Skocz do zawartości

Vincent86

Zarejestrowani
  • Postów

    369
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 2002
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia Vincent86

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi Bez dsp i navi.
  2. Witam kolegów, dzisiaj zdarzył mi się bardzo dziwny problem: podczas jazdy postanowiłem zmienić stację radiową, wciskam przycisk, a stacja się nie zmienia.. Zacząłem sprawdzać różne funkcje i niestety dźwięk płynie z głośników cały czas, ale nie da się nic zmienić - nawet głośności. Stacje radiowe, odtwarzanie CD/FM, nawet włączanie/wyłączanie radia - wszystko to zmienia się na wyświetlaczu MID, ale z głośników leci cały czas to samo. Co więcej - w jednym przypadku nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i zgaszeniu się wszystkiego, głośniki dalej grały... Gdy odpalam radio z wyjętym kluczykiem ze stacyjki, jest to samo. Ktoś ma pomysł co to może być? Nigdy w aucie nie było najmniejszych problemów z elektryką..
  3. Co do problemu 2., to sprawdź czy nie masz w radiu włączonej funkcji przełączania na informacje drogowe (ta funkcja nazywa się jakoś TP/TA). Jeśli jest aktywna i któraś rozgłośnia nadaje w danej chwili informacje drogowe, to radio samo przełącza na FM i jeszcze z dużą głośnością, co pasuje do opisanego przez Ciebie problemu.
  4. Vincent86

    Pomorskie

    Koledzy, pytanie z innej beczki: potrzebuję pozbyć się purchla rdzy z tylnego błotnika, pewnie będzie potrzebne lakierowanie go, a przy okazji chcę też odnowić lakier na całym aucie (kolor saphireblack). Gdzie najlepiej to zrobić? Boję się nieprofesjonalnej naprawy zarówno błotnika jak i odnowienia lakieru (na całym aucie jest jeszcze oryginalny), więc nie chciałbym trafić na partaczy..
  5. Witam kolegów, chcę wyprowadzić ze swojego radyjka sygnał audio przed wzmocnieniem, na RCA jak należy. Poczytałem trochę i już w zasadzie wiem jak to zrobić. Ale patrząc na schemat pinów kostki radia (poniżej), nasuwa mi się pytanie: czy rzeźba z lutowaniem, o której wszędzie piszą jest w ogóle konieczna? Wg schematu, w kostce A, w pinach 1 i 7 jest line out, czyli sygnał nie wzmocniony. Nie wystarczy podpiąć kabelków z chinchami pod te piny (+ oczywiście masa)? Ktoś próbował/słyszał o takim rozwiązaniu? http://img545.imageshack.us/img545/9356/radioh.jpg
  6. Jest to bardzo proste: jeśli przepustnica jest zamknięta, a obroty utrzymują się powyżej obrotów biegu jałowego, sterownik silnika nie podaje paliwa - bo przecież nie musi. Funkcjonuje to w ten sposób odkąd podawaniem paliwa steruje elektronika. A jakie procesy mechaniczne/fizyczne tam zachodzą? Po prostu, koła poprzez wał napędowy, a dalej załączoną skrzynię biegów, napędzają silnik (a nie odwrotnie jak ma to miejsce podczas przyspieszania lub utrzymywania prędkości).
  7. Vincent86

    regeneracja reflektorów

    hehe :mad2: no i sprawa poziomowania rozwiązana, musiałem się bardzo spieszyć, że przeoczyłem tą wtyczkę :) Dzięki orzel_man, jedno zmartwienie mniej. Pozostaje więc tylko problem drgań. Jak teraz byłem to sprawdziłem jeszcze raz i cały reflektor siedzi solidnie, ale jak złapałem za samą wtyczkę od ksenona i poruszałem, to tam jest delikatny luz (tak z 1mm) i od przodu widać jak rusza się soczewka.. I pewnie to są te drgania na nierównościach. Skąd ten luz się bierze?
  8. Vincent86

    regeneracja reflektorów

    Wysłałem tam, gdzie wszyscy polecają :) Ale spokojnie, nie ma jeszcze pewności, że problem jest spowodowany przez nich. Wpiąłem chyba wszystkie wtyczki, które wcześniej wypiąłem, każdą do 'kliknięcia'... Która wtyczka odpowiada za poziomowanie? Bo z tego co pamiętam były wtyczki tylko do: przetwornicy, świateł drogowych, postojowych i kierunków. Dokładnie, nie odbywa się test dół - góra.
  9. Vincent86

    regeneracja reflektorów

    Dzwonić będę jutro na bank, myślałem że może ktoś miał podobne przygody i będzie już coś wiedział.. Ale jak sobie myślę o wysyłaniu reflektorów po raz kolejny, kolejny tydzień bez auta, to mi się odechciewa i zaczynam żałować tej decyzji :/ Koledzy, jeśli macie oryginalne nietykane lampy, to zastanówcie się dwa razy przed podjęciem decyzji o regeneracji..
  10. Vincent86

    regeneracja reflektorów

    W środku regulacji nie mam, bo są ksenony :) Tak jak pisałem, samopoziomowanie również nie działa..
  11. Vincent86

    regeneracja reflektorów

    Sprawdzałem po montażu, to cała lampa siedziała sztywno, solidnie. Ale szczegółowo po jeździe już nie sprawdzałem.
  12. Vincent86

    regeneracja reflektorów

    Witam kolegów, również skorzystałem z oferty regeneracji reflektorów, wróciły dzisiaj, świecą pięknie, ale powstały dwa poważne problemy: 1. Przestało działać samopoziomowanie 2. Światło drga na nierównościach (byle studzienka wystarczy) Ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną? Dodam, że przez firmę regenerującą były wymieniane również regulatory (były sprawne, ale chciałem wymienić profilaktycznie). Wydaje mi się, że zły montaż regulatorów może być przyczyną obu problemów..
  13. Jeśli jeździsz ciągle na odcince, to Twoja sprawa, ja jeżdżę normalnie, na pewno nie emerycko, a ten silnik trzeba często dość mocno wkręcić na obroty żeby sensownie przyspieszać, zwłaszcza w trasie. Ale nie strasz ludzi, że takie spalanie oleju to norma w silniku 2.2. Jak mój by palił tyle oleju co Twój to bym szukał B30 na swapa (o ile cała reszta jest w odpowiednio dobrym stanie) :)
  14. W silnikach M54 to tylko w marzeniach taki pobór oleju. :D Ja jeszcze nie mam najgorzej czytając fora,płukanki i dobry fullsyntetyk i jest 1l na 4/5 tyś a to dobry wynik. A i wymiana oleju co 12 max 15 tys. Nie demonizuj kolego, Twój wynik nie jest tragiczny ale wcale nie jest dobry. Ja przez 16 tys km między wymianami dolałem dokładnie 1 litr. Teraz po wymianie 3 tys km i nic jeszcze nie musiałem dolewać, sprawdzam regularnie, poziom utrzymuje się idealnie. A najwięcej piją M54B30.
  15. Sporo postów się nawinęło, a chciałem dopisać do poprzedniego co napisałem :) Ja bym to auto sprzedał, bez dwóch zdań, nawet za te 4 tys. Przecież na bank nie jest tak, że ogarniesz silnik, zrobisz zawiechę i nagle auto będzie cud miód i sprzedasz je za 15 tys. Dalej będzie stare i umęczone i dalej będziesz miał problem ze sprzedażą. A jeszcze odstawiając samochód na rok, żeby spokojnie naprawiać.. Głupota, przecież przez ten rok straci na wartości kolejny tysiąc czy dwa. Miałem podobną sytuację (ale nie aż tak tragiczną) z moim poprzednim audi, które to kupiłem pod wpływem chwili i w nagłej potrzebie. Miałem je dwa lata, na początku nawet dbałem ale z biegiem czasu wychodziło, że auto to złom. Kupiłem za 11 tys, po dwóch latach sprzedałem za 5 tys zł (z ceną początkową w pierwszym ogłoszeniu 8k tys- co już mi się wydawało tragiczne biorąc pod uwagę ile rzeczy zrobiłem w samochodzie). Jak sobie dziś przypomnę tą ulgę jak z kasą w kieszeni patrzyłem jak samochód odjeżdża... Życzę jej również Tobie :) A za te pieniądze + to co miałeś wrzucić w naprawę kup coś małego, jeżdżącego, w dobrym stanie i jak najmłodszego. Będziesz spokojnie jeździł bez stresu zanim nie zaczniesz zarabiać trochę lepiej - wtedy znowu wejdziesz w bmw :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.