Witam. Zamieszczam film z testem INPĄ mojego e39 525d. Chcę się dowiedzieć czy oprócz wtrysków które są tragiczne jest jeszcze coś nie tak ? Jak wygląda przepływka, turbo ? Czy prędkosci obrotowe cylindrów na jałowym są zróżnicowane ponieważ wtryski tak leją ? Wiem ze filmik długi, pierwsze 10min silnik był zimny. Zauwazylem ze gdy nagrywałem, pojezdziłem te 25min, gdzie czasem auto dostawało ostro to gdy zatrzymałem sie aby sprawdzić parametry na jałowym po rozgrzaniu, silnik pracował nie równo, telepało calą budą (cały czas nagrywałem programem). Jak wszedłem w korekcje wtrysków, auto zaczeło pracować normalnie, bez zadnego telepotania. Czego tak ? Problem mam z kopceniem na siwo, bąk poranny musi być, dym szczypie w oczy. Ale to przez wtryski ? Tutaj filmik z kopceniem: Aktualny problem jest z pompa progową. Poprzednia się zacinała, nie załączała się przez to auto nie odpalało. Po wymianie na regenerowaną, ciśnienie jak widać jest bardzo dobre, a i tak pompa się nie zalącza za każdym razem (musze przekrecać kluczyk i sluchać czy się załączyla). Więc chyba mozna wykluczyć awarie w samej progówce, bo cisnienie trzyma. Jesli nie ona, to gdzie szukac przyczyny ? W kostce w bagażniku, nad aku ?