ^^ Jednak uważam ze zrobiłem błąd i powinienem kupić cały zestaw obniżający lub gwint. ( ale nie mam porównania wiec to czysto teoretyczna opinia) Paszczaku moim zdaniem dopóki się nie roz****** to nie ma co wymieniać oleju w dyfrze (takie moje zdanie). Jeździ to jeździ any nie huczało , ale wersja 120d ma dużo lepszy dyfer od wersji 118d niestety. A już ładnie sprężonym powietrzem u mechanika przesłuchałem wszytsko , dwa razy dostałem tym syfem w oko, trochę się nazbierało ale tragedii nie było. W brew pozorom jack to chłodnica jest mini , myślałem ze jest potężniejsza ;D Sprzedaż samochodu nieopłacalna wiec kupujący nie będzie się dziwić przebiegu ^^
  6. Cześć wszystkim Minęło sporo czasu od kiedy ostatni raz odwiedziłem forum. Przebieg cały czas rośnie (teraz już powoli bo urodził mi się drugi syn i niestety we czwórkę już nie dajemy rady się zmieścić) ale już coraz mniej brakuje do 4 z przodu :D W związku z całą sytuacją 1er stała się już bardziej autem weekendowym niż codzinno-rodzinnym, ale staram się ją regularnie przeganiać przez to już pojawiły się opiłki w dyfrze tak że tego 4 raz do regeneracji :mrgreen: :mrgreen: Trochę się popsuło przez ten czas : - koło pasowe - Łączniki stabilizatorów przód x2 - Termostat - paski wieloklinowe - Pompa wody - Mocowanie górne amortyzatora tył - Niestety lata i kilometry zrobiły swoje, temperatura silnika potrzefiła dochodzić nawet do 100", po nitce do kłębka przyszedł czas na wyczyszczenie chłodnicy, niestety skończylo się na wymianie i czekam do jutra. :duh: Parę fotek żebyście zobaczyli że jeszcze ten gruz jeździ :lol: Pozdrawiam was :)
  7. Siemanko, kilometry sobie lecą i lecą, naprawiłem dyfer w końcu będzie cisza na długiiii czas. Jeździ, ma się dobrze, przyczepnośći. Tak mam 225/45/17 i uważam że na przód to jest za dużo, muszę stestować ustawienie 205/50/17 Pare fotek żęby nie było :
  8. Kurde bardzo fajnie wygladą, jakieś plusy większe w porównaniu do zwykłego z jedynki ? Chodzi mi o dodatkowe opcje ? I jak $$$ Ci to wyszło ?
  9. Ja w białym sie poruszam ;) Szkoda ze chcesz oddać w inne ręce , ale mamy nadzieje ze zastąpisz czymś godnym ;D
  10. Czy ta elektryczna pompa wody coś wgl zmienia w aucie ? :D
  11. Chyba widziałem dzisiaj w ełku, światła robią lepszą robotę w rzeczywistości niż na zdjęcia ,no niestety tak szybko jak się pojawiła tak samo szybko zniknęła nam z choryzontu :D
  12. Standardowy problem, spory czas bawiłem sie z wycieraczka u siebie , czyściłem ten zaworek, rozbierałem cały mechanizm ze 3 razy , kupiłem nowa dysze w aso za 50 zł która i tak okazała sie zła bo wcześniej miała jedna dysze a nowa ma dwie i pod zaślepka słabo sie mieści :D ale pewnego dnia przez przypadek uruchomiłem i zaczęła podawać płyn, co było dla mnie ogromnym zdziwieniem o.O teraz tylko łapie za jakimś 4-5 nabyciem pompki . A tak to bezawaryjności życzę i przebiegu jak u mnie albo i większego :D W piątek bede w wwa to możemy sie ustawić ;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Żeby nie było nadal żyje , bejca tez i jak na razie ma sie dobrze , 357 tysięcy wymieniony olej w silniku i w dyferencjale. No i co tu dużo pisać jeździ tylko wpadł nowy trzeci fotel i jedynka stała sie juz ciasna ;D Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Ja leje motula 5w40 C3 , zmieniam co 10 tysięcy, to juz moja 10 wymiana i chyba nadal jest okej :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Czekamy w takim razie zeby zobaczyć nowy nabytek :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.