Skocz do zawartości

ARTTUURR

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x3 2005

Osiągnięcia ARTTUURR

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Byłem dziś u znajomych z kanałem, wyjelismy skrzynke rozdzielczą i rozebralismy w drobny mak. Stopień zużycia powiedziałbym znikomy luz na lancuchu ok centymetra, lekkie wzery na górnej stronie nozyc i lekko zarysowana jedną rolka w lozysku igielkowym grubość tarczek sprzegielka + - 1.5 mm. Oczywiście to ocena wzrokowa. Nie znam parametrów jakie powinny być. Proszę o opinię i pozdrawiam Artur.
  2. Dobry wieczór panom. Przepraszam za brak informacji z mojej strony. Przeprowadziłem testy raz jeszcze. Otóż przy wlaczonym zapłonie toczac sie z miejskiej górki słychać miarowe stuki i odzuwalne drżenie. Przy takiej samej jeździe na luzie przy wyłączonym zapłonie auto toczy sie w ciszy i bez drgań. Przy jeździe wolnej i przy zwalnianiu z wlaczonym zapłonem rowniż na biegu z napędu dobiegają podobne dźwięki i odczuwalne szarpanie. Wczoraj byłem u kolegi, który ma kanał. Wyjalem silniczek wraz że słynna zebatka. Przekrecilem ją o 180 stopni. Po ponownej instalacji i adaptacji zrobiłem jazdę próbna. Bez zmian. Odlaczylem więc kostkę od ecu. Zaobserwowalem brak drzenia i stukow ale napęd działał tylko na tył. Będę wdzięczny za każda radę. Pozdrawiam Artur
  3. Problem w tym, że mieszkam od kilku lat w GB, byłem już u trzech mechaników i żaden nie może znaleźć przyczyny. A stukanie ,drżenie i szarpanie nasila sie z każdym tygodniem. Sam nie mam kanału w garażu żeby to spokojnie sprawdzić. Wizyta w serwisie BMW kosztuje tyle co drugie auto. A nie chciałbym go sprzedawać.
  4. Dobry wieczór Panom. Jestem nowy na forum aczkolwiek nie całkiem zielony w tematach mechaniki samochodowej. Można powiedzieć mechanik hobbista. X3 jednak to moje pierwsze auto z napędem na 4 koła. 170 tys. na zegarach 2005 2.0d. Od kilku tygodni obserwuję bardzo dziwne zachowanie układu napędowego. Otóż na 1 i 2 biegu, przy spokojnej jeździe samochodem szarpie i słychać stuki w napędzie. Takie samo zachowanie jest gdy tocze sie wolno na luzie. Dzieje sie tak przy pracującym silniku. Natomiast po wyłączeniu zapłonu auto toczy sie bez żadnego drzenia i metalicznego stukania. Przeczytałem już opisy problemów z skrzynką rozdzielczą, ale przytoczane w postach objawy nie pokrywają się do końca z moimi. Wszystkie lampki kontrolne pracują bez zarzutu. Z góry dziękuję za rady. Pozdrawiam Artur.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.