Skocz do zawartości

darosso

Zarejestrowani
  • Postów

    243
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana darosso w dniu 22 Lutego

Użytkownicy przyznają darosso punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320i
    G20 M340i LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darosso

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

31

Reputacja

  1. Wygląd zewnętrzny G60 kompletnie mi nie odpowiada. Jak widać po komentarzach nie tylko mi. Ni to pies ni to wydra. Ale to kwestia gustu. Dla mnie piątka (jej bryła) skończyła się na F10, której zresztą nadwozie zaprojektował polski projektant.
  2. U mnie tak samo. Hamulce jak żyleta. Muszę się bardzo starać żeby delikatnie hamować.
  3. Dzięki. W instrukcji serii G jest dokładnie to samo napisane. Tak to jest jak się czyta instrukcję tam gdzie się chce ją przeczytać.
  4. Jechałem wczoraj w nocy z włączoną adaptacją na autostradzie ponad 100 km. Widziałem wściekłość kierowców TIR-ów którzy włączali mi co jakiś czas z naprzeciwka górne nadkabinowe reflektory żeby mi pokazać kto tu rządzi. Widać że adaptacyjnie nie radzą sobie z wykrywaniem pojazdów po przeciwnej nitce autostrady w miejscach gdzie dwie nitki są rozgraniczone ogrodzeniem ze słupków. A że w szoferkach siedzą wysoko to faktycznie adaptacyjne mogą ich oślepiać.
  5. Na szczęście motoryzacja to niejedyna pasja w moim życiu. Więc jakoś dam radę. Ale dzięki za troskę
  6. Na lawetę i na tyle bezczelnie, że jako niby pomoc drogowa. Przy tym włączają zagłuszacz GPS i odstawiają gorący towar w tymczasowe miejsce na kilka dni, żeby sprawdzić czy nikt nie namierzy pojazdu. Po kilku dniach wracają po auto gdy już jest bezpieczne dla złodziei. Jak jest zlecenie to i tak ukradną.
  7. Chodziło mi o krawędzie i zakończenie folii np: gdy robisz tylko full front. Wówczas gdzieś te zakończenie folii musi się pojawić, np: na dachu, słupkach, itd. I te miejsca są szczególnie narażone, bo można w tych miejscach folię podważyć z bliskiej odległości strumieniem pod ciśnieniem.
  8. Jak będziesz miał folię PPF, to lancą na myjni trochę ostrożnie tak na 50 cm od lakieru szczególnie dla opcji full front.
  9. Auta do salonu nie zmieściłem, ale silnik się udało
  10. Miałem kiedyś podobny objaw w F31. Silnik się trząsł. Pracował tylko na 3 cylindrach. Był komunikat. "Napęd, jedź wolno ....". Okazało się, że wypięła się kostka z przewodem zasilająca cewkę. Wyszła z gniazda na jakieś 2mm. Ciężko to było zauważyć.
  11. Ludzie wydają ponad 1 mln zł na Gelendę żeby tylko usłyszeć trzaskanie drzwi jak w dawnym Żuku.
  12. Punktowo nie dociskam, raczej całą dłonią. Więc nie ma ryzyka, że będzie wgniotka.
  13. Nie opuszczam maski z pewnej wysokości tak jak to się robiło np: F30, tylko dociskam raz, energicznie na środku tuż przy logo BMW.
  14. Potwierdzam. Nadal mam F31 320i z N20 od nowości z przebiegiem ponad 200k. Zero awarii poza jedną drobną usterką. Fakt, że zmieniany był rozrząd i pompa oleju przy przebiegu 100k tak profilaktycznie. Nie wspomnę o wymianie oleju co 10k i wymianie w skrzyni HP co 80k.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.