witam wszystkich zapoznałem się z tym postem od początku do końca !!!! ,,,,tez niestety troszkę się z tym nawalczyłem i diagnoza nie jest taka prosta jak by komuś się wydawało dlatego większość mechaników a raczej 99% legnie od razu mają po prostu zbyt małą wiedzę na temat tylnych napędów w naszych E46 ,niestety ich wiedza skończyła się na polonezach z tylnym napędem :)jak jeden z kolegów napisał w większości naszych aut problem niestety występuje ale to nie jest normalne!!!!jak twierza mechanicy i że mozna jezdzić dalej ...jest to w większości przypadków wina nie jednego elementu i dlatego nikt tego nie potrafi zdjagnozować na 100% !!!!!!!!!!!!!! wiec DWUMAS I SPRZEGŁO nie SĄ ZA TO odpowiedzialne za tkz. klik klik przy zmianie biegu z 1 na 2 lub po gwałtownym puszczenia gazu na 2ce jak zostało to opisane przy wyższych biegach problem nie występuje .. NR 1 .......skrzynia a dokładnie luz na wałku w skrzyni można to łatwo sprawdzić na kanale zamieszczam link
tak ma nie być jest to nie dopuszczalny luz na wałku w skrzyni ,sprawdzic mozna ...wrzuć 1ke i strzelaj ze sprzęgła szybkimi ruchami wtedy słychać nasze klik klik (metaliczny dzwięk)oczywiście jedna osoba w kanale przykłada ucho do skrzyni!!!!!!!!!!!!! NIESTETY TEN LUZ NIE WYMIENIONY W PORĘ POWODUJE NASTEPNY ..NASZCZEŚCIE SKRZYNIE KUPIŁEM NA ALEGRO ZA 200ZŁ DO BMW SA TANIE TO PLUS BO NIBY NIE SIADAJĄ . NR 2...... DYFER NIESTETY można sprawdzić TYLKO WYCIĄGAJĄC GO , gdy zębatki nie będą popękane masz szczescie NR 3...... półosie zaniedbane wczesniej luzy dały we znaki naszym pólosiom mozna sprawdzić złap bardzo mocno reką za nia i staraj się krecic wokól wlasnej osi i znowu mamy klik klik nasze kochane SŁYSZALNE RÓWNIEŻ PODCZAS STRZELANIA ZE SPRZĘGŁA JAK OPISAŁEM POWYŻEJ NR 4... podpora walu jak i łącznik elastyczny nie mają z tym nic wspólnego SĄ INNE OBIAWY!!!!!