Skocz do zawartości

kriswin

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    630xD G32 2018r.
  • Lokalizacja
    Kraśnik

Osiągnięcia kriswin

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Co jakiś czas nieregularnie, po uruchomieniu silnika wyskakuje błąd: „awaria systemu ostrzegania przed ruchem poprzecznym” Co ciekawe, jeśli samochód zostanie uruchomiony i nie ma błędu to tak zostaje do końca jazdy, ile by nie trwała, tak samo jeśli uruchomi się z błędem. Nigdy status nie zmienia się podczas jazdy, a tylko przy ponownym uruchomieniu. Byłem już 3 razy w ASO. Za pierwszym razem stwierdzono błąd tylnego radaru - został wymieniony na nowy. Tego błędu (o tym radarze) już nie ma, ale nadal system zachowuje się jw. bez zmian. Pozostałe wizyty dotyczyły sprawdzenia instalacji, kalibrowania i ustawienia na nowo radarów oraz aktualizację CAN. Nadal nic się nie zmienia i problem istnieje dalej, jak od początku. Co ciekawe, dyrem w pozostałych zakresach działa idealnie, problem jest tylko z ostrzeżeniem samochodu z boku, ten komunikowany w lusterkach. Nie ma nikt pomysłu co dalej robić, może ktoś miał podobną sytuację?
  2. Przyszedł czas na zmianę na lift 2015, XDrive, 3.0D M-Pakiet Fotograf uparł się na sesję... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Przyszedł czas na zmianę na lift 2015, XDrive, 3.0D M-Pakiet Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Ja mam 17/45/225 zimówki i letnie. Jak dla mnie jest ok.
  5. Agent zawierając umowę poświadcza, że samochód bez uszkodzeń. Wiem, że praktyka, a teoria to dwie różne rzeczy, ale jeśli byłbym pewien, że uszkodzenia nie było na podstawie umowy doszedłbym swoich racji. Opisany przypadek jednoznacznie wskazuje, że to uszkodzenie było, a i też rodzaj uszkodzenia specyficzny i trudny do "wykrycia" nawet przy zakupie samochodu o czym już kolega pisał. Wyszło dopiero po dokładnych i szczegółowych oględzinach. W większości są to jednak większe uszkodzenia i właśnie w takich bardzo łatwo jest to udowodnić czy agent profesjonalnie zawarł umowę, czy nie.
  6. Oględziny samochodu i zdjęcia przy podpisywaniu nowego AC są obowiązkowe. Wtedy agent odpowiada za takie sytuacje. Inaczej gdy zawieramy w direct.
  7. 3 osobowa rodzina nie może sobie pozwolić na butlę w bagażniku:) nawet w e91. Bez butli na narty ciężko się spakować nawet z boxem. Chyba, że jesteś jeszcze "wolny":)
  8. Potwierdzam;):):) Dlatego ja zawsze parkuję w cieniu;)
  9. W większości AC, ale i OC jest to stosowane. Generalnie ubezpieczenie, a dokładnie wypłata odszkodowania ma zapewnić odbudowę pojazdu do stanu sprzed szkody. Jeśli faktycznie miałeś uszkodzony wcześniej reflektor to i tak dobrze że chcą dać 50%. Przy niektórych AC mogą całkowicie odmówić jeśli stan elementu przed szkodą wymagał już naprawy. Często tak jest, że zarysowane drzwi przed szkodą mogą być podstawą do odmowy wypłaty, lub obniżenia o 50%. Tak jak pisałem (niestety) ubezpieczyciel zobowiązany jest pośrednio do naprawy pojazdu do stanu sprzed szkody, a jeśli był już uszkodzony to..... Kto uznał u Ciebie, że element był uszkodzony przed? Jedyną drogą, abyś uzyskał 100% jest udowodnienie, że element był w 100% sprawny, ale z tego co piszesz to będzie ciężko.
  10. I dobrze, że wyjechałeś. Nie zapomnij zrzec się obywatelstwa żeby kretynizm się za Tobą nie ciągnął, chociaż jak czytam co napiałeś to chyba, a nawet napewno już za późno. Ale wiocha..... Skąd Ty się wziąłeś....
  11. Kurcze, wczoraj kumplowi walnął rozrząd w 320d z 2009r. (128tyś) Jak myślicie, silnik robić czy z angola lepiej kupić?
  12. Jeśli Polacy to krętacze to witaj w klubie:) Po co te uogólnienia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.