Skocz do zawartości

Jakub03071993

Zarejestrowani
  • Postów

    959
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Jakub03071993

  • Urodziny 03.07.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M47 2000r Sedan E46 N42b20a 2003r Touring
  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jakub03071993

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. A to zależy, jeśli masz błąd aktywny to go nie wykasujesz. Musisz usunąć usterke. A jaki masz ten błąd?
  2. Nie wiem jak sprzęgła, u mnie padł wtedy czujnik hamulca. Co prawda wydaje mi się że powinno być tak jak piszesz, kontrolka się zapala ale tempomat się nie aktywuje. No ale było jak było :-P to tylko luźna propozycja przyczyny problemu.
  3. Na 99% podejdzie, jedyna różnica w tych silnikach to sterowanie Vvt, n42 miał sterownik a n46 nie ma. W n46 z mocą 150km które były w późniejszych modelach pozbyli się jeszcze disy. Ale dla pewności porównaj co i jak.
  4. Do głowy przychodzi mi jeszcze taśma zwijaka w kierownicy, ale jak przyciski są czytane to nie wiem czy to może być to . Co do czujnika jak był u mnie padnięty kontrolka się nie zapalała tylko mrugnela i odrazu gasła. Ale pomyślę jeszcze co to może być.
  5. A czujniki sprzęgła i hamulca ok? Jeśli nie działa któryś z tych czujników tempomat nie zadziała.
  6. Jeśli stoi olej to może nie działać zaworek zwrotny z w przewodzie z separatora do miski. A droznosc możesz sprawdzić jak dmuchniesz w przewód od kolektora do separatora z wysuniętym bagnetem lub odkreconym korkiem wlewu, powietrze powinno swobodnie przeleciec. Warto obejrzeć ten przewód bo ma tendencję do splaszczania się.
  7. Nagraj ten dźwięk. Będzie trochę jaśniej. Tak to raczej ciężko będzie się wstrzelić z diagnoza
  8. To kontrolki możesz mieć od rejestracji, w niektórych e46 sprawdza te żarówki, a w niektórych nie.
  9. Co do opcji sprawdzenia temperatury w testach to trzeba najpierw odblokować w 19 teście ale to nie ten czujnik. Tam podawana jest temp z czujnika w bloku. Tak jak pisali koledzy wcześniej czujnik temperatury wentylatora jest na Dolnym wężu Jego temp sprawdzisz np w Inpie. Uszkodzony czujnik podaje max temperaturę jaka ma dostępną żeby nie doprowadzić do przegrzania silnika i powoduje ciągłą pracę wentylatora.
  10. Popieram to co napisał alb3rt, taki urok tego silnika
  11. W n42 na początku zanim kolega pojedzie do mechanika sprawdzać ciśnienie można odkręcić podstawę filtra i zobaczyć czy nie ma kawałków szyny przy zaworze zwrotnym roboty na 20min i jedyne potrzebne narzędzia to kluczyk 10 i płaski śrubokręt. Niestety często się zdarza że po rozsypanyn rozrządzie nie jest czyszczona miska bo trzeba podwieszać silnik. Jeśli są widoczne kawałki rozrządu w podstawie to pompa oleju zapewne do wymiany, zasyfia się zawór regulacji ciśnienia i następnie uszkadza rotory, później utyka na zaworze zwrotnym. Oczywiście mogły paprochy zatkać smok i też będzie problem z ciśnieniem, nie będę przepisywać tego co kolega wyżej podał ale dodam do tego możliwe że jest uszkodzony napinacz albo slizg od pompy przez co łańcuch przeskakuje. Ale to najpierw poświęć 20 min na podstawę filtra i jeśli czysto sprawdź ciśnienie tak jak też pisałem na początku. Bo do reszty rzeczy o ile to nie czujnik zapewne trzeba będzie ściągać miskę.
  12. Jakie ciśnienie oleju podaję pompa? Na początku można odkręcić podstawę filtra i zobaczyć czy nie ma w niej syfu.
  13. Skoro zapalił się check to będzie zapamietany błąd, podłącz pod inpe. Podejrzewam że masz n42 a w nim prawidłowo przepustnica po odpaleniu powinna być cały czas otwarta, ilość powietrza reguluje Vvt. Ale na początku pod inpe
  14. Jakub03071993

    Ręczny nie blokuje sie

    Najprawdopodobniej tak jak maniek napisał, jak zdejmiesz osłonę dźwigni ręcznego powinno być widać w jakim stanie są zęby
  15. Skoro jesteś pewny że to z filtra sprawdź połączenie podcisnienia przed kolektorem które idzie do regulatora ciśnienia wbudowanego w filtr. Tylko strzelam bo dość słabo słyszę ten dźwięk na telefonie, ale może to coś z tym związane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.