Skocz do zawartości

darosso

Zarejestrowani
  • Postów

    212
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana darosso w dniu 27 Grudnia 2024

Użytkownicy przyznają darosso punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320i
    Zamówione m340i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darosso

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

23

Reputacja

  1. Aktualnie trwają zmiany w aplikacji konfiguratora BMW. Pojawia się komunikat "Ze względu na aktualizacje produktu nie jest możliwe dodanie żądanej opcji do konfiguracji." Czyżby zmieniły się również ceny?
  2. To zależy z jakiego modelu się przesiadasz. Jak z 316i to faktycznie ma się wrażenie, że w 340i głowę urywa. A jak ktoś się przesiada z M3 no to faktycznie szału nie ma.
  3. Zgoda. Jak jesteś w stanie od razu zrobić zapas Euro na najbliższy rok lub dwa, albo jak zarabiasz w Euro to ma sens. Natomiast kupowanie Euro od miesiąca do miesiąca to duże ryzyko w niepewnych czasach.
  4. Witajcie, Odbieram na dniach auto. Chciałbym dodatkowo zabezpieczyć auto przed kradzieżą. Zaraz ktoś napisze, że najlepsze jest dobre ubezpieczenie AC + GAP. Zgadza się. Tylko że jak nie chcę zmarnować całego dnia na policji i czekać 7 miesięcy na auto. Czy macie zasłyszane informacje o montowaniu takich niestandardowych zabezpieczeń w ASO? Chodzi mi o to żeby nie utracić gwarancji. Np: blokada magistrali CAN, czy jakiś ukryty wyłącznik zapłonu, itp.
  5. Zdarza mi się parkować w garażu podziemnym na noc na osiedlu bez ochrony. Jeden z sąsiadów miał piękne felgi 19' co prawda w Audi. Któregoś dnia rano zauważyłem że auto stoi na cegłach. I tak sobie stało przez dwa tygodnie. Od tamtej pory auto sąsiada jeździ na biedniejszych 18' felgach i jakoś nikt się nimi jeszcze nie zainteresował.
  6. Oj tam. Ja na Twoim miejscu to bym się cieszył, że będziesz miał prawie niepowtarzalny kolor. No chyba że nie chcesz się wyróżniać. Możesz też zamówić bez dopłaty za lakier i obkleić go od razu folią PPF na kolor jaki zechcesz. Wyjdzie kilka tysięcy drożej, ale dodatkowo będziesz miał ochronę lakieru.
  7. Z tymi galwanizowanymi przyciskami to żeś "pojechał". Nie każdemu pasują. Ja np: się nimi brzydzę i za darmo bym ich nie chciał. Ale co komu pasuje i w to niw wnikam. Co do felg to żeby kupić sobie 19' to trzeba się nauczyć jeździć z dala od krawężników. Jak ktoś nie ma jeszcze takiego nawyku to uczy się jeździć na biedniejszych 18' i ja to szanuję. Co do pozostałych opcji to masz rację, że biednie to wygląda i nie warto oszczędzać.
  8. Panowie, Dajcie na luz. 🙂 Każdy z Was ma rację 🙂. Robi się już przydługi wątek. Powiem na przykładzie swojego F31 które mam od nowości od 11 lat. Zawsze garażowane. Przez 11 lat żadnych problemów z elektroniką oprócz jednego wyjazdu w góry gdzie auto stało kilka dni pod chmurką. Przez te kilka dni codzienne wyjazdy na stok narciarski. Auto zostało zawilgocone od środka śniegiem od przewożonych nart na tyle, że ostatniego dnia zaczęła wariować elektronika. Dopiero odłączenie na godzinę akumulatora pomogło. Stało się to 3 lata temu i tylko raz. Taki mały incydent. Auto nadal garażuję i na razie wszystko działa. Start/Stop wyłączony na stałe. Akumulator przetrwał 10 lat. Silnik N20 najgorszy jaki mógł mi się trafić, ale zmieniam olej co 10 000 km i przejechałem ponad 200 000 km. Raz tylko wymieniałem rozrząd. Czyli da się jeździć na najgorszym silniku jakie wymyśliło BMW. Jakbym naoglądał się filmików na YT z tytułami "N jak nie kupuj" to bym zwariował. Olej w skrzyni ZF też zmieniany co 80 000. Na razie działa bez zarzutu. Jak ktoś dba to ma.
  9. Bierz tylko z pakietem naprawczym. Nie bierz serwisowego. Olej wymieniaj co 10 000 km na własny koszt. A jeśli to będzie nowe auto to pierwszą wymianę oleju w silniku zrób po 2000 km po dotarciu.
  10. Każde uszkodzenie jest inne i inaczej wpływa na oponę. Część uszkodzeń nadaje się do naprawy. Ale uszkodzenia na rancie opony dyskwalifikują taką oponę. Decyzję co do naprawy czy wymiany podejmuje warsztat. To warsztat bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo Twoje i Twojej rodziny. Jeżeli fachowiec zdaje się na Ciebie co do decyzji czy naprawiać czy nie to zmień lepiej warsztat na inny.
  11. Dokładnie. 330i nawet nie ma co porównywać do m340i. Jest spory przeskok. Poza tym po upływie gwarancji można bezpiecznie dla silnika i niewielkim kosztem (w cenie przysłowiowej jednej raty leasingowej) podnieść moc o dodatkowe 100 KM do ponad 470 KM.
  12. Ja wybrałem m340i. Nalot 15k rocznie. Jakbym robił 60k rocznie to bym brał 340d.
  13. Doceniam genialne zestrojenie m-pakietowego sztywnego zawieszenia. Szczególnie jak ktoś lubi pojeździć na torze to taki sztywny zawias jest czymś obowiązkowym. Jeżeli robisz w miarę krótkie trasy to szywność zawieszenia z reguły generuje przyjemne doznania, ale już na długich dystansach nawet nieznaczne telepanie dla większości kierowców staje się niekomfortowe. Pewną analogię widzę w maratonie. Na początku biegu nic nie przeszkadza i jest przyjemnie. Ale na trzydziestym którymś kilometrze biegu przeszkadza Ci nawet ciężar sznurowadła w bucie i to że uderza o but.
  14. Racja. Dzięki Kończę tutaj wątek, bo zauważyłem, że jest dedykowany o finansowaniu.
  15. Mam do Was pytanie, ponieważ zbliża mi się termin odbioru auta. Mam oferty leasingowe które są nieco korzystniejsze niż oferta leasingu z salonu. Czy mieliście problemy żeby skorzystać z zewnętrznej firmy leasingowej? Czy salon sprzedaży wymagał przez to od Was opłaty manipulacyjnej, czy ze strony sprzedawcy straszono Was jakimiś sankcjami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.