Witam, cos kolega szybko to przerobil ale ok, wierze na slowo :) chociaz tez 3 godziny to jakos malo prawdopodobne, bo robilem taka przerobke w 328iA. Wzorowalem sie strona bmw-syndikat.de i wszystkowyglada mniej wiecej tak jak na zamieszczonych tam zdjeciach :) Jednak cala operacja przygotowania kolektora z m50b25 trwala troche dluzej bo trzeba bylo zrobic w kolektorze miejsce na "plytke" z podcisnieniami i dobrze to pozniej uszczelnic klejem. Dochodzi jeszcze dopasowanie przepustnic poniewaz w m50 uszczelka jest w kolektorze, a w m52 w przepustnicy i maja rozna srednice. Trzeba to tez uszczelnic. Cala operacja troche trwa i szczerze ja bym sie w 3 godziny nie wyrobil :) ale efekt jest i to zauwazalny. Zmienia sie troche dzwiek silnika, bardziej slychac jak zasysa powietrze, usunelismy tez taki maly dlawki z puszki filtra powietrza... Auto lepiej przyspiesza w dolnym zakresie obrotow, nie mielismy okazji sprawdzic mocy na hamowni bo to automat ale jak wczesniej maxymalna predkosc oscylowala ok licnikowych ok. 260 i do nich auto sie bujalo to po zmianie kolektora poszlo ok. 270 i jeszcze sie rozpedzalo ale juz nam drogi zabraklo. Rozpedzalo sie zdecydowanie lepiej niz wczesniej ;) Mocy przybywa(j) i to da sie odczuc. Niestety tez na kieszeni bo pali troche wiecej ale nie wiem ile. Ogolnie przerobke plecam bo niewielkim kosztem przybywa kilka konikow, a wymiana tego kolektora + jeszcze baranki i dobry program to juz naprawde calkiem ciekawy wynik i do tego wlasnie bedziemy w tym aucie dazyc :) Pozdrawiam i chetnie udziele potrzebnych wskazowek zwiazanych z ta przerobka.