Skocz do zawartości

darosso

Zarejestrowani
  • Postów

    181
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana darosso w dniu 2 Listopada

Użytkownicy przyznają darosso punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320i
    Zamówione m340i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darosso

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

9

Reputacja

  1. Mi sprzedawca od początku odradzał przy konfiguracji uwzględnienie ładowarki indukcyjnej. Niewypał i tyle z tą ładowarką w G20 w LCI2
  2. Jak czytam i widzę to chyba masz podobną konfigurację co u mnie. Gratulacje! Też czekam na m340i, tyle że w białym kolorze. Czy masz napis xdrive z tyłu? Czy może BMW już zrezygnowało z informowania o xdrive w LCI2?
  3. Według wstępnych założeń TU2 na Europę dopiero od listopada 2025.
  4. Nie wiem ile masz lat, ale mój kręgosłup już dawno utracił gwarancję mimo, że jest nadal sprawny. 🙂 A że często będę robił dłuższe trasy to komfort adaptacyjnego zawiasu staje się dla mnie ważniejszy. Chociaż na początku chciałem mieć sztywne zawieszenie. Już nawet nie chodzi o koszty.
  5. Kolego Jacku, Dwa miesiące czekałem w tym roku na auto testowe m340i ze sztywnym zawieszeniem i zrezygnowałem z czekania. Dowiedziałem się o dostępności takiego auta w odległości 300 km od Warszawy i to już grubo ponad miesiąc od złożenia zamówienia. Chciałem sprawdzić twardość sztywnego zawieszenia, no ale nie ryzykowałem i domówiłem adaptacyjne trochę w ciemno. Nie chciałem brać auta z wypożyczalni żeby przetestować. A z dostępnością bywa tak, że prędzej sprawdzisz w salonie M3 niż wsiądziesz do m340i. Masz rację z tym oznaczeniem M doklejonym do 340i. BMW powinno je czym prędzej odkleić. 🙂 (oczywiście żartuję). Nawet Jeremy Clarkson nie może przeboleć doklejania litery M do modeli 340, 440, 540 i itd. 🙂 Celowo wszędzie staram się pisać z małej litery m340, bo na duże M zasługuje tylko seria M3, M4, M5 .........
  6. Jak udana konstrukcja to nie istotne czy produkują w Niemczech, czy w Meksyku. W każdym zakładzie jest takie same ISO. Zapytaj się właścicieli aut z silnikami N20 co sądzą o produkcji w Niemczech. Nawet produkcja w Niemczech nie pomogła w niezawodności tych silników ich osprzętu.
  7. Moje zamówienie na G20 M340i wystartowało pod koniec sierpnia. W tym tygodniu rozpoczęła się produkcja. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to jest szansa na odbiór do świąt BN jeszcze w tym roku. Na stocku m340i nie znajdziesz, a przynajmniej nie w takiej konfiguracji jakiej oczekujesz. Na stocku zdecydowana większość aut to zwykłe nie M-ki
  8. To prawda. Ale płatna wersja chata jest dokładniejsza. Sam się zdziwiłem, że samo to że potrafił rozróżnić TU1 od TU2.
  9. Mam F31 z silnikiem N20. Wiadomo, silnik specjalnej troski. Mam auto od nowości. Olej w silniku zmieniany co 10 tys km od początku. Była też wymiana oleju tuż po dotarciu, czyli po 2000 km. Przebieg 201 000 km. I jak dotychczas bez większych problemów.
  10. Co ciekawe ChatGPT4o zastanawiał się ponad 20 sek zanim udzielił odpowiedzi na temat osiągów B58 TU2. Mają być to 4 sek do 100 km/h. Więc poprawiono o prawie pół sekundy
  11. Nie wmawiaj mi, że napisałem coś o kolegach od touringów, bo sam mam aktualnie F31. Traktujcie taką anegdotę w formie żartu. 🙂
  12. Ja to widzę inaczej. Sedan to dzisiaj wymierający gatunek auta. Nie ważne czy kupisz E38 czy F30 czy G20. Dla wielu ludzi bryła tego auta jest i będzie przestarzała. Nie ważne czy na pokładzie będzie najnowszy system obsługi multimediów. Zniewieściali faceci nawet nie spojrzą na takiego sedana.
  13. Dobry lakiernik ogarnie to bez lakierowania. Powinno wystarczyć miejscowe zmatowienie lakieru, nałożenie pędzelkiem dobranej farby na ubytku i spolerowanie.
  14. Próbowałem znaleźć w ASO m340i w Warszawie w sierpniu, ale nie udało się. Skończyło się na tym, że znalazłem na portalu sprzedażowym aut ofertę sprzedaży m340i i zapłaciłem za jazdę testową.
  15. Ja też miałem kiedyś obawę czy zmienili mi olej w silniku, czy też nie. Po wizycie w ASO i wymianie w ramach pakietu następnego dnia spuściłem olej w garażu żeby sprawdzić. Był świeży. Zalałem go ponownie ten sam. Od tamtej pory obawy zniknęły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.