Ostatnio udało mi się kupić w dobrej cenie moduł świateł LM II i postanowiłem zrobić upgrade w aucie. Po podmianie modułu LM E6X DYN LWR (61359116254 wersja bez S524A) na nowy LM II E6X LWR (61359192641 - wersja bez S524A) wykonałem wczytanie do niego FA z CAS (za pomocą - FA_WRITE w NCS Expert - sprawdziłem też czy są identyczne i zgodne), następnie update w WinKFP (przed odczytałem numer ZB nowego modułu i według numeru wybrałem LM460, wpisałem VIN mojego auta i następnie Prog ZB-Update - wszystko poszło standardowo). Dodatkowo zmianę VIN musiałem wykonać poprzez Tool32 bo NCSexpert pokazywał jeszcze stary VIN. Po tym zabiegu w NCS Expert zakodowałem domyślnie nowy moduł pustym MAN i wszystko powinno grać. Niestety ze światłami przednich lamp działy się cuda - zamiast ringów (światła postojowe) świeciły w lampie zewnętrzne kierunki, a mijania (xenon) gasły po około minucie i na desce waliło błędami jakby wszystkie żarówki były przepalone. Światła STOP działały OK, tylne postojowe też. Kierunkowskazu działały z jedną uwagą, że zwiększyła się częstotliwość migacza jakby żarówka była przepalona. Szukałem winy w kodowaniu ale mimo zmian i szukaniu opcji w NCS Dummy nic się nie zmieniało. Czy ktoś wykonywał taki upgrade i może podzielić się czy miał takie problemy? Wróciłem do starego modułu i wszystko gra. Zastanawia mnie jeden fakt, że NCS Expert przy czytaniu nowego modułu używał LM_AHL_2.prg a przy starym LM_60.prg - czy to możliwe, że jest ten jeden plik dla modułów z AHL i bez AHL? Posiłkowałem się jedną instrukcją z forum - http://forums.5series.net/e60-discussion-2/diy-change-lm1-lm2-115903/ i instrukcją PDF - http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=371275&d=1365893818 Gdzieś zasłyszałem też, że aby zadziałało prawidłowo to trzeba podmieniać jakieś piny we wtyczce od modułu.