Skocz do zawartości

Mrówa

Zarejestrowani
  • Postów

    213
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Whitestok

Osiągnięcia Mrówa

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. witaj tutaj masz wszystko pokazane http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/101-Projects-78-Sunroof/101-Projects-78-Sunroof.htm
  2. Mrówa

    Problem ze skrzynia??

    Wygląda na sprzęgło albo coś ze skrzynią nie przenosi napędu przez skrzynię na wał.
  3. Mrówa

    Jak wykasować komunikat PPPP

    A może to winna akumulatorków w liczniku ale mogę się mylić gdzieś czytałem, że ktoś miał podobny problem i wymiana akumulatorków pomogła.
  4. Trzeba rozglądać się za nową skrzynią
  5. Mrówa

    Problem z szyberdachem

    Witaj Wymontuj silniczek szyberdachu jak to zrobisz będziesz mógł przesunąć podsufitkę na swoje miejsce potem zamontuj silniczek i powinno być Ok.
  6. Przy zmianie silnika M40 1,8 na M42 1,8 is skrzynia i most (przełożenie 3,45) będzie ten sam więc nie ma problemu z wymianą najtańsza przeróbka a przy silniku 2,5 to będzie już wymiana skrzyni i mostu bo przełożenie będzie inne 3,15 porównaj sobie http://www.realoem.com
  7. Myśle że przy silniku M42 lub M44 będzie najmniej roboty 1,8is - 140 kucyków skrzynia zostanie i osprzęt będzie pasował.
  8. Mrówa

    1.6 chodzi jak diesel !?

    ok rozumiem a olej jakiej lepkości masz zalany obecnie 5w40 czy 10w40 ? ciekawa modyfikacja - ciekawo czy niema jakiś problemów z uzytkowaniem auta na tej modyfikacji
  9. Mrówa

    1.6 chodzi jak diesel !?

    Całkowity remont tzn. jakie elementy wymieniałeś ? gniazda zaworowe też robiłeś ? a te klepanie jak diesel jest głośno słyszalne ? jaki masz silnik bo słyszałem, że w głowicach od silników 1,8 nie można robić gniazd zaworowych.
  10. W serwisie BMW mają od ręki albo w ciągu 24 h ci sprowadzą koszt około 140 zł pozdrawiam
  11. Mrówa

    Rytmiczne stuki z pod auta

    Raczej to nie wina felgi opon jeżdżę na nich drugi rok a felgi zmieniłem już z 4 tygodnie temu a to się stało nagle tzn. wczoraj i tak mi zostało bicia na kierownicy nie mam ale sprawdzę felgi czy nie biją dzięki za rady Zimny stuki dochodzące jakby z podłogi i tylko jak zwalniam o określonej prędkości i obrotach. Raczej już się nastawiłem na wymianę podpory wału że to ona jest winna no ale felgi tez sprawdzę czy nie są skrzywione.
  12. Mrówa

    Rytmiczne stuki z pod auta

    witaj mam z tyłu tarczowe - a w środku tarczy szczęki od ręcznego no ale czułeś wibracje na budzie auta tzn np na podłodze ?
  13. Mrówa

    Rytmiczne stuki z pod auta

    Dziś sprawdzałem ponownie wał i nic nie zauwazyłem na podporze jest delikatny luz tzn jak ją ruszam góra dół moze to wina podpory ? sprawdzałem czy te wibracje słychać robiąć małą przejaszczkę trzymając autko na podnośniku i tu małe zdziwienie nie ma stuków jak koła nie dotykają podłoża (a wał pracuje poprawnie bez widocznego bicia itp.) - wszystko się zaczyna jak jadę po drodze przy prędkości 30- 50 km i przy obrotach 1200 2000 najbardziej . Panowie macie jakies sugestje co sprawdzić bo juz nie wiem gdzie szukać ? mam zamiar wymienić podorę jak to nie pomoże to juz nie wiem ?
  14. Mrówa

    Rytmiczne stuki z pod auta

    no napewno od wału napędowy tylko jak sprawdzić co powoduje te stuki sam wał składa się z paru elemetów coś nawaliło i narazie nie wiem co jutro rozbieram wszystko będę patrzył i dlatego pytam na co zwrócić uwagę albo jak sprawdzić dane elementy czy są sprawne
  15. Mrówa

    Rytmiczne stuki z pod auta

    Mam problem w odgłosami dobiegającymi z pod spodu auta . Najbardziej słyszalne są w pewnych zakresach obrotów między 1000 – 2000 obr/min i przy prędkości około 40 km - 60 km są to głuche rytmiczne odgłosy które wraz z przyśpieszeniem zanikają a wraz zmniejszeniem prędkości się nasilają - częstotliwość stuków jest mniejsza wraz z zmniejszaniem prędkości i bardziej słyszalna . Co się okazało po wejściu pod autko zobaczyłem poluzowane śruby od przegubu gumowego łączące wał ze skrzynią dokręciłem je ale to nic nie pomogło wiec moje pytanie gdzie szukać przyczyny ? może podpora wału się wyrobiła ? ale na rzut oka wygląda dobrze tzn. guma nie popękana . a jeśli to podpora jak sprawdzić podporę? Czy od poluzowanych śrub mogło coś się wyrobić ? gdzie szukać przyczyny ? Za każde rady wielkie dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.