WITAM :lol: po dość długiej przerwie :) po długich trudach i przerwach technicznych chciałem zakomunikować że 4,4 m62 już jest zamontowane w mojej e31 :) mam jeszcze mały kłopot z zegarami bo zostawiam oryginalne (dlatego że sa wyskalowane do 300) i przez to oszukuje obrotomierz (ktos pracuje żeby przetwarzaj odpowiednioo sygnał) i nie wyswietla biegów. Oczywiście poszukuje tego plastykowego wybieraka o którym kolega już tu wspomniał. Do podłączenia został jeszcze tempomat ( bedzie multi funkcja z M5 E39) i ASC. Wiem że niektórzy z was powiedza że to rzeźba itp ale ja wychodze z załozenia że to auto ma sprawiac mi frajdę na miarę moich mozliwości finansowych. Na dzień dzisiejszy autko ma : silnik 4,4 m62 + skrzynia automat ze steptronickiem wał z M5 (tu było wiele kłopotów z tym) most 3.15 ze szperą Do zrobienia jeszcze po wszystkich sprawach mechanicznych i elektycznych ósemeczka leci do lakiernika gdzie otrzyma nową powłokę lakierniczą "cosmic shwartz" czy jakoś tak - czarny z serii e66 przepiekna głebia czerni, następnie odwiedzamy tapicera i tam na nowo zostaną obszyte fotele, boczki i do tego kokpit czarna skórą z trójkolorową nicią (barwy motorsport) do tego czarna altkantara obszyte zostaną pozostałe elementy czyli słupki i podsufitka. Myśle że na wiosnę wylecę moją dziewczynką na miasto :) heheh A przy okazji wielkie podziękowania za wkład w moje autko należą się: Michałowi - główny projekt i wykonanie mechaniki Chłopakom z Łodzi ze Rzgowskiej 44 - projekt i elektryka (spec.Rafał) w najblizszym czasie powstawiam trochę fotek jakie sie uzbierały w tym czasie :)