Skocz do zawartości

Deacon

Zarejestrowani
  • Postów

    452
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Deacon

  • Urodziny 10.03.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525 tdsA '92
  • Lokalizacja
    Sosnowiec/Radzionków

Osiągnięcia Deacon

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. hehe na razie tez podziekowalem V-powerowi i leje Diesel Extra. roznicy w mocy nie odczulem :)
  2. zacytuje sam siebie bo widze, ze kolega uparty :) troche faktow w Polsce liczba cetanowa ON ma wynosic min. 51. paliwa uszlachetnione takie jak Ultimate czy Verwa maja liczbe cetanowa 55. jednyny ON, ktory ma liczbe cetanowa wieksza od 55 to wlasnie Shell V-Power GTL. paliwa uszlachetniane maja tez mniejsza zawartosc siarki - V-Power GTL do 0,001% przy czym zwykle ON maja do 0,005%. tak - jest w calosci importowany z niemcowni. ja teraz zalalem, zwyklego diesla extra na shellu na probe i na poczatku wydawalo mi sie, ze auto jest ciut slabsze. teraz, jak wyjezdzilem pol zbiornika to wydaje mi sie, ze juz nie czuc tej roznicy.
  3. ja od wymiany pompy leje tylko na shellu wlasnie v-powera gtl. dlaczego? bo to paliwo z niemiec a nie z rafinerii orlenu wiec mam nadzieje, ze jest czystsze. czy jest mocniejsze od "zwyklego" - nie wiem, leje go dosc dlugo i nie pamietam jak bylo jak jezdzilem na tirowkism :) niestety to paliwo ma jedna wade - jest praktycznie bezsiarkowe i dla starszych diesli za suche. dlatego przydalo by sie czasami wlac jakis "smarowacz", np: od Liqui Moly.
  4. niestety ale musze zgodzic sie z Biernusem. dzisiaj wymienilem 3 padniete NGK - mialy zrobione 25 tys. km. nigdy wiecej NGK. nie wiem, czy firma tak zjechala na jakosci, czy po prostu TDS jest do tych swiec za mocny :) od teraz tylko Beru lub Bosch.
  5. wiesz, dla mnie to mozesz do swojego lac nawet Kujawski z Biedronki - twoja bryka ;) nie zyjemy juz w czasach PRL'u, teraz stacje koncernowe nie moga sobie pozwolic na "chrzczenie" paliwa bo maja za duzo do stracenia w razie wtopy. poza tym tak jak pisal kolega wyzej, prawdopodobnie nie maja nawet takiej mozliwosci. co innego stacje "drucik" u pana Wladka. ja tam wole tankowac paliwo o lepszych parametrach i miec nadzieje, ze silnik bedzie na tym lepiej pracowal. mnie 20gr na litrze nie zbawi :)
  6. podejdzie, mam podobny zestaw tylko z "normalnymi" kluczykami. te sa od VW i w BMW beda po prostu wygladaly smiesznie. co do zamykania szyb - musisz miec modul komfortu. wtedy podpinasz tak, ze podczas zamkniecia samochodu domykaja ci sie szyby. na osoby przycisk domykania sie ustawic nie da.
  7. troche faktow :) w Polsce liczba cetanowa ON ma wynosic min. 51. paliwa uszlachetnione takie jak Ultimate czy Verwa maja liczbe cetanowa 55. jednyny ON, ktory ma liczbe cetanowa wieksza od 55 to wlasnie Shell V-Power GTL. paliwa uszlachetniane maja tez mniejsza zawartosc siarki - V-Power GTL do 0,001% przy czym zwykle ON maja do 0,005%.
  8. no widzisz kolego, ja tankuje tylko na shellu v-powera gtl i wszystko jest cacy. nic mi nie zamula, nie dymi bardziej niz powinien. po drugie juz jest podobny temat na forum. wszedzie jest paliwo z rafineri orlen, bodajze slovnaft ma swoje paliwa i shell v-power sa importowane. nie chce mi sie wiecej pisac bo wszystko jest juz na forum.
  9. wlasnie chyba masa ucieka gdzies. musze sprawdzic. co do wlacznika swiatel - no wlasnie nie wiem pod ktooy kabel sie wpiac.
  10. witam kupilem sobie wskaznik doladowania, popodpinalem wszystko w komorze silnika, poprzeciagalem kabelki do kabiny i zabralem sie za podpiecie zasilania. niby banal a jednak przeroslo mnie to :) poslugujac sie oryginalna instrukcja: http://images37.fotosik.pl/159/7eafdd9840483682m.jpg sa cztery kabelki: czerwony, czarny, pomaranczowy i bialy. czerwony i czarny to zasilanie, pomarancz i bialy to podswietlenie. zakladajac, ze chce miec tylko podswietlenie amber to czerwony wpinam w +12, czarny w mase i pomaranczowy w ACC (rozumiem, ze jest to +12 po zaplonie). poniewaz kabelek jest bardzo ktorki, zdemontowalem oslone kierownicy i wpinalem sie w stacyjke. zrobilem wiec tak: -czarny podpialem pod srubke przykrecona pod stacyjka, do ktorej idzie brazowy kabelek. -czerwony w gruby czerwony -pomaranczowy w gruby zielony (miernikiem tu mialem +12 po przekreceniu stacyjki) no i teraz jest tak, ze jak przekrece kluczyk w pozycje zaplon to wskaznik sie nie wlacza. dopiero jak odpale. ale.. jak go zgasze i przekrece na zaplon to sie wlacza. tak jakby przez chwile po wylaczeniu silnika bylo napiecie a potem ucieka. miernik pokazuje, ze 12V jest na czerwonym caly czas. masa ucieka po jakims czasie? jesli podpialem cos zle prosze o kolory kabli, w ktore powpinac poszczegolne kabelki ze wskaznika. jakbym chcial w dzien podswietlenie biale a po wlaczeniu swiatel amber, to w ktory kabelek we wlaczniku swiatel lub jakis inny od podswietlenia deski sie wpiac? z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam
  11. kazde E34 posiada czujnik na klocki. tak ja pisal kolega wyzej, czujnik jest jeden na os: z przodu po lewej stronie, z tylu po prawej. przy jakiej grubosci sie zapala kontrolka tego nie wiem, moge ci podac tylko grubosci graniczne jakie moga miec klocki. pelna tarcza ham. przedniego - 10,4mm wentylowana tarcza ham. przedniego - 20,4mm pelna tyarcza ham. tylniego - 8,4mm pewnie kontrolka sie zapala po przekroczeniu tej granicy albo ciut przed nia. co do wymiany jak zapali sie kontrolka - wymieniasz komplet na osi, na ktorej sie zuzyly. klocki zuzywaja sie roznie na kazdej z osi, ba - nawet roznie na tej samej osi. chyba, ze masz akurat na tyle kasy, to mozesz sobie wymienic na dwoch ale to w przypadku gdy obie osie beda mialy podobna grubosc klockow bo bez senu bylo by zmienic np: tylnie jak jest ich polowa a starly sie tylko przednie. pamietaj, zeby zawsze kupic nowe czujniki - koszt niewielki ok. 20zl. nalezy tez pamietac, zeby nie sugerowac sie tylko wskazaniami czujnika. ja mialem taki przypadek w swoim bumierze, ze podczas jazdy zaczelo mi cos trzec z tylu. okazalo sie, ze klocek sie juz tak starl, ze metal tarl mi o tarcze bo zatarl sie cylinderek. stalo sie to akurat na stronie, gdzie nie bylo czujnika. strona z czujnikiem jeszcze nie osiagnela wartosci granicznej i czujnik nie zadzialal. dlatego wiec, jesli wiesz, ze klocki juz nie sa za grube to sprawdzaj je wzroko raz na jakis czas.
  12. Deacon

    Śląskie

    dzieki, sprawdze :)
  13. Deacon

    Śląskie

    panowie szukam dobrego warsztau gdzie robia klime, ktory nie nabije mnie w butelke jak to zrobili w Bossie w Dabrowie Gorniczej kolo Huty Bankowej (nabili klime bez sprawdzania szczelnosci, mimo, ze powiedzialem, ze auto sprowadzone i klima nie dziala, potem chcieli jakies chorendalne pieniadze za wymiane czesci, jak sie okazalo, ze klima nieszczelna). musze wymienic chlodnice klimy, osuszacz i zlikwidowac luz na kole sprezarki, no i oczywiscie nabic. okolice katowic, chorzowa, bytomia, sosnowca itp.
  14. przejezdzilem 4 pelne tankowania na tym nowym V-Power z GTL i Zero roznicy. nic sie nie pozatykalo, nic nie muli itp itd. czyli podtrzymuje moje wczesniejsze zdanie co do przyczyn awari autora tematu.
  15. zrobilem na razie 250km na tym nowym GTL i nie wiedze roznicy w stosunku do starego V-Power Diesla. nic mi sie nie pozatykalo itp :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.