Skocz do zawartości

lieder_r

Zarejestrowani
  • Postów

    461
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O lieder_r

  • Urodziny 18.03.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    były: E34 525tdsAT 1995r, E34 525tds 1993r, MB W201 190D 1985r, MB W124 300E-24 1992r
  • Lokalizacja
    Puck / Zielona Góra

Osiągnięcia lieder_r

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Kolejne zdrowe E34 w GPU :) Z zaciekawieniem będę śledził Twoją galerię, bo auto na foto na prawdę wygląda ciekawie. Pozdrawiam
  2. PRECZ z tym dziadostwem z drzwi :duh: Pozdrawiam :)
  3. Jeśli miałeś zegar cyfrowy z termometrem - to masz i gong :) Co do OBC IV...Wskazuje: - spalanie 1 / 2 - zasięg na zbiorniku - prędkość średnią - napięcie w instalacji auta (test ukryty)... Podeślę Tobie materiały o OBC IV. Manetka kierunkowskazów z BC - to tylko pilot zdalnego sterowania OBC IV. Podczas jazdy zamiast odrywać ręce od kierownicy aby przełączyć wskazania OBC - naciskasz manetkę kierunkowskazów w kierunku do kolumny kierowniczej (każde naciśnięcie to kolejne wskazanie - po aktualnej godzinie ->data ->spalanie 1 ->spalanie 2... Pozdrawiam
  4. Dorzuć OBC IV z końcówką 149 , gong oraz czujnik temperatury zewnętrznej w zderzak :) Pozdrawiam
  5. Kolejna perełka na tym FORUM :) Dodaj zdjęcia wnętrza, maszynowni... bo masz co pokazać ;) Pozdrawiam
  6. Wymień akumulator - a problemy z rozruchem same się rozwiążą... Jeśli 10 minutowa sesja na DIS wykończyła jak sam widziałeś akumulator - to nie mam więcej uwag :) Ładowanie masz wzorowe - z tego co pamiętam DIS wskazał 14,02 - 14,40 V... Czy jakieś urządzenie nie pobiera prądu - rzecz do zmierzenia wpinając szeregowo amperomierz w instalację auta. P.S. Zakup 95 Ah z prądem rozruchowym 800A, a 520iT będzie paliło jak Chuck Norris - z półobrotu :P hihih :D Pozdrawiam
  7. Racz z łaski swojej odblokować oparcie - zwalniając "klameczką" zamek. Tak tak, oparcie zatrzaskuje się nie tylko w pozycji pionowej, ale również w poziomej (rozłożone oparcie - powiększona przestrzeń ładunkowa). Pozdrawiam
  8. Ad 1. Żarówka to W1,2W (bańka, wciskana w oprawkę , z której wychodzą 2 obcięte kabelki na foto wyżej); Ad 2 & 3. Przełącznik rozpoławiasz i do środka wlutowujesz żaróweczkę jak do przełącznika lędźwi (nadają się żarówki podświetlenia panelu radiowego). Oba wyłączniki mają analogiczną budowę - nic trudnego, ciężko cokolwiek zepsuć. Więc nie marudź tylko działaj :) Pozdrawiam
  9. Witaj Ciapek147 :) Miło poczytać o Twoim 525TDS i na tym forum :) Z uwagą będę śledził Twoje poczynania z autem. Pozdrawiam
  10. Za podświetlenie pokrętła "zimno - ciepło" odpowiada żarówka 12V 1,2W W1.2W bez oprawki (sama bańka). Załączam fotki wymontowanej kratki, oprawka z żarówką podświetlenia zostaje w aucie (na fotach kratki z demontażu są obcięte przewody). Po wyciągnięciu kratki nawiewu z deski (przez otwór w desce po zdemontowanej górnej kratce nawiewu polecam odchylać zatrzaski kratki mocnym, szerokim, płaskim wkrętakiem) odchyla się 2 zatrzaski trzymające oprawkę z kablami i wyciągamy ją pionowo do góry. Wymieniamy żarówkę i składamy wszystko w odwrotnej kolejności. http://global.images9.fotosik.pl/1727/949ac1b0f4a4227e.jpg http://global.images9.fotosik.pl/1727/8d7eb2fb3c817025.jpg Jeśli chodzi o "stoliczek"... to nic się tam nie podświetla oprócz przełącznika trybu pracy skrzyni. Rówież specjalnie pozdrawiam Drumpit'a, co by w wakacje raczył mi przedstawić swoją "KLEKOTYNĘ" ;) Pozdrawiam
  11. Najprostsza metoda - odkręcasz kratkę nawiewu w desce (2 śruby), lusterko kosmetyczne w dłoń i widzisz oprawkę żarówki W1,2W :) Jakbyś nie mógł dojść do oprawki tą metodą, to musisz wyciągnąć kratkę z deski, która ma 4 mocne zaczepy: - w na górze po bokach, do których dostaniesz się przez wyjętą górną kratkę nawiewu - 2 od spodu od radio dojdziesz do dolnych. Zaczepy rozporowe należy odchylić w kierunki DO kratki i delikatnie wymasować ją z deski - może być przyklejona do obicia deski, jak nikt tam jeszcze nie zaglądał. Pozdrawiam
  12. Wyciągnij panel z auta i zabierz na stół.. Rozkręć, wlutuj nowe żarówki i w odwrotnej kolejności zmontuj w jedną całość :) Panel ma obok przycisku podgrzewania szyby tylnej klamerkę.. jest tylko wciśnięty. Z lewej strony jest wspomniana klamerka, z prawej są 2 sztyfty oporowe (panel zachodzi za ramkę konsoli). Spójrz jeszcze raz na diagram: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/64_0645-panel-obslugi-automatycznej-klimatyzacji/vGK93481 Wymieniasz skrajne żaróweczki (białe) w PCB (nr 12). Klamerka trzymająca panel w ramce konsoli to nr 14. Max 1h spokojnego dłubania - więc DZIAŁAJ :) Pozdrawiam
  13. Zabierz się za panel KLIMAAUTOMATIK :) masz do wlutowania w PCB 2 żaróweczki odpowiedzialne za podświetlenie pokręteł regulacji temperatury. :cool2: Pozdrawiam
  14. Oczywiście, że tak :) Przyciski są nie rozbieralne, ale polak - złota rączka i tam wymieni wlutowane żaróweczki ;) Pozdrawiam
  15. Takie 3 szt. do OBC IV. Panel klimaautomatik ma żarówki do wlutowania w PCB, jak wyżej Tobie napisałem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.