Skocz do zawartości

patryczken16

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 e60

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia patryczken16

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. na 100% HELLA,kombinujesz Panie jak kret na skałach, półtora miesiąca pisania o niczym,telefony,wywiady, wymień ten nastawnik i zobacz czy pomogło,nikt nie ma kryształowej kuli żeby przewidzieć co i jak :) (zwłaszcza ze te nastawniki padają i się zacinają)
  2. Na wstawionym płaskowniku zamiast amortyzatora wyjdzie pare % z pracy opony,wiec 100% kwetia sprzetu pomiarowego..
  3. Może ktoś wytłumaczy co chcecie regulować na drodze nastawnik - turbo ? cięgno które jest stałe bez regulacji ? :lol: Nastawnik to element wykonawczy,robi to co wysyła mu sterownik silnika,podłączony do geometrii cięgnem bez regulacji.
  4. Jak mozesz to rozjasnij mi,bo nie bardzo wiem jak :wink: chyba ze masz na mysli agonalne stany lanucha,to ok.
  5. Bez zablokowania rozrzadu nie da sie ocenic zuzycia lancucha,w tym przypadku napinacz trzyma,poza tym zuzyty bedzie dolny lanuch,gorny sie tak nie wyrabia.
  6. Kuba,czemu rozrzadu nie zmieniles? dzwiek lanucha,ale trzeba by posluchac na zywo. 10w60 zabije ten motor bardzo szybko.
  7. W 123d masz egr sterowany podcisnieniowo,w 177ps sa dwie wersje EGR,moze chlodnica od wersji egr na podcisnienie podejdzie,ta z elektrycznym jest na pewno inna.
  8. W dzisiejszych czasach jak masz węch to baaaaaardzo dobrze,a nie normalnie :P
  9. Sterownik świec/lub i świece lezy - jak chcesz wypalić ?
  10. Ja widze tylko jeden wpis: 23.11.2016 Przegląd 44109 km 27023 Auto Breczko Sp.J., Bialystok Automatycznie
  11. Chory mózg masz? Czy tabletek zapomniales wziąć? Czlowieku,nie masz pojęcia o czym pisze po co sie udzielasz? Zdjęcia które pokazałem po pierwsze nie są z f10 tylko z f34,po drugie nie 2010 a 2015r,zresztą nie mam Ci nic do wyjaśnienia,ściemniaczem i to nie zdjęć możesz być tylko Ty ;)
  12. Ankieta nie będziesz jeździł,a skąd wiesz jak ta konkretna sztuka która kupiłeś była traktowana ? :D z USA to historii zero. Podobny temat był tu na forum: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=368326 powtórzę raz jeszcze - dziele się swoimi spostrzeżeniami dot n55,każdy zrobi jak uważa :cool2:
  13. ile takich silników rozłożyłeś/widziałeś rozebranych żeby negować ? widziałeś jakie są materialny? jaka jest technika składania dołu? jakie są "pierścienie" ? Z jakiego stopu jest wał i na co jest najbardziej podatny? ps. wymiana oleju to nie jest rozebranie,żebyś nie mylił :P Szczerze,obojętne dla mnie czy pokazany tutaj samochód wybuchnie czy nie,podzieliłem się z Wami opinia podparta jakimś już doświadczeniem + fotki co jak wygląda czarno na białym,nie jest to jedyny przypadek,jest tego bardzo dużo. Chyba ze zapomniałem na czym polega forum i tu można tylko OH i AH robić :duh:
  14. Przykład który podałem dotyczy auta 2015r,takich z lat 14-15 mogę pokazać dożo więcej :P Mój post był w celach pokojowych,trochę przy tych motorach posiedziałem,trochę osób znam które walczą z tym problemem,materiały z gówna,pierścienie a raczej śladowe ilości materiału zwane pierścieniami... prościej mówiąc KODOWANA USTERKA,bomba z opóźnionym zapłonem :x Mam swoja teorie na n55,zastosowałem już modyfikacje która przyniosła 100% rezultat - co dalej ? czas pokaże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.