Skocz do zawartości

Patgor

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Present: G07
    Past: F31, F11, F15
  • Lokalizacja
    Lublin/Luxembourg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Patgor

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. 4 lata bierz, 5 w ogóle nie ma sensu moim zdaniem.
  2. Patgor

    X7 M50i

    Fakt, marzyło mi się koniakowe wnętrze, ale decyzja o zakupie padła w lipcu więc wziąłem to, co w tamtym momencie znajdowało się już na statku :roll:. Poślę jeszcze o folii na masce, może warto dołożyć :cool2: Narazie po krótkim okresie użytkowania nurtują mnie 3 tematy: 1. Tylna oś skrętna jest (dla mnie) niezauważalna. Czytałem na zagranicznych forach, że tylne koła nie skręcają się podczas postoju, a wyglądanie przez okno podczas jazdy nie jest najlepszym pomysłem. Jak to działa u was? 2. Czy da się na monitorkach z tyłu uruchomić inną stację radiową (na słuchawkach) niż ta z przodu? Analogicznie czy można oglądać dwa różne filmy z USB z tyłu (nawiasem mówiąc z USB jeszcze filmu nie udało mi się uruchomić, ale mam nadzieję że to tylko kwestia formatu pliku). 3. Podczas podnoszenia 3ciego rzędu siedzeń za pomocą przycisków na oparciach 2giego rzędu, tylna kanapa nie odsuwa się do samego końca, co jeszcze rozumiem z uwagi na zostawienie większej ilości miejsca dla pasażerów w ostatnim rzędzie. Natomiast po złożeniu ostatniego rzędu 2gi rząd dalej nie ‚dojeżdża’ do końca i trzeba to korygować recznie. Czy tak ma być?
  3. Patgor

    X7 M50i

    Od czego jest backup? ;)
  4. Patgor

    X7 M50i

    Właśnie skończyłem pierwsze kodowanie auta. Włączyłem zapamiętywanie ostatniego ustawienia Auto Start/Stop, włączyłem możliwość oglądania filmów na przednim wyświetlaczu podczas jazdy i dodałem czerwone podświetlenie, bo z jakiegoś powodu BMW uważa, że ten kolor ma być niedostępny dla użytkownika:) w sumie 20 min roboty wraz z czytaniem instrukcji :8)
  5. Patgor

    X7 M50i

    Dzięki! Maskę mi w sumie odradzono, bo jest ona osadzona dość wysoko i nie ma ponoć takiej potrzeby. O grill w sumie nawet nie pytałem, bo chyba byłoby z tym mnóstwo zabawy.
  6. Patgor

    X7 M50i

    Był to naturalny upgrade po X5 i stale powiększających się 'potrzebach bagażowych' :wink: X7, w wersji M50d miałem już zarezerwowaną 2 lata temu podczas debiutu modelu, ale zamarzył mi się silnik M50i, na który trzeba było wtedy jeszcze trochę poczekać. I tak w końcu po dość długim odwlekaniu udało się znaleźć auto w zadowalającej konfiguracji więc decyzja zapadła w kilka dni.
  7. Cześć, Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem X7 M50i. Poniżej pełna specyfikacja: Wyposażenie standardowe 1MA Sportowy układ wydechowy M 258 Opony z funkcją jazdy awaryjnej Runflat 2PA Śruby zabezpieczające 2T4 Sportowy dyferencjał M 2TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów z łopatkami 2VB System monitorowania ciśnienia opon 302 System alarmowy 322 Dostęp komfortowy 323 System domykania drzwi 3DS Wielofunkcyjny kluczyk z wyświetlaczem 3MC Relingi dachowe M Shadowline czarne na wysoki połysk 423 Dywaniki welurowe 428 Trójkąt ostrzegawczy / apteczka / gaśnica 4LM Listwy ozdobne drewno szlachetne Fineline czarne z metalicznym szlifem 4UR Oświetlenie ambientowe 5A1 Diodowe reflektory przeciwmgielne 5AC Asystent świateł drogowych 5AL System bezpieczeństwa Active Protection 610 Wyświetlacz Head-Up 654 Radio cyfrowe DAB+ 688 Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound PLN 6AE Teleserwis 6AF Połączenie alarmowe 6AK Usługi ConnectedDrive 6C3 Pakiet Connected Professional 6U3 BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym 6U8 Obsługa za pomocą gestów 710 Kierownica sportowa M, skórzana 715 Pakiet aerodynamiczny M 760 Obramowania M Shadowline czarne na wysoki połysk 776 Podsufitka M Alcantara Anthracite Wyposażenie opcjonalne 1Y7 22" aluminiowe obręcze M V-spoke 755 Bicolor Cerium PLN Grey z ogumieniem Runflat 2VH Aktywny układ kierowniczy ze skrętną osią tylną 2VS Zawieszenie pneumatyczne Executive Drive Pro 3AC Hak holowniczy, elektryczny 3M3 Sportowy układ hamulcowy M czarny 413 Siatka oddzielająca bagażnik 418 Pakiet akcesoriów do bagażnika 420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 44A Uchwyty na napoje z regulacją temperatury 453 Aktywna wentylacja foteli przednich 456 Komfortowe fotele przednie, regulowane elektrycznie z pamięcią ustawień 4A2 Szklane aplikacje 'CraftedClarity' na elementach obsługi 4HA Ogrzewanie foteli przednich i tylnych 4HB Ogrzewanie przednich foteli i podłokietników oraz kierownicy 4M5 Panel deski rozdzielczej pokryty skórą BMW Individual 4NN Klimatyzacja automatyczna z regulacją 5-strefową 4T7 Funkcja masażu przód 6FH System rozrywki z tyłu Professional 6WD Hotspot Wi-Fi 7M9 M Shadowline o rozszerzonym zakresie 8A1 Polska wersja językowa 8AT Polska instrukcja obsługi ZPI Pakiet Innowacji 5AU Systemy asystujące kierowcy Professional 5AZ Reflektory laserowe 5DN Asystent parkowania Plus z systemem kamer 360 Auto po kilku dniach trafiło do zaprzyjaźnionego studia detailingowego, gdzie lakier został zabezpieczony powłoką ceramiczną. Dodatkowo zabezpieczone zostało wnętrze, szyby i felgi, a na elementy najbardziej narażone na odpryski/zarysowania (czyli zderzak, lampy, lusterka, wnęki klamek a także parapet bagażnika) naklejono folię ppf. z Uwagi na fakt, że pogoda od połowy sierpnia nas nie rozpieszcza, poniżej kilka zdjęć z salonu BMW i bezpośrednio od detailera. Jak aura się poprawi to dodam kilka fotek w plenerze. Niedługo też pojawią się pierwsze wrażenia z jazdy :cool2:
  8. Można dyskutować czy w beemkach produkowanych 15 lat temu używano lepszych materiałów niż obecnie, ale porównywanie X7 do Octavii jest po prostu głupie. Może wsiadłeś do podstawowej wersji X7 ze standardową skórą, piano plastikami i 'plastikową' deską rozdzielczą, a oczekiwałeś ochów i achów z linii individual? Każda 'goła' beema jest moim zdaniem ohydna, ale to dotyczy wszystkich obecnie produkowanych samochodów, gdzie za dodatki można by kupić drugi samochód. Pokaż mi bardziej komfortowy 7-miejscowy suv (z pominięciem wszelkiej maści 'plastikowych' amerykańców), który na dodatek jeszcze będzie świetnie się prowadził. Miałem okazję jeździć M50d bez aktywnej stabilizacji przechyłów i stwierdzam, że jest o niebo wygodniejszy od mojej X5. Przyspieszanie tą 2,5 tonową krową jest nad wyraz sprawne, a wyciszenie auta sprawia, że trzeba co chwila kontrolować prędkościomierz, zanim się człowiek nie przyzwyczai, że w tym samochodzie nawet przy 200km/h jest po prostu cicho. Wygląd, rzecz gustu, mnie osobiście przód podoba się tylko na 'żywo', a na zdjęcia wolę nie patrzeć...
  9. Patgor

    X7 jako auto 7 osobowe

    No i pięknie. Ja osobiście nie wyobrażam sobie zapakowania się do bagażnika przy 7 osobach, ale od czego są boxy. A w trzecim rzędzie moja żona przy 175cm wzrostu czuła się bardzo komfortowo więc ja osobiście nic więcej nie potrzebuję. A spalanie wyszło ci fenomenalne!
  10. Heh, jakby co to ja też dostałem 15%, a do tego jeszcze przyzwoitą cenę za moją f15 więc jestem zadowolony. A tak przy okazji na bimmerpost zarzuciłem temat spalania 40i/50i/m50d i jest już kilka ciekawych odpowiedzi. I tak jak wcześniej pisałem, brałbym 40i:)
  11. Kto miał zobaczyć to pewnie zobaczył :8)
  12. Albo progi albo M pakiet.
  13. No na korki nie ma rady. Bierz 40i
  14. Ja mam dzieci w wieku 4 i 6 lat i stwierdzam, że ze skórą nic się nie dzieje. Pod obydwoma fotelikami są ochraniacze więc skóra wygląda jak nowa po 100kkm. Jedyne co to trzeba samochód (i foteliki) raz na 2 tygodnie odkurzyć, bo jedzenie i picie jest w samochodzie dozwolone. 20l w 40i to jakiś wynik z kosmosu. 3 miesiące temu katowałem nowe Porsche Cayenne S przez 4 godziny i nawet przy "kretyńskiej' jeździe spalanie było na poziomie 18l. Tydzień temu jeździłem przez 3 godziny 850i i przy mniej więcej równym podziale miasto/autostrada auto pokazało 13.3l/100km. 20l w 40i to trzeba albo non stop stać w korkach albo wciskać gaz w podłogę przy każdym ruszaniu ze świateł. Przy takiej jeździe to i 30d pokaże ok 14l. Odnośnie 30d w x7 mogę go tylko porównać do gls 350d. Powiem szczerze, że nie strawiłem tego silnika, samochód był niesamowicie ospały za każdym razem jak chciałem przyspieszyć ponad 100km/h. W BMW jest lepsza skrzynia, ale szczerze to i tak nigdy bym się nie zdecydował na 260konny silnik w 2,5tonowym aucie tej klasy. Do miasta może i ok, ale mniemam że 25kkm rocznie oznacza także dłuższe trasy, a wtedy to już minimum 40i powinien być.
  15. Patgor

    Moja konfiguracja

    Co innego umyć samochod po trasie, a co innego obchodzic sie z czarnym lakierem jak z jajkiem. Nie ma nic gorszego niz umyty samochod pokryty hologramami i swirlami, a czarny niestety nieumietnego mycia nie wybacza:) Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.