Skocz do zawartości

Azaj

Zarejestrowani
  • Postów

    1 086
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E39 520i 1998r
    E90 318i 2005r
    E87 118d 2005r
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Azaj

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. A dlaczego mam częściej być w warsztacie i więcej do roboty przy benzynie? Z iloma benzynami się nie spotkałem do tej pory to leję paliwo, wymieniam olej, raz na jakiś czas świece zapłonowe i czasem by rozrząd wypadało. Przy dieslu dochodzi jeszcze EGR, DPF, turbina, wtryskiwacze. To jak ma się Twoja teoria, że w benzynie jest więcej do roboty? Mi się wydaje, że na odwrót.
  2. Dosyć trafne spostrzeżenie autora tematu. Sam jak kupiłem pierwszą E39 to jeździlem na zmianę z drugim Berlingo i powiem Ci, że z podporządkowanej nikt mnie nie chciał nigdy wpuścić :mrgreen: Zmiana pasa - podobnie. Berlingo bez problemu. Jest jakiś śmieszny rodzaj zawiści przy tej marce.
  3. Handlarze czy nie handlarze, ja tam się nie zgadzam na bycie obdzieranym przez pisowskie państwo jeszcze bardziej niż jestem aktualnie i jeśli ktoś mi by przedstawił opcję tańszych opłat - proszę bardzo. Dlaczego to nieroby z Wiejskiej mają decydować, że mamy jeździć autami do 2 litrów, a na resztę to najlepiej sprzedać rodzinę w niewolę, żeby akcyzę opłacić? Ale jest też druga kwestia, skoro poszły niskie opłaty, a co za tym idzie wartość była niska, to samochód równie dobrze mógł być złomem wykupionym z ubezpieczalni za 5 euro.
  4. Prawda - i dlatego diesel opłaca się, jeśli robisz na tyle kilometrów, że odbijesz to sobie oszczędzając na paliwie :)
  5. Bez przesady, że w dieslach ciągle "coś wyskakuje". Stan turbiny i wtrysków można sprawdzić w większości przypadków przed zakupem, a jeśli nawet nie we własnym zakresie to zlecić to warsztatowi w okolicy. Owszem, serwisowanie jest droższe, ale spalanie niższe - coś za coś. I naprawdę, diesle opłacają się tylko jak robisz dziennie z 50km i więcej.
  6. Azaj

    Dolnośląskie

    Kolega parę lat temu E87 u nich bok robił i wyszło elegancko. Na mierniku pokazywało praktycznie równo 150 mikronów po robocie, bez zacieków oczywiście.
  7. Przecież Lemforder to części na pierwszy montaż, tylko że w ASO dostajesz je w pudełku z logo BMW z ceną x2.
  8. Rzeczy, które wg mnie są nie na miejscu: powtórnie obszyta kierownica, wiejski wydech, śmieszny przebieg. Aczkolwiek 100 km to żadna odległość, pojedź i zobacz. "Zadbany" - szczególnie świadczy o tym obłażący na wszystkie strony znaczek na klapie i wyrwany przycisk od climatronica.
  9. Wooow, jaki wehikuł. Na dziury uważaj :)
  10. Jest popyt - jest i podaż. Ktoś zaczął sprowadzać takie rodzynki z Japonii, bo większość ich stamtąd idzie, okazało się, że jest całkiem sporo chętnych na Merce W124 za 50 tysięcy i inne ciekawe kwiatki, to dlaczego nie? Też trzeba mieć odwagę, żeby zainwestować w takie auto na dalszy handel.
  11. W tej cenie opłacone 528i z komisu nie wróży nic dobrego. Na zdjęciach wygląda całkiem rześko, ale podejrzewam, że ten przebieg 210 tysięcy to był daaaawno temu.
  12. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: A jakie chciałeś "zdjęcia z aukcji" ?? Nie kumam? :nienie: :nienie: :nienie: :nienie: :nienie: :nienie: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: Bardziej chodziło mi o to, że wolałbym wydać trochę więcej pieniędzy i mieć pełną historię ze zdjęciami u DRAYa, może źle to wyraziłem :)
  13. Wszystko pięknie, tylko tutaj nie dostanie się wszystkich szczegółów, w tym zdjęć z aukcji itd.
  14. Azaj

    Dolnośląskie

    Nie wiesz o czym ale piszesz byle pisać. Emka różni się pod kątem serwisowym niewiele od zwykłej "5"? Ciekawa teoria;) Z serwisem nowszych to nie mam żadnego problemu... Ale do meritum - czy ktoś serwisuje M5 e39 u nich? Tak, były u nich i M E39 i E46 w ilościach sporych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.