Skocz do zawartości

Longer85

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 330xd 2005
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia Longer85

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. ok dzięki za info, spec od reflektorów powiedział że może to być też odbłyśnik, oddam chyba te lampy do regeneracji + wymiana żarników jeśli będzie konieczna, jak sobie przypominam odkąd kupiłem auto, myślałem że ksenony świecą mocniej, we wcześniejszym aucie miałem zwykłe żarówki na soczewkach i miałem wrażenie że świeciły lepiej, teraz już chyba wiem dlaczego, po prostu odbłyśniki się wypaliły i słabo odbijają, tylko zastanawia mnie jeszcze to mruganie, ale to już pewnie żarnik albo przetwornica. Po wizycie w serwisie napiszę co było przyczyną.
  2. Witam, wczoraj zauważyłem, że jedna lampa zaczęła świecić na żółto, lamy to dynamic ksenon. W zasadzie już od dłuższego czasu widziałem że ta lampa miała taką delikatnie żółtą poświatę i delikatnie mrugała od czasu do czasu, jednak od wczoraj świeci już mocnym żółtym kolorem. Czy to po prosu żarnik sie kończy czy może to być coś poważniejszego?
  3. Hmm raczej przy kołach nic nie było majstrowane poza ściąganiem ich, ale ok dzieki za podpowiedź sprawdze te czujniki
  4. Witam, mam taki problem otóż od czasu do czasu podczas ruszania przez chwile miga kontrolka trakcji (ten trójkącik z wykrzyknikiem w środku i strzałeczką dookoła) i auto przez tą chwile ma problem z ruszeniem, tak jakby coś go blokowało, wciskam gaz, miga kontrolka przez ok 1-2 sek i dopiero po tym auto reaguje na naciśnięcie pedału gazu (wczoraj miałem tak 2 razy podczas ruszania na światłach) dodam że dzieje się to na suchym asfalcie także na pewno nie jest to spowodowane utratą przyczepności. Czy może to oznaczać że sypie się xdrive czy to coś innego?
  5. a jest jakaś która u mnie zadziała? Jest tyle tematów z różnymi wersjami że sie w tym gubie
  6. Mam pytanko Panowie, czy będzie to u mnie działać jak ściągne którąś wersje (SL lub DL) i wypale na DVD, mam navi profesional?
  7. Na ciepłym też ciężko ale naprawde baardzo rzadko mi sie to działo dosłownie może max 5 razy przed całkowitą śmiercią rozrusznika i dlatego nie zwracałem nawet na to uwagi
  8. W przypadku Twojego auta to wszystkie koła takie same 7,5-8 cali i rozmiar opon tylko i wyłącznie 225/45R17
  9. ja zapłaciłem dokładnie 270zł :)
  10. To co chcesz założyć to wg mnie jest kombinatoryka, albo zakładasz 4 felgi równe 8 cali i rozmiar opon 225/35R19, albo jak chcesz mieć z tyłu szersze kapcie to kupujesz 2 felgi 8 cali na przód i rozmiar opon 225/35R19, a dwie 8,5 lub 9 cali i na tył i zakładasz rozmiar 255/30R19, średnica kół musi się zgadzać. Jeśli kupujesz oryginalne felgi BMW dedykowane do E9x to nie musisz sie martwić o ET na pewno wszystko będzie pasować a jak nie oryg. to tak jak koledzy wyżej piszą w 19" jest to ET37 przód i ET39 tył. Zobacz w instrukcji tudzież na wlepce przy drzwiach kierowcy jakie powinny być rozmiary bo wg mnie 2 litrowe silniki nie potrzebują mieć szerszych opon z tyłu i powinieneś mieć 4 koła o tych samych rozmiarach i tym samym wszystkie felgi mają wtedy ET37 (to tylko 2mm różnicy względem ET39) zresztą ET może minimalnie się różnić, chodzi tylko o to aby felga za bardzo nie wpadła w nadkole i nie haczyła o zacisk, albo żeby za bardzo nie wystawała, im wiesze ET tym felga jest bardziej schowana w nadkole.
  11. Wydaje się to najbardziej prawdopodobne, teraz jak tak pomyśle i sięgne pamięcią wstecz to u mnie jakiś miesiąc, dwa przed tym jak mi sie to stało to czasem (nie za każdym razem) miałem podobne objawy, auto odpalało za 1-2 razem ale było słychać że rozrusznik miał jakieś większe opory jakby się dusił, no i oczywiście jak było zimno to obrócił 2-3 razy i odpalał ale tłumaczyłem to sobie niską temperaturą. Nie było to dla mnie wtedy na tyle niepokojące żeby coś z tym robić i to olałem aż do tego feralnego dnia kiedy zakręcił tylko pół obrotu i umarł całkowicie. W zasadzie chyba ciężko przy takich objawach jak piszesz wskazać coś innego poza rozrusznikiem lub słabym akumulatorem.
  12. To się tyczy e9x z silnikami 3.0 z tego co wiem w 2.0 wszystkie felgi i opony powinny być takie same czyli w 19" będzie 225/35 R19 przód i tył i felgi 8 cali
  13. Zastanawiam się nad chipem tylko chciałbym sie dowiedzieć czy będzie to 100% bezpieczne dla skrzyni bo to automat i napęd 4x4, jeśli tak to jakie wartości (takie bezpieczne dla auta) mocy i momentu mógłbym uzyskać BMW E91 330xd 2005r
  14. Nie musiałem w końcu wymieniać tego akumulatora bo jednak stary okazał się dobry, ale jeśli chodzi o tą adaptacje to na pewno robi to firma Vector na Jagiellońskiej tylko nie wiem jaki koszt, w ASO jak pytałem to mówili 150zł więc tam powinno być to w granicach 50-100zł max.
  15. auto już na chodzie, nie było szczotek w rozruszniku dzięki wszystkim za pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.