Skocz do zawartości

djfazee

Zarejestrowani
  • Postów

    246
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Suwałki

Osiągnięcia djfazee

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. witam, jak mozna pisac taka odpowiedz, ze gazu sie nie zaklada do e65 bo nie. Sa zwolennicy diesla, zwolennicy pb i zwolennicy lpg. Ja od 10 lat jezdze na lpg, nie tylko dla oszczednosci ale i dla tego ze gaz jest bardziej przyjazny srodowisku. Prawda jest taka, ze zywotnosc silnika zalezy przede wszystkim od instalatora i instalacji gazowej, i nie pisze sie takich rzeczy ze sie nie zaklada bo nie, jakby sie nie zakladalo to doslownie nikt by nie jezdzil na gazie. Teraz wchodzi moda na instalacje wodorowe i to jest puki co na razie hardcore. BMW nigdzie nie napisalo ze do ich aut nie mozna montowac LPG.
  2. Czyli wszystko jasne, zlokalizowałem ten przekaźnik po lewej stronie w kabinie, na lewą nogą kierowcy, poruszałem nim postukałem i nagle zaczął działac ABS i ASC. Wielkie dzięki.
  3. djfazee

    Odgrzybianie klimatyzacji.

    mam dostęp do ozonatora, używam go w ten sposób: odpalam silnik, włączam klimę, obieg wewnętrzny i nawiew na maksa, przewód gumowy z którego wydobywa się ozon wieszam na lusterku i zwisa gdzieś na długośc panela klimatronika. Chodzi przez pół godziny. Następnie wyłączam wszystko i wietrzę auto.
  4. Czy ktoś się orientuje gdzie znajduje sie przekaźnik od abs/asc ?
  5. djfazee

    Odgrzybianie klimatyzacji.

    Czy ktoś się orientuje gdzie w e39 znajduje się wlot powietrza wewnątrz auta? Posiadam ozonator i chciałbym przewód z którego wydobywa sie ozon wetknąć do wlotu aby uzyskać pewniejszy efekt, jednak nie mogę zlokalizować wlotów wewnątrz.
  6. Czy nikt nie orientuje się gdzie znajduje się przekaźnik pompy ABS ?
  7. dołączam sie do pytania, czy ktoś wie gdzie w e39 znajduje sie przekaźnik od ABS ?
  8. Wczoraj podłączyłem się pod komputer i wywaliło mi pump error, skasowałem błąd, przejechałem się zapaliły się znowu kontrolki i ponownie ten sam błąd. Oczywiście pompka ABS pracuje non stop, nawet przy wyłączonej stacyjce, pomyślałem więc że może to wina przekaźnika który się blokuje, tylko nie wiem gdzie szukać przekaźnika od ABS jeżeli taki wogle jest. Czy ktoś może naprowadzić ?
  9. dzięki za odpowiedź i naprowadzenie na właściwy trop. Nie wiesz może co się regeneruje w takim sterowniku i czy da się go odłączyć i użytkować auto, czy jednak trzeba odstawić na czas naprawy ?
  10. Witam, Jechałem sobie dzisiaj swoją E39 523i z 98r i nagle zapaliły mi się kontrolki ABS i ASC, nacisnąłem na pedał hamulca - nie działa abs, dałem mocno gazu - zarzuciło czyli nie działa też asc, myślałem że to może czujnik więc się nawet nie zatrzymywałem dojechałem do celu zgasiłem auto i po 8 godzinach wracam do auta i słyszę dziwne odgłosy przy wyłączonym silniku jakby jakaś pompka pracowała, otwieram maskę a to odgłos od pompy abs - szybko wyciągnąłem wtyczkę - pompa była gorąca. Wtyczkę podłączam i pompka dalej pracuje, więc odpiąłem i jeżdżę teraz z odpiętą. Czy ktoś spotkał się z takim problemem, czy to ewidentnie pompa padła czy może coś innego, czy pompę się wymienia czy daje się naprawić? Jeszcze nie podpinałem do kompa ?
  11. Zamontowałem w postojówkach diody zamiast żaróweczek, i niby wszystko OK ale jest pewien problem, postojówki ciągle migotają z uruchomionym silnikiem jak i bez, wstawiłem dla pewności stabilizator na 12V jednak nic to nie dało, podmieniałem na inne diody i jest to samo. W jaki sposób pozbyć się migotania - jest one bardzo szybkie ale podejżewam że wredny policjant może się uczepić. Pozdrawiam
  12. A więc wina leżała po stronie korka, wymieniłem na nowy i problem zniknął.
  13. chłodnice wymieniłem na nową więc chyba płukanie jest zbedne, piszesz pompę wody wymienić ale przecież wytwarza ciśnienie skoro ucieka ono przez korek.
  14. Z rana sprawdzam płyn a tam sporo poniżej normy, więc dolałem ok 0.5 litra przejechałem ok 6 km przez miasto, silnik się zagrzał (wskazówka pionowo), sprawdzam pod maską a tam delikatnie syczy z korka. Co może być tego przyczyną ?
  15. Witam, Panowie, wymieniłem dzisiaj chłodnicę, gdyż miałem malutkie pęknięcie przy zbiorniczku, zalałem płynem, odpowietrzyłem i nagle patrzę a tu z pod korka leci płyn, nie gotuje sie tylko spokojnie sobie ucieka, sprawdzałem na innym korku i jest tak samo. Ciśnienie nie jest jakieś wysokie, rury są miękkie jak odkręcę korek to płyn spokojnie leci, rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i wykluczył uszczelkę pod głowicą, jednak nie miał czasu aby sprawdzić przyczynę. Czym to może być spowodowane jeżeli uszczelka pod głowicą jest OK i układ jest prawidłowo odpowietrzony ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.