Skocz do zawartości

fpopek

Zarejestrowani
  • Postów

    368
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana fpopek w dniu 11 Maja

Użytkownicy przyznają fpopek punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G32 640i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fpopek

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-x5/g05-sav/x5-45ex-ece-automat/kola
  2. Przeszedłem w lipcu z Professional na Booster i nie mam aktualizacji map, która jest osobno. Reszta działa. Przed tym zaktualizowałem całą Europę przez pendrive, bo zdalnie przechodzi tylko wybrany region. Uwaga: Booster jest włączany od daty zakupu a nie wygaśnięcia Professional.
  3. Tylko jeśli masz dwuosiowe pneumatyczne:
  4. Problem pojawia się w różnych modelach i z różnymi rozwiązaniami, od przekładni aż po wahacze. Ja u siebie podejrzewam hamulce, trochę jak w tym wątku: https://www.motor-talk.de/forum/bremsen-knacken-knarzen-t7418614.html
  5. fpopek

    Zapachy w aucie

    Może dotyczy Was ten problem: https://www.motor-talk.de/forum/ambient-air-ohne-funktion-t7554237.html PS w G32 ID7 działa i czuć
  6. Czyżby BMW chciało wprowadzać model agencyjny? Bo jak inaczej regulować cenę. Zgadzam się, że po G32 jest bardzo ciężki wybór. Ja akurat miałem już przygodę z X5 i raczej nie chciałbym do tego wracać.
  7. fpopek

    Woda pod spojlerem

    Nie miałem jeszcze zatkanych. Co jakiś czas zdejmuję te uszczelki i czyszczę co się da. Ponadto przy myciu dokładnie płuczę przestrzeń pod spojlerem.
  8. U mnie były w poprzedniej wersji PZ3, u Ciebie widzę nowsze PZ4, więc powinno być lepiej.
  9. Status po 45 tys. km. Z rzeczy nieplanowanych wymieniony na gwarancji wentylator klimatyzacji. Ten umieszczony pod deską przy filtrach. Objawy brak nadmuchu na przód, żadnych błędów. Podobno rzadka awaria, szybka wymiana bez wielkiego rozbierania. Ze względu na nierówne zużycie wymieniłem opony na ContiSportContact 7 bez RFT z (*) i z wyciszeniem(contisilent). Stare Pirelli Pzero (3) miały z tyłu na środku tylko 3,4mm (na bokach ponad 4mm?), podczas gdy z przodu jeszcze ok 5mm. Po zmianie jest ogromna różnica. Nie tylko dlatego, że świeże opony, ale mam wrażenie, że te nowe Conti to zupełnie inna liga. Wszystko co dobre o nich napisane w testach - potwierdzam. Duża responsywność, ciszej na nierównościach, trzymanie w zakrętach, odczuwalny mniejszy opór toczenia - zupełnie inne auto. Ponieważ zimowe Pirelli Sottozero 3 to dalej droga przez mękę, pewnie też zimowe wjadą nowe od Continental. Ponadto standardowe rzeczy (olej, filtry) i kolejne kilometry.
  10. fpopek

    Woda pod spojlerem

    U mnie (jeszcze?) nie występuje. Regularne czyszczenie odpływów, w tym tych przy światłach pod uszczelkami, to najlepsza metoda. Ponadto pewnie stale otwarty spoiler też nie pomaga (w wielu autach widzę podniesiony na stałe).
  11. 1. Pb95 2. Olej silnikowy w połowie między wymianą w ramach BSI tj. 14 tys. km. 0W30 lub 5W30 jak wskazuje instrukcja. 3. Skrzynia biegów przed 80 tys. km, statycznie, pewnie teraz zrobię razem z VTG (xdrive) i dyferencjałami przy ok. 60 tys.
  12. Ciekawy ruch: https://edition.cnn.com/2024/01/11/business/hertz-tesla-selling/index.html
  13. Ja wrażliwe miejsca (np. amortyzatory) zabezpieczam tym: https://www.lizardskins.com/bike-protection
  14. fpopek

    Wymiana opon

    dito Dlatego należy sprawdzić w katalogach ze szczegółowymi danymi producenta opon. Continental dla tych rozmiarów podaje obwód 2291 mm i 2284 mm, zatem wszystko w tolerancji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.