moim zdaniem warto kupić nowe F3X. Poza tym, przy dobrych zdolnościach negocjacyjnych można uzyskać ciekawy rabat i za 200k PLN kupić b. dobrze wyposażoną serię 328 xi. Nawet z merynosami, na których [BAD] spoci się tak samo jak na dakocie, bez różnicy czy w E9X czy F3X, bo ani jedno, ani drugie nie ma wentylacji foteli :) - może dlatego niektórzy wolą zwykły materiał na siedzeniach. Nie rozumiem, czemu upieracie się, że auto musi mieć full opcję? Każdy wybiera takie opcje, jakie mu pasują. Jeden kupi H&K, inny uważa, że mu to nie jest potrzebne (np. ja tak uważam), bo auto to nie sala koncertowa, a dobre głośniki lepiej kupić do domu. Tak samo HUD. Fajny bajer, używałem chwilę w testówce, ale nie jest niezbędny i na pewno mógłbym się bez tego obejść (i obchodzę, bo szkoda było 6 czy 7k na ten bajer). Albo cały pakiet internetu. W aucie mam się skupić na jeździe, a nie szukać pierdół na FB, czy przeglądać mail. To zrobię w biurze. Poza tym, fajna jest możliwość konfiguracji auta pod siebie i później wychodzą takie kwiatki, że masz super merino i HUD, a musisz skakać na siedzeniu, żeby je trochę opuścić, bo nie ma elektryki, albo masz HUD, a nie masz klimy automatycznej. Bo ktoś lubi taką klimę, a ktoś taką. Mój tata kupował sobie niedawno też BMW i np dla niego nie ważne były elektryczne siedzenia, bo tylko on jeździ tym autem, ale za to wybrał M pakiet, czarne szyby z tyłu, cały shadow line i parę innych gadżetów, za które ja bym w życiu nie dopłacił. Bo np. dla mnie - xenon, szklany dach, kierownica M, elektryczne fotele, dostęp komfortowy, przyciemniane i składane lusterka, automat, navi z dyskiem i podłączeniem usb (do ipoda), skóra (bo się tak nie brudzi) - to są przydatne opcje i jak dla mnie wystarczające (i wcale nie znaczy, że wszystkie które są w aucie). A co do skody. To bardzo proszę nie robić sobie jaj, bo to porównanie jest co najmniej nie na miejscu. Dostałem nowego superba na 3 dni jako auto zastępcze, jak malowali mi zderzak z tyłu (ktoś mi obtarł na parkingu) i Skoda może jest trochę cichsza, ale na tym kończą się jej zalety. Jakość plastików, kierownicy drzwi, ergonomia i komfort - w porównaniu do 3GT - dno i 10m mułu. Skoda do BMW nie ma nawet najmniejszego porównania