Skocz do zawartości

piotr e38

Zarejestrowani
  • Postów

    325
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia piotr e38

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Skąd dokładnie ucieka ci płyn( z którego miejsca leci), bo układ chodzenia to bardzo szerokie pojęcie
  2. Przepływomierz wyjmujesz tak: 1. Wyjmij całą obudowę (rurę) z przepływomierzem z auta. 2 Wykręć dwie śruby na klucz torx. 3 delikatnie ciągnij przepływomierz w górę, jak nie chce wyjść delikatnie poruszaj nim prawo-lewo jest zamontowany na wcisk na gumowym oringu. 4 Umyj przepływomierz i kratki w rurze dolotowej w której on siedzi.
  3. A kto mówi o myciu płynem hamulcowym, broń boże tego użyć. Kolego Zodiak przeczytaj uważnie co napisałem, można myć zmywaczem do hamulców /np. firmy Forch lub Berner/ Jak ja myję opisałem parę postów wyżej(prościej nie potrafię), jeśli instrukcja jest zbyt trudna dla kogoś, nie proponuję aby ta osoba dotykała sama jakąkolwiek część w aucie.
  4. Panowie z tymi przebiegami skrzyń w BMW 250-300 tys i remont to są jakieś zabobony. Moja skrzynka 5HP24 ma nalatane 370 tys i czuje się świetnie, tylko tyle że jest to jej pierwsze 370 tys, a nie 250 tys na liczniku i 300 tys w pamięci, jak niestety w większości 7-er jeżdżących po Polsce. Pozdrawiam :D
  5. piotr e38

    Amorki i spręzyny

    Na przykład tu i w wielu innych miejscach. Znajdziesz w necie dystrybutorów Bilsteina. Tylko uważaj na zakupy allegrowe itp. bo tam to wszystko jest możliwe. www.zerkopol.pl/ - 11k http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp?SID=0000083669908793018019&ROOT=1
  6. U osób, które po umyciu przepływki nie czują żadnej poprawy, to najprawdopodobniej nie była brudna, ale mycie na pewno jej nie zaszkodzi,. Ja osobiście jeszcze się nie spotkałem z tym, żeby sprawna przepływka po umyciu się zepsuła. Przedstawię w skrócie jak ja to robię. 1.Wyjmujemy przepływkę z obudowy. 2. Myjemy dokładnie zmywaczem do hamulców w aerozolu. 3. Pozostałości zmywacza osuszamy delikatnie podmuchem z ust(pod żadnym pozorem nie używać do tego kompresora) 4. Pozostawiamy do całkowitego odparowania zmywacza ok 5-10min tak dla pewności. Zmywacz paruje błyskawicznie, ale pozostawiamy na trochę dla świętego spokoju. 5. Myjemy tym samym zmywaczem kratkę wlotową osłaniającą przepływkę. 6. Osuszamy pozostałości. 7. Po 5-10min składamy wszystko do kupy i w drogę. Cała operacja nie powinna zająć więcej jak 20-30min. Pozdrawiam :D
  7. Witam Jak dla mnie to ameryki nie odkryłeś, myje przepływki od wielu lat i jak na razie z tego powodu, żadna nie padła, także nie martw się twojej też nic się nie stanie. Nie wiem jakiego cudownego środka Ty użyłeś, ale ja zawsze czyszczę zmywaczem do hamulców w aerozolu i efekty naprawdę są odczuwalne. Większej poprawy osiągów należy spodziewać się w silnikach diesla, ale w benzynkach również troszkę czuć ożywienie auta. mycie na pewno wydłuża żywot przepływomierza. pozdrawiam :D
  8. Bierz 740 i to w automacie, nie kupuj żadnego manuala, bo będziesz żałował. A tak naprawdę, to skup się najbardziej na stanie auta, a nie na skrzyni, bo znaleźć zadbaną e38 jest bardzo ciężko. Pozdrawiam :D
  9. piotr e38

    Amorki i spręzyny

    Musze najpierw jakieś zrobić.
  10. piotr e38

    Amorki i spręzyny

    Potwierdzam, miałem założone nóweczki na tyle i jeździ się na nich rewelacyjnie, wydaje mi się że na seryjnych sprężynach nie zrobi się wcale twardziej,a jeśli to niewiele, ale za to trakcja auta jest taka, że można wybaczyć to nieznaczne utwardzenie. Jeśli w aucie nie ma luzów i nic nie stuka to jeździ się super. W moim były sprężyny schnitzera i w połaczeniu z B6-stka sprawowało się super. W 740-stce (E38)na seryjnych sprężynach też mam Bilsteina B6 i komfort nie pogorszył się w porównaniu z serią, a właściwości trakcyjne są o niebo lepsze. Obecnie jak niektórzy z Was już wiedzą, nabyłem drogą kupna E65 i pomimo małego przebiegu, bo tylko 66tys.km zastanawiam się nad wrzuceniem w niedługiej przyszłości B6-stek.
  11. piotr e38

    Amorki i spręzyny

    Potwierdzam, dokładnie jak napisał Fatandre. Najlepiej Bilstein B6 Pozdrawiam :D
  12. Pawdopodobnie nie załącza Ci się wentylator elektryczny i po długim postoju na biegu jałowym nie wystarcza chłodzenia z wentylatora wiskozowego, który po tylu latach zapewne też nie jest do końca sprawny. W mojej 740- stce pomimo nowej wiskozy, też potrafi w dużym korku, nawet bez włączonej klimy załączyć się na chwilę elektryczny.
  13. Witam Panowie, macie zupełnie inne przepustnice w 740 z 96 roku jest na linkę i raczej ciężko żeby była zepsuta, a w 735 z 99roku jest już elektryczna, więc wykluczam awarię przepustnicy w przypadku niemocy 740-stki, też obstawiam przepływkę, albo jakiś czujnik. Pozdrawiam :D
  14. piotr e38

    Body kit

    Ja też nie, to jest najszybsza droga żeby zeszpecić sobie ładne i porządne auto różnymi gadżetami,świecidełkami i pierdołami, ale jak komuś to się podoba to czemu nie są różne gusta. (PS Widziałem gorsze, często na oplach Calibra)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.