Skocz do zawartości

Tomek01

Zarejestrowani
  • Postów

    378
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomek01

  • Urodziny 07.07.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    wcześniej 9 różnych od e30 po e70, obecnie e60 535d +400km +800Nm:)
  • Lokalizacja
    Łowicz
  • Zawód
    bankowiec

Osiągnięcia Tomek01

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Temat zdiagnozowany i naprawiony. Padł moduł SGM..
  2. Witam kolegów. Bardzo proszę o pomysły - każdy mile widziany. Wsiadam dziś do auta a ono krzyczy ze ma podwyższone zużycie prądu oraz ze nie działają wycieraczki (chwilowo są niesprawne i mogą działać w trybie ciągłym - i tak jest). Ponadto auto się automatycznie nie zamknęło, nie działają szyby, nie działa sterowanie z kierownicy, komputer pokładowy, mam tez wrażenie ze ciężej działa wspomaganie i auto jedzie na pół gwizdka, pojawia się tez błąd parktronika (ale to pewnie bez związku bo od czasu do czasu pojawiał się wcześniej). Myślałem początkowo ze coś przez noc rozładowało aku (chociaż auto odpaliło normalnie) i auto podłączalo cześć systemów, ale przejechałem 90km i nic.., sprawdziłem ze aku naładowane, ładowanie w normie, bezpieczniki Ok, wody w bagażniku nie ma… kolejny problem który się pojawił to ze auto nie wygasiło świateł, kierunku zaczęły działać tylko w trybie x3 a nie na stałe, a z kluczyka w aucie zamykają się tylko drzwi tylne… Nie wiem czy ma to związek, ale wczoraj przejechałem bez problemu 100km, a potem umyłem auto (szlauchem wiec bez jakiegoś ciśnienia ale sporo lałem w nadkola bo dużo błota było)…???????
  3. I faktycznie jest w zderzaku z tyłu z lewej strony. Bez problemu można go wyjąć bez rozbierania czegokolwiek ale łatwiej jak zdemontuje się zaślepkę łączącą tylny zderzak ze zbiornikiem paliwa. Kupiłem używkę, założyłem, połączył się od razu, natomiast chwilę potem się rozłączył. Jka dociskałem kostkę to się łączył więc uznałem, że pewnie styki w kostce są również zaśniedziałe, przeczyściłem drucikiem i nie działa teraz w ogóle...
  4. Co ciekawe u mnie sterownika w prawym nadprozu nie ma pewnie jednak w zderzaku z tylu
  5. OK. Dzięki. Też może zanim zacznę grzebać głębiej najpierw pojadę dalej i zobaczę co się będzie działo.
  6. Ale mi błąd wywalał. Kupiłem nowe ori już aktywowane i miało być plug&play a tu zonk. Dlatego szukam sterownika
  7. Witam. A ja mam inne pytanie. Mam f10 z 2011 które kupiłem z kołami bez czujników a jest to wersja USA wiec rdc. Kupiłem nowe ori czujniki i nic... Podpowiecie gdzie jest sterownik rdc bo podobno lubi koronować wiec bym zajrzał ale nie mogę go znaleźć?
  8. OK dałem radę, ale trzeba mieć malutkie chińskie rączki żeby żarówkę z powrotem zablokować..
  9. Genialne w swojej prostocie:) A jak jest zblokowana ta żarówka bo nijak ruszyć nie mogę...
  10. Odświeżenia kotleta - czy wymieniał ktoś przez to okienko w nadkolu żarówkę od doświetlania zakrętów? Zdemontowalem i nie widze szans na zdjęcie tej zaślepki za żarówką bo nie da się tam jej dobrze złapać palcami. Zakładam ze trzeba to w któraś stronę przekręcić? Jakiś patent?
  11. Koledzy podepnę się pod temat - mam 535Xi z 2011r z oryginalnym przebiegiem 218tys, i niestety potwierdzoną historią serwisową z interwałami olejowymi 20tys+ jak to w USA. Karol i Wiktor ze znanych tu serwisów zalecają profilaktyczną wymianę panewek więc już się zdecydowałem tylko.... i tu pytanie: w necie panewek jak na lekarstwo. Nie ma NIC. Chciałem kupić ACL racing bo maja niezłe opinie i teoretycznie były dostępne na allegro ale już potwierdzone że w wymiarze std są niedostępne, king racing brak, kolbenschmidt brak. Zna ktoś miejsce gdzie można byłoby kupić poza ASO?
  12. No i po długiej walce poddałem się żeby czegoś nie zepsuć. Nie mam pojęcia jak można wymienić pompkę tylko po zdjęciu nadkola - widać zbiorniczek ale jest może ze 2cm miejsca żeby wsadzić tam rękę?? Chyba że jest jakiś patent na odpięcie całego zbiorniczka. Próbowałem zdjąć błotnik ale poddałem się przy próbie odłączenia progu (mam poszerzane). Z lewarka nic nie widać i bałem się że coś urwę chociaż wydaje się że wszystkie śrubki odkręciłem to i tak trzymał czymś na dole... masakra.
  13. Dzięki. Najpierw spróbuje z nadkolem.
  14. Witam. Wymieniał może ktoś z kolegów pompkę od spryskiwaczy reflektorów? Chyba mi umarła , ze schematu wynika że jest wpasowana w zbiorniczek i schowana w błotniku. Trzeba zdejmować błotnik czy wystarczy dostać się przez nadkole?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.